zu1u Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 corect pana la un punct. respectiv pana ai spus ca "efectul este cel din imagine" intr-un sistem presurizat ( temperatura+lichid+spatiu inchis= love) nu apar bule decat la depresurizarea sistemului Vorbesti cumva de un sistem perfect sau ideal? pentru ca in practica nu exista. Depresurizarea putea sa aiba loc si pe la un furtun fisurat, o imbinare uzata etc. Am cerut o poza cu rotorul ca sa vedem uzura si pe el, poate a fost schimbat, cine stie. E greu sa spui cu certitudine, care e problema fara sa cunosti toate datele. Conteaza si proprietatile lichidului care a curs prin pompa, daca a curs ceva, daca nu s-a infundat la un moment dat, avand in vedere ca ceaunele astea au o varsta si nu au fost ingrijite. Noi aici de dam cu parerea, unii dintre noi fara sa avem habar, altii cu putin mai mult habar, insa singurul mod prin care poti evalua corect problema e sa iti bagi nasul personal, deci draga proprietarule, daca vrei o suma de variante castigatoare, ai gasit-o la fix. Daca vrei sa stii ce s-a intamplat pe bune du-o la un mecanic priceput, de motociclete nu la barcagii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 ... intr-un sistem presurizat ( temperatura+lichid+spatiu inchis= love) nu apar bule decat la depresurizarea sistemului as vrea eu ... sti ce greu e de inlocuit pompa de apa la EGM060 ? ca nu are decat ceva zeci de kg si emplasata la baza motorului - si se duc precum decimau romani legiunile pt ca o minte luminata din conducere a hotarat ca antigelul e mai scump ca apa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.