minoru Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 sal am un zx6r din 2001,si am impresia ca se incinge cam tare motoru(sunt incepator) si se mai aprinde din cand in cand ledul rosu la temp la apa,e normal sa ajunga temp la 100 si cv "C?cum se verifica daca am suficient lichid de racire?si cum se completeaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 (editat) Iti porneste ventilatorul? Al meu, cand ajungea apa la +100, pornea ventilatorul! Oricum ar fi bine sa-i schimbi lichidul de racire! Vasul lichidului de racire se afla pe partea stanga, chiar deasupra capacului de motor. Il vezi uitandu-te intre carena stanga si motor... vezi atasament! Nivelul tre'sa fie, evident, intre cele doua bari care apar pe butoias! Mai sus de sageata se afla si tirbusonul pe care-l deschizi cand pui lichid de racire! Editat August 23, 2013 de Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minoru Postat August 23, 2013 Autor Share Postat August 23, 2013 un mecanic a zis ca ala este vasul de preaplin,si cica se pune lichid in radiator direct,porneste ventilatorul la 100+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 (editat) Daca-ti porneste ventilatorul la 100+ , e bine! Din pacate nu stiu cum se face servisarea lichidului de racire - e o operatiune mai complexa. Te sfatuiesc insa sa-i schimbi lichidul de racire la doi ani! Adica un full service la racire (schimbare lichid, aerisire, curatare radiator etc) Daca vezi vreodata pe bord ca-ti arata "HOT!!" in loc de temperatura... opreste instant! A doua zi e clar ca tre sa faci service la sistemul de racire! Temperatura o vezi cand apesi butonul din dreapta al bordului, sub turometru! Totusi, la ce temperaturi sunt afara, e normal sa se incinga motorul in trafic!... Nu cred ca ai motive sa te ingrijorezi! Poate doar daca nu i-ai facut pana acum service la sist. de racire. Editat August 23, 2013 de Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minoru Postat August 23, 2013 Autor Share Postat August 23, 2013 am inteles,sunt incepator si de luni ma tot plimb cu mobra si imi faceam griji k se incinge prea tare,merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Cu placere! Ai grija de pielea ta in trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 in vasul de expansiune completezi apa nu in radiator...doh...gradatiile sunt pe vasul de expansiune..low si full...din vas motorul isi va trage apa cat are nevoie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minoru Postat August 23, 2013 Autor Share Postat August 23, 2013 in vasul acela mic?nu cred ca are mai mult de 200ml,eu am pus direct in radiator,sper sa nu fie vreo prb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Si nu pui decat apa distilata, parca si/sau lichid de racire! Vezi ca nici prea mult lichid de racire n-ai voie sa pui. Intreaba mecanicul cat e raportul intre lichid de racire si apa distilata! Operatiunile de completare se fac cu motocicleta "la rece", adica nepornita de cateva ore or so! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minoru Postat August 23, 2013 Autor Share Postat August 23, 2013 50/50 se pune,si am astp sa se raceasca motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Nu exista vas de "preaplin"; ala e vasul de expansiune - cand temperatura lichidului de racire creste volumul acestuia creste de asemenea si valva regulatoare de presiune (incorporata in capacul de la radiator) mai da drumul la lichid in acest vas ca sa tina presiunea in instalatie in parametrii optimi, respectiv cand aceasta scade prea mult cand motorul e mai rece, trage lichid din vas. Lichidul in sine se schimba tot cam pe la 2 ani si e bine sa iei amestec gata facut special pentru moto. De completat se completeaza in vasul de expansiune, sa fie cam la 1/4 din distanta dintre minim si maxim cu motorul rece (la cald va urca putin peste 1/2). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 in vasul de expansiune completezi apa nu in radiator...doh...gradatiile sunt pe vasul de expansiune..low si full...din vas motorul isi va trage apa cat are nevoie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.