Sari la conținut

X-eL

Super Membru
  • Număr conținut

    1.288
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://Work in progress

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Numar Moto
    Curat & la vedere
  • Club
    Sunt antisocial

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ZZR 400 K2, Kawasaki ZX-9R F
  • Interests
    Jesus Christ

Vizitatori Recenți Profil

1.987 citiri profil

X-eL's Achievements

  1. Salutare, Dupa curatenia regulamentara de iarna, am mai ramas cu ceva piese de ZZR D (90~92) de impartit cui are nevoie; multe se potrivesc si pe modelele mai noi: Fusebox Releu senzor nivel benzina Sonda temperatura Flansa carburator (x4) Capac radiator Prindere bagaje (x4) Bucsa oala de ambreiaj Placute de frana spate Suruburi/piulite prindere tobe Clema fixare cabluri (92037-1539) Surub maneta de frana Prindere ghidon maneta ambreiaj (13091-1624) De preferat predare personala, in Bucuresti - Militari.
  2. Adjudecat, vedem cand se poate face predarea. Ar mai fi de adaugat pe lista: Siguranțe 20A (x4) Bujii: 4 x CR-9EK 2 x CR-9E
  3. Salutare, Dupa traditionala curentie de iarna, as avea si eu 'distrbuit' urmatoarele: Casca Caberg V2R, marimea XXL Casca G-Mac, marimea M Set cotiere/genunchiere Mănuși Vanucci RV3; reparate pe alocuri, dar cred ca mai merg Manusi cross Husa moto Louis De preferat cu predare personala in Bucuresti, Militari (Cora Lujerului).
  4. Salutare, As avea si eu de donat o carena codita de ZZR model D (`90~92), culori visiniu/albastru. O sa vad daca gasesc si o poza pe undeva.
  5. Am și eu o carenă de ZZR 400/600 D (90~92) de dat:
  6. In principiu trebuie dat jos bordul si ar trebui sa ai niste suruburi in spate. Dupa ce le desfaci si dai jos capacul din spate, poti scoate placa cu circuite si implicit cadranul/hartia.
  7. Carene spate, pinten și stop am eu, numai că sunt de pe modelul de 600 și nu cred că se potrivesc.
  8. Si 2 schimba directia de mers, deci pierde prioritatea si trebuie sa cedeze fata de 1, care si-o mentine. Astea sunt chestii elementare invatate in primele zile la cursurile pentru permis. E si logic pe de alta parte, nu vad cum ar putea sa-ti treaca prin cap sa tai fata masinii 1 (desi in Romania e posibil).
  9. 1-3-2. Cand faci stanga evident ca trebuie sa dai prioritate vehiculelor care vin din fata si-si continua deplasarea pe aceeasi directie, pentru ca-ti vor veni din dreapta sensului in care vrei sa te deplasezi. + explicatie video: http://www.scoalarutiera.ro/intrebari-posibile-drpciv-categoria-b/563/conducatorul-de-vehicul-are-obligatia-de-a-ceda-trecerea-la-schimbarea-directiei-de-mers-spre-stanga-in-timp-ce-semnalul-verde-este-in-functiune
  10. La 21 de ani nici n-are cum sa dea de A (daca nu a avut A1/A2 deja) si voi vorbiti de permis
  11. 6R nu merge pe 9R, e de altă putere din câte țin eu minte. Și între ZX-9R C si E/F au schimbat releul cu unul mai solid în 8 fire și mufe externe, ar fi o idee mai bună varianta asta.
  12. Confirm treaba cu Euro 4; si eu aveam in vedere VN900 custom si XVS1300A, ambele disparute de pe piata din EU din cauza asta. Doar in US mai sunt la vanzare, cel putin momentan. Sper sa se rezolve problema pana anul urmator, altfel ma reorientez spre un 2016 SH ceva.
  13. A intrat deja in vigoare de anul ăsta. Vedeți de exemplu cum au dispărut subit XVS1300A și VN900 din ofertele reprezentantelor Yamaha și Kawasaki din UE în timp ce în SUA au rămas.
  14. Dacă e altul, ar însemna 2 morți pe DN1 în aceeași zi: http://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?article_id=3747704
×
×
  • Creează nouă...