ms pt explicatie si cred ca ma bag s-o rezolv singur, poate iau pe cineva de companie, ca o data si o data tre sa invat sa bag nasu si singur. o sa ajung si in ct dar ca sa bem o bere probabil si sa ma spal in mare. sal baieti... pana al urma am rezolvat singur, cred ca imi lipsea doar curajul si o companie buna, pana la urma ms persoanelor care m-ati incurajat cu sfaturi, si un pic mai putin celor care m-au criticat. cat despre companie, a fost asigurata de nea titi portarul( sa-ii dea Domnu sanatate si fericire) ca s-a fatait in jurul meu pana dimineata aproape. a fost totu simplu, schimbat cablu ff usor si filtru la fel, cu toate ca mi era frica ca daca scor rezerv n-o sa pot sa nimeresc furtunele inapoi( ms Daschmutz) pana nu mi am dat seama ca nu vrea sa porneasca am vazut ca nu era benzina, , dupa ce am pus am observat ca si furtunul e taiat si curge in veselie.. si draci, ca mi am dat seama ca a umblat cineva( sa-l futa karma mai repede) ca tot ma gandesc sa-o iau inaintea ei si sa-ii fac o corectie, ca parca banuiesc cine. anyway merge bine, am potrivit si ambreajul mergand si regland din mers. pe furtun l-am pus pe ala vechi doar ca scurtat la limita ca la 3 30 nu gaseam de unde sa iau. deci totu e strut. ms , asfalt uscat, si sa ne vedem cu bine! p.s ma bucur ca schimbatoru merge si mai bine ca inainte nu harie si ca eu am iesit de starea de pitipoanca care se urca in masina si merge si cand se strica suna pe cine poate sa vina s-o ajute. p.ps bineinteles ca daca mai am nevoie(fereasca Sfantu) o sa mai apelez din nou la voi.
p.p.p.s daschmutz cand vii in bucale tipa, berea ramane valabila oricand.