Sari la conținut

Problema zx6r '95


Error
 Share

Postări Recomandate

Precizez ca bateria e noua, nu e chinezarie,

 

pana la urma e sau nu e noua?

Bateria are o serie pe ea, si eu initial am considerat ca e ca si dot-ul la cauciucuri, avea 13 in coada si am zis ca e din 2013, dar dupa ce am verificat factura de achizitie(am primit de la proprietar facturi de service din 2002 pana in prezent) se pare ca a fost montata in 2011 pe mobra, greseala mea...

 

In weekend am fost plecat intr-o mini-excursie de cateva sute de km si am observat ca dupa ce se infierbanta bine motorul daca merg cu el in orice treapta si il tin sub 2.500rpm cand vreau sa demarez incepe sa intrerupa puternic si da in nas, oricat as trage de acceleratie, intrerupe urat si moare. A trebuit de fiecare data sa trag ambreiajul si sa ii dau gas in gol, sa o turez de 2-3 ori si sa dau drumul la ambreiaj usor sa nu mai scada sub 3.000rpm. Tin sa precizez ca trage de rupe asfaltul in rest, nu consuma ulei, porneste usor, a fost foarte intretinut...

Azi am fost la service unde am calibrat/sincronizat, curatat verificat, etc etc carburile, sa descoperit si o mica problema la pompa de benzina care a fost rezolvata(nu cupla intotdeauna, a trebuit curatata platina), dar... cand se incalzeste bine si o tin sub 3.000rpm o vreme, cand vreau sa demarez... intrerupe de zici ca e tampita si da sa moara, asta daca nu ii trag ambreiajul si ii dau 2-3 spritzuri in gol sa urce in turatii, deci eu nu pot demara la cald daca e sub 3.000rpm. Motorul in momentul cand merg cu el sub 3.000rpm merge perfect, sta la relanti dar cand trag de gas zici ca nu se alimenteaza deloc si da sa moara, sau asa ceva am impresia eu, daca e trecut de 3.000-3.500rpm trage de rupe. Se poate sa fie de la fise sau bujii? Sau inspre ce sa ma orientez acum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria are o serie pe ea, si eu initial am considerat ca e ca si dot-ul la cauciucuri, avea 13 in coada si am zis ca e din 2013, dar dupa ce am verificat factura de achizitie(am primit de la proprietar facturi de service din 2002 pana in prezent) se pare ca a fost montata in 2011 pe mobra, greseala mea...

 

Azi am fost la service unde am calibrat/sincronizat, curatat verificat, etc etc carburile, sa descoperit si o mica problema la pompa de benzina care a fost rezolvata(nu cupla intotdeauna, a trebuit curatata platina), dar... cand se incalzeste bine si o tin sub 3.000rpm o vreme, cand vreau sa demarez... intrerupe de zici ca e tampita si da sa moara, asta daca nu ii trag ambreiajul si ii dau 2-3 spritzuri in gol sa urce in turatii, deci eu nu pot demara la cald daca e sub 3.000rpm. Motorul in momentul cand merg cu el sub 3.000rpm merge perfect, sta la relanti dar cand trag de gas zici ca nu se alimenteaza deloc si da sa moara, sau asa ceva am impresia eu, daca e trecut de 3.000-3.500rpm trage de rupe. Se poate sa fie de la fise sau bujii? Sau inspre ce sa ma orientez acum...

cand ajungi cu turatia la zona de plafonare fumega putin negru?ca mie imi suna a amestec bogat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ajungi cu turatia la zona de plafonare fumega putin negru?ca mie imi suna a amestec bogat...

Nu am observat sa scoata fum dar nici nu m-am uitat atent, ce stiu ca imi consuma cat un tanc rusesc, consum real fara bagaj doar cu pasagera mi-a luat fix 41 de litri la 500Km, adica putin peste 8 la suta, ceea ce nu stiu cat este de normal, speram ca dupa curatare/calibrare carburi sa scap de consum si de problema de la turatiile mici cand e calda... Acum de problema stiu ca nu am scapat si cred ca nici de consum... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e clara treaba...scoate o bujie si vezi ce culoare are...eu cred ca e ca hornu lu' bunicu...

Din cauza amestecului se poate sa consume atat de mult? Ma gandesc sa starng usor toate suruburile de amestec de la carburi pana la capat sa vad cate ture sunt deschise fiecare, si sa le pun toate la fel la cat da cartea, 2,ceva spire sa vad atunci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc asta de dimineata, chit ca e Duminica, nu pot astepta pana luni, plus ca am si un drum de ~30km dupa, numa' bine vad schimbarile.


Am verificat suruburile de amestec si sunt in parametri care ii da cartea, adica ~2.3 spire. Dar am scos si acele de dozaj care erau reglate maxim sus, adica, presupun consum si putere... O sa il pun maxim jos, sa vad diferenta.


Later EDIT: Am pus acele de dozaj maxim jos si am dat o tura de cativa km, nu am cuvinte cat is de happy ca am rezolvat problema, nu mai intrerupe deloc deloc cand incerc sa demarez din ture joase la cald, trage de la 1.000rpm :X:X , acum ramane de vazut consumul, dar am impresia ca si acesta se va diminua. Nu am observat diferenta de putere semnificativa, acum cu acele jos de tot parca trage mai bine. Mersi mult @Bica pentru PM-uri, daca nu imi dadeai ideea nu cred ca gaseam problema.

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu placere..ride happy...oricum...da-i umpec de forja cateva zile si scoate o bujie...vezi ce culoare are...s-ar putea totusi sa iti fie prea jos acele daca le-ai lasat de tot jos...chiar daca motorul merge binisor..o sa se uzeze mai repede,se incinge mai tare..asta daca amestecul e saracacios...acele trebuie sa fie undeva la jumate..de acolo pornesti,mai sus sau mai jos...noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...