Sari la conținut

Variante Supermoto


Vizitator Adrian
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

De ceva vreme cochetez cu ideea sa-mi schimb motorul (sau sa-mi iau inca unul,dar nu cred ca-mi permit 2).

 

Momentan detin o Aprilia RSV Mille si este o motocicleta excelenta,doar ca nu se mai pupa cu nevoile mele.


Vreau o motocicleta care sa consume MULT mai putin, vreau o motocicleta mai comoda pt pasager (decat este RSV ul) si vreau o motocicleta care sa se descurce ok pe drumuri proaste.

 

De la o vreme am inceput sa ma documentez f mult cu privire la BMW F650 GS (varianta de dupa 2000). Ma atrage la ea capabilitatile ei pt drum prost + consum si faptul ca acomodeaza destul de ok un pasager. Pe partea estetica ma termina psihic farul ala (Care am inteles ca e si destul de chior),dar avand in vedere clasa de motoare la care ma gandesc, e clar ca esteticul va trebui sa sufere in detrimentul practicului/eficientei.

 

Insa mai nou am inceput sa ridic un ochi si la supermoto, clasa care nu m-a interesat niciodata.

 

Avand in vedere ca nu am de gand sa merg offroad prea hardcore sau sa fac enduro, m-am gandit ca un supermoto poate se muleaza mai bine pt nevoile mele.

 

M-am documentat putin cu privire la Yamaha XT660 X si KTM 690 SMR (nu prea inteleg care-s diferentele intre KTM 690 SMR si KTM LC4 690).

Din cate stiu, 690 ul are 3 variante. Varianta Enduro, cu roti de enduro (suspensia aferenta si jantele spitate), SMR ul (care e supermoto, cu jante de strada si gume de strada 120/70 + 160/60) si Duke ul,care e un naked de strada.


Am vazut totusi 690 ul supermoto cu gume de strada atat pe jante spitate cat si pe jante normale(de strada) si nu stiu daca difera doar jantele, sau daca-s 2 motoare diferite.

 

Asa , din ce-am citit, KTM ul ma atrage cel mai mult (e mai usor, ca si consum se incadreaza la ceea ce vreau, probabil e mai street-orientated decat XT600X ul, e ceva mai puternic si mai calitativ). Am inteles ca si motorizarea de pe 690 este MULT mai fiabila decat cele precedente (620,640, 650).

 

XT 660 X ul e cam greu pt motorizarea pe care o are (170+ kg) ceea ce nu ma prea incanta. Nu ma intereseaza ca are doar 48/50 cai,ci faptul ca e cam grea. Desi nu e un motor care sa exceleze la ceva, se descurca ok la toate capitolele.

 

Deci daca fac MULTI km pe an, merg in general pe asfalt,dar daca doresc sa o mai iau si pe un forestier, sau daca vreau sa aleg si rute care implica drumuri proaste/foarte proaste, ma pot descurca de ex cu un KTM 690 Supermoto?


Cum este pentru pasager? Poate acomoda bagaje ok (suporti pt genti laterale etc)?

 

Am vazut ca vine cu gume de strada (120/70/17 + 160/60/17 )Dar presupun ca se pot pune si gume mai pt enduro touring (respectand aceleasi dimensiuni)?

 

Ma atrage mai mult un KTM 690 decat un F650 GS (am avut doar motoare V2 pana acum si KTM ul e mai apropiat de asa ceva).


F650GS sunt sigur ca s-ar descurca exponential mai bine pe offroad si drumuri mai proaste (Ca pt asta a fost gandit).

 


Imi cer scuze pt posibilele lacune sau gafe, dar nu prea sunt familiar cu domeniul enduro/enduro touring/supermoto etc....

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Chiar ma uitam sa vad daca aduci vorba de XT660. Mie unul mi-a lasat o impresie tare placuta, desi yamaha m-a 'tradat' grav cu TDM-ul. Daca as mai lua un model de la ei XT-ul ar fi. LC4 am inteles ca ar fi tare fiabil si cica trage si bine, dar mie mi se pare cam ingust. Nu am reusit sa ma sui pe vreunul sa iti dau vreo impresie exacta.

 

Daca ar fi sa iti iei alta motoreta, ti-as recomanda pegaso dinainte de ... '94 parca? Oricum modelul ala vechi, dar sa fie Mk2, nu mk1 dinainte de 90. Au ambielajul pe rulment, nu cuzinet ca variantele mai noi. Eu am avut pegaso din '92 si mi-a placut. Am avut probleme doar cu rulmentul de pornire (~280 ron il gasisem nou), in rest un model destul de ok. E un pic cam greu, insa sta bine pe sosea si are niste suspensii geniale, furca upside down, nu are reglaje, dar eu si acum plang dupa suspensiile de la pegaso.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Chiar ma uitam sa vad daca aduci vorba de XT660. Mie unul mi-a lasat o impresie tare placuta, desi yamaha m-a 'tradat' grav cu TDM-ul. Daca as mai lua un model de la ei XT-ul ar fi. LC4 am inteles ca ar fi tare fiabil si cica trage si bine, dar mie mi se pare cam ingust. Nu am reusit sa ma sui pe vreunul sa iti dau vreo impresie exacta.

 

Daca ar fi sa iti iei alta motoreta, ti-as recomanda pegaso dinainte de ... '94 parca? Oricum modelul ala vechi, dar sa fie Mk2, nu mk1 dinainte de 90. Au ambielajul pe rulment, nu cuzinet ca variantele mai noi. Eu am avut pegaso din '92 si mi-a placut. Am avut probleme doar cu rulmentul de pornire (~280 ron il gasisem nou), in rest un model destul de ok. E un pic cam greu, insa sta bine pe sosea si are niste suspensii geniale, furca upside down, nu are reglaje, dar eu si acum plang dupa suspensiile de la pegaso.

 

Daca-mi iau ceva, nu-mi mai iau gunoaie vechi. Mi-as lua paote asa, de moft un NTV650, dar gata. Vreau sa am un motor, unul singur, fiabil,bun, sa ma duca peste tot. Nu mai vreau compromisuri.

 

Era pe aici un XT660 ,dar nu stiu daca era Z sau X

 

supermoto cu pasager?

pentru ce vrei tu v-strom

 

Stiu ca supermoto de 450 sau alea mai mici sunt pur pt fun /oras/back-roads etc....

 

Am inteles ca 690 ul e decent (dpdv al acomodarii unui pasager in spate).

 

Stiu ca Vstromul e cel mai indicat (pe hartie),dar recunosc, nu mi place deloc.

 

Care ati mers cu KTM ul 690 , ce pareri aveti? Cum se preteaza cu pasager? (evident, nu am pretentia sa se comporte cu pasager la fel cum s-ar comporta doar cu 1 rider pe el).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te bate gandul sa iti iei un KTM 690 SMR, nu ezita sa suni la numarul din anunt... motocicleta mai impecabila si mai intretinuta ca asta eu nu am vazut. Nu te costa nimic sa te duci sa o vezi... o sa imi multumesti dupa ;) NU E A MEA SI NU AM NICI UN COMISION SAU INTERES ;)

 

/index.php?%2Ftopic%2F702533-ktm-690-smr-2008%2F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca iti alegi motocicleta mai mult dupa aspect decat dupa ce poate face ea

 

daca e sa alegi intre ktm si bmw ....alege ktm

 

SM cu pasager+bagaje nu are nici o legatura/farmec

daca vrei sa mergi singur+bagaje poti alege din gama enduro-un singur piston(690, xt660, gs650..etc)

daca vrei pasager+bagaje+drum lung trebuie sa te uiti dupa bicilindrice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Bun daca nu-ti place V-Storm...trage un ochi la Varadero XL1000V

 

Exclus. Varadero nici atat nu-mi place. Si nu ma refer doar la considerente ce tin de estetica.

 

Ama vut 2 VTR uri de 1000 (F), care e acelasi motor de pe Varadero.

 

Nu mai vreau motor mare. Vreau ceva mic cu un consum mic. Nu cred ca Varadero, DL 1000, Caponord, 950 Adventure, R1150 GS, etc ar consuma sub 5% la drum lung sau 6-7% in oras.

 

Dar oricum,mersi pt sugestie.

 

Daca te bate gandul sa iti iei un KTM 690 SMR, nu ezita sa suni la numarul din anunt... motocicleta mai impecabila si mai intretinuta ca asta eu nu am vazut. Nu te costa nimic sa te duci sa o vezi... o sa imi multumesti dupa ;) NU E A MEA SI NU AM NICI UN COMISION SAU INTERES ;)

 

/index.php?%2Ftopic%2F702533-ktm-690-smr-2008%2F

 

In afara de aia am vazut una tot din 2008 la un pret suspect (de 3100 eur parca).

 

Oricum n-am banii astia (4900 sau cat cere el). Deocamdata sunt la stadiul informare, si ulterior trebuie sa vand RSV ul (sau poate un schimb + diferenta).

 

Acum prospectez piata si ma documentez ca sa aleg cu capul. Nu am de gand sa mai schimb mobra (decat daca voi castiga la loto poate).

 

sa inteleg ca iti alegi motocicleta mai mult dupa aspect decat dupa ce poate face ea

 

daca e sa alegi intre ktm si bmw ....alege ktm

 

SM cu pasager+bagaje nu are nici o legatura/farmec

daca vrei sa mergi singur+bagaje poti alege din gama enduro-un singur piston(690, xt660, gs650..etc)

daca vrei pasager+bagaje+drum lung trebuie sa te uiti dupa bicilindrice

 

Oreste: am zis mai sus ca nu aspectul primeaza, dar Vstromurile nu-mi plac deloc efectiv.

 

Cand aizis intre KTM si BMW sa aleg KTM, te referi la KTM 690 Enduro vs F650 de la bmw? (vorbim de ani apropiati,sa zicem 2006-2007 la ambele) ? Poti argumenta?

 

Cand zic SM + pasager si bagaje nu ma refer bagaje in stilul de pe R1200 GS. ma refer la 2 side case uri mici, etc.

 

Oricum,daca poti pune bagaje pe 690 Enduro, nu vad de ce nu s-ar putea pe 690 SM.

 

690 mono nu se aseaza ok la drum (chiar si drum lung)? Ca am vazut ca sugerai v2 sau paralel twin pt calatorii lungi.

 

Stiu ca SM urile sunt mult mai fun fara pasager, pe viraje,pe etc........dar pe mine ma atrag ca si clasa si sunt curios daca se descurca ok si pe drumuri proaste.

 

Mobrele de supermoto nu sunt cunoscute nici pentru consumul lor redus, nici pentru confortul pasagerului si nici pentru facutul de multi kilometri pe an.

 

 

Stiu ca pentru ce vreau eu , supermoto nu ar fi prima varianta, insa eu intreb daca se preteaza cat de cat.

 

Traiesc cu impresia ca se preteaza MULT mai bine decat actuala motoreta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM LC4 are rezervor foarte mic (daca nu ma insel in jur de 9 litri) si este foarte, foarte ingust. Si SMR la fel. Daca mergi la drum lung cu ele, te cam violeaza. Cunosc marturii ale unor proprietari. Despre pasager nici nu poate fi vorba, bagaje nici atat. E o motoreta sprintena pt drumuri scurte si facute singur. Pe de alta parte, F650GS are absolut tot ce ai nevoie sa faci ocolul pamantului. Cu tot cu pasager si bagaje. E lata, are o sa mult mai confortabila decat orice supermoto sau vitezana, e inalta, merge super bine pe drum accidentat (acum si asta depinde de gumele pe care le montezi, insa ea poate). Am 2 prieteni cu F650GS. Ultima data unul din ei a trecut un rau cu ea :)))) Fara probleme. Pe sosea viteza de croaziera e undeva la 120, dar ajunge si la 170, 180 daca chiar vrei. Despre consum, ce sa-ti zic?! E aberant de mic. Unul din amicii amintiti a scos la ultima noastra tura 3,5% consum. M-am uitat la el cata benzina baga pana la buza rezervorului si am facut calculul. Cu pasager sare de 4 consumul, dar nu cred sa sara si de 5, decat daca mergi incarcat si foarte tare.

 

Cam asta e ce stiu eu din experienta directa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Vis a vis de ce-ai scris despre F650GS imi confirmi tot ce-am citit pana acum. Si da, chiar si cu pasager, nu sare de 5 (decat daca nu stiu,te straduiesti). singur scoti 3.5%-4%, cu pasager cred ca 3.9%-4.8% maxim.


La KTM 690 SMR m-a atras si faptul ca are si ceva veleitati sportive (pe asfalt),datorita jantelor de 17" (care pot acomoda gume mai variate: de la touring pana la sport,mai aderente).

 

Ori sunt eu chior, ori imi pare mai lata saua aia de pe KTM 690 SMR decat spun unii (PS: KTM 690 SMR e totuna cu KTM LC4 690 SMR,nu? LC4 e motorizarea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Supermoto = fun in oras. Punct.

 

Daca vrei poti totusi sa faci si drumuri ceva mai lungi dar nu e tocmai in elementul ei. Saua e ok la a mea dupa ~400 km nu am simtit nici un disconfort. Pasager si bagaje inafara de un rucsac inca nu am carat ca sa iti pot spune cum se comporta dar presupun ca o limiteaza destul de drastic si oferta de genti pt genul asta de motociclete e destul de saraca - nu poti sa pui pe un supermoto coburi in genul celor de pe un gs de exemplu. Ca si autonomie mergi aproximativ 140-150 km cu un rezervor pana intra pe rezerva ceea ce inseamna un 6%. Viteza de croaziera 130-140 km/h. Poate si 160 km/h dar e la limita si te sufla vantul de pe ea. Uita de drumuri forestiere cu slickuri sau cauciucuri de strada si suspensiile setate pt oras. Danseaza si e destul de greu de stapanit.

Editat de belogerer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Mda, deci inseamna ca pt ce vreau eu tre sa ma gandesc strict la enduro-touring.


Acu dilema: F650 GS sau Yamaha XT 660 Z


Am citit ca XT ul are cativa ani problematici (dpdv al injectiei,livrarii puterii).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau lc4, daca investesti si in al doilea set de roti ai 2 in 1 ;) schimbarea rotilor dureaza 15-30 minute in functie de scule si dexteritate. mai depinde apoi si de tine cat de bun pilot de offroad esti ca sa il ti in frau.

ktm-ul e un lego total, poti pune piese si motorizari diverse pe acelas sasiu, poti face setari ale suspensiei de la enduro la circuit de supermoto.

si daca te pasioneaza vre-un model poti sa treci pe la mine sa vezi cum arata si sa iti faci o idee despre cum merge on si offroad ;)

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau lc4, daca investesti si in al doilea set de roti ai 2 in 1 ;) schimbarea rotilor dureaza 15-30 minute in functie de scule si dexteritate. mai depinde apoi si de tine cat de bun pilot de offroad esti ca sa il ti in frau.

ktm-ul e un lego total, poti pune piese si motorizari diverse pe acelas sasiu, poti face setari ale suspensiei de la enduro la circuit de supermoto.

si daca te pasioneaza vre-un model poti sa treci pe la mine sa vezi cum arata si sa iti faci o idee despre cum merge on si offroad ;)

 

Nu cred ca tb sa fii chiar atat de bun pilot ca sa controlezi un lc4 echipat cu roti de enduro si suspensiile reglate corespunzator pe un traseu offroad usor gen un pic de padure/drum forestier. Acum depinde si pe unde vrei sa te bagi cu moto....

 

Personal cu alt set de roti/cauciucuri m-as baga fara probleme la orice iesire inafara asfaltului in limite normale....nu coclaurii pe unde mergeti voi dar forestiere sau drumuri prin padure nu cred ca mi-ar pune mari probleme...

 

Mda, deci inseamna ca pt ce vreau eu tre sa ma gandesc strict la enduro-touring.

 

Acu dilema: F650 GS sau Yamaha XT 660 Z

 

Am citit ca XT ul are cativa ani problematici (dpdv al injectiei,livrarii puterii).

 

XT-ul e o vaca grasa buna la toate dar pb te va dezamagi profund...

 

 

De ce nu incerci si un ktm lc4 adventure....? Vb cu stulewa ca parca are unul prin garaj....

Editat de belogerer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Vreau totusi sa inteleg o chestie. Sunt n00b la capitolul super-moto/enduro/ off road etc.

Adica in materie de stradale/vitezane....stiu clar cum stau lucrurile,stiu la ce sa ma uit,stiu cum lucreaza mobra/suspensia, adica daca ar fi sa-mi iau o stradala, nu as mai pune nici o intrebare, stiu exact ce as vrea si la ce m-as uita (de la motorizare, frana,ciclistica, sasiu ,comfort etc)

 

Din ce-am inteles eu, din ce-am citit pe net, supermoto se vrea o motoreta care se preteaza si la drumuri proaste. E acel mariaj intre enduro si strada.


Din ce mi se sugereaza aici, supermoto se vrea o motoreta mica,usoara, doar pt curbe f stranse, pt un track day, pt oras, etc.

 

Eu aveam impresia ca supermoto e un motor cu care mergi pe drumuri proaste (Fie ele pe oras, pe langa), sari o bordura,etc etc. (datorita suspensiilor ce au travel mult mai lung decat la naked urile de strada si datorita sasiului si masei mai mici).

 

Chiar vreau sa-nteleg exact rolul supermoto ca sa stiu poate totusi se pupa cu ce vreau.

 

Acu imi imaginez ca nu pot sa ma duc cu 690SMR echipat cu supercorsa pe drumuri proaste, cu nisip sau pe drumuri pietruite.


pana la urma suspensia pe super-moto e facuta pt asfalt, pt un raspuns prompt (cum e pe naked-uri/vitezane?) sau are putin iz de offroad in ea (gen sa mai sari o bordura, o groapa, o chestie)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau totusi sa inteleg o chestie. Sunt n00b la capitolul super-moto/enduro/ off road etc.

 

Adica in materie de stradale/vitezane....stiu clar cum stau lucrurile,stiu la ce sa ma uit,stiu cum lucreaza mobra/suspensia, adica daca ar fi sa-mi iau o stradala, nu as mai pune nici o intrebare, stiu exact ce as vrea si la ce m-as uita (de la motorizare, frana,ciclistica, sasiu ,comfort etc)

 

Din ce-am inteles eu, din ce-am citit pe net, supermoto se vrea o motoreta care se preteaza si la drumuri proaste. E acel mariaj intre enduro si strada.

 

Din ce mi se sugereaza aici, supermoto se vrea o motoreta mica,usoara, doar pt curbe f stranse, pt un track day, pt oras, etc.

 

Eu aveam impresia ca supermoto e un motor cu care mergi pe drumuri proaste (Fie ele pe oras, pe langa), sari o bordura,etc etc. (datorita suspensiilor ce au travel mult mai lung decat la naked urile de strada si datorita sasiului si masei mai mici).

 

Chiar vreau sa-nteleg exact rolul supermoto ca sa stiu poate totusi se pupa cu ce vreau.

 

Acu imi imaginez ca nu pot sa ma duc cu 690SMR echipat cu supercorsa pe drumuri proaste, cu nisip sau pe drumuri pietruite.

 

pana la urma suspensia pe super-moto e facuta pt asfalt, pt un raspuns prompt (cum e pe naked-uri/vitezane?) sau are putin iz de offroad in ea (gen sa mai sari o bordura, o groapa, o chestie)?

 

Suspensia o reglezi cum vrei tu. Merge si oras si offroad...bordurile sau gropile nu sunt o problema...DAR...tu ai spus ca vrei si pasager si bagaje....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

pasager da, cam peste tot aproape.

 

iar bagaje, nu sunt idiot, nu-mi imaginez ca voi pune pe ea coburi in stilul f650 GS :), dar niste gentute din alea textil gen motodetail macar, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum ti-a spus stulewa mai sus ktm e lego...cu inca un set de roti si cateva accesorii poti sa o transformi radical inclusiv coburi ;)

 

Pt ce vrei tu eu unul m-as gandi intai la un lc4 adventure si optional as lua un set de roti supermoto strict pt oras.

 

Variante Aprilia Pegaso/BMW F650 dar uiti de supermoto...

Editat de belogerer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

partea proasta e ca traiesc si intr-un jeg de oras.

 

daca eram in Buc, luam o naveta de bere si cautam vreo 4 omuleti. unu cu 690 SMR, unu cu F650GS, unu cu XT660Z , faceam o tura scurta, eventual si pe drum mai prost si astfel imi formam perfect ideea si imi dadeam seama ce-i pt mine si ce nu..

astfel, tre sa ma rezum la review uri pe net, la forumuri,poze, youtube, etc.....si e cam de k.k.t

 

Apropos, vad 690 ul in 2 variante de supermoto (varianta cu jante spitate, cu o singura evacuare sub sa, pe partea stanga) si variante cu jante "cast", mai de strada, cu 2 tobe sub sa. Care ,cum, ce model e? ca le gasesc sub denumirea de 690 SMR pe ambele vad...



De ex supermoto ul asta (care era la vanzare pe bikeshop) imi pare decent, chiar si pt 2 oameni (atat ca si loc pt pasager + spatiu de depozitare (in topcase):

 

http://bikeshop.ro/uploads/file_525392_phpI5MZYg.jpg

 

e acelasi model cu cel sugerat de alex_450exc (/index.php?%2Ftopic%2F702533-ktm-690-smr-2008%2F ) ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

am fost la bucuresti,cu mobra , acu 3 sapt (la Roger Waters),dar am fost cam pe graba si n-am apucat decat sa ma vad cu 2-3 forumisti :(

Momentan savurez o pauza de 30 zile (linie continua).

M-ar bate gandul sa vin dupa ce-mi exprima pauza, dar ma costa vreo 400 si ceva de ron lejer "excursia" la Buc :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce-am inteles eu, din ce-am citit pe net, supermoto se vrea o motoreta care se preteaza si la drumuri proaste. E acel mariaj intre enduro si strada.

 

Din ce mi se sugereaza aici, supermoto se vrea o motoreta mica,usoara, doar pt curbe f stranse, pt un track day, pt oras, etc.

 

Eu aveam impresia ca supermoto e un motor cu care mergi pe drumuri proaste (Fie ele pe oras, pe langa), sari o bordura,etc etc. (datorita suspensiilor ce au travel mult mai lung decat la naked urile de strada si datorita sasiului si masei mai mici).

 

Chiar vreau sa-nteleg exact rolul supermoto ca sa stiu poate totusi se pupa cu ce vreau.

 

Acu imi imaginez ca nu pot sa ma duc cu 690SMR echipat cu supercorsa pe drumuri proaste, cu nisip sau pe drumuri pietruite.

 

pana la urma suspensia pe super-moto e facuta pt asfalt, pt un raspuns prompt (cum e pe naked-uri/vitezane?) sau are putin iz de offroad in ea (gen sa mai sari o bordura, o groapa, o chestie)?

 

Supermoto e un "mariaj" intre mersul agresiv in oras, mersul agresiv pe pista si mersul agresiv pe curbe. Sa ingusta, tare si scurta, rezervor relativ mic, aerodinamica proasta. Merge si pe offroad, dar roata de 17' nu permite mers prea rapid sau teren prea accidentat. Suspensia se poate regla, dar daca nu stii ce faci pe acolo sunt sanse sa o "reglezi" mai prost decat era.

Din ce inteleg eu, tu cauti un enduro touring, dar nu monocilindru. Problema e ca nu vrei nici harb, nici sa dai bani multi, nici sa consume mult, nici sa fie urata (ca o nota personala, SMR-ul de 690 mi se pare printre cele mai urate mobre). Nu prea stiu ce sa iti recomand, V-Stromul mi s-ar parea o alegere buna. In orice caz e mai putin urat ca SMR-ul de 690. Ar mai fi Transalpul sau F650-ul Dakar (care parca e mai putin urat).

 

 

 

Apropos, vad 690 ul in 2 variante de supermoto (varianta cu jante spitate, cu o singura evacuare sub sa, pe partea stanga) si variante cu jante "cast", mai de strada, cu 2 tobe sub sa. Care ,cum, ce model e? ca le gasesc sub denumirea de 690 SMR pe ambele vad...

 

De ex supermoto ul asta (care era la vanzare pe bikeshop) imi pare decent, chiar si pt 2 oameni (atat ca si loc pt pasager + spatiu de depozitare (in topcase):

 

http://bikeshop.ro/uploads/file_525392_phpI5MZYg.jpg

 

e acelasi model cu cel sugerat de alex_450exc (/index.php?%2Ftopic%2F702533-ktm-690-smr-2008%2F ) ???

 

Mai exista un model de 690 supermoto, si anume 690 SMC. Mai scump, mai de competitie, mai putin urat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Mersi pt feedback Mihai.

 

Cred ca in final as oscila intre F650 GS si XT 660 Z (sau sa mai prospectez) dar oricum, cam in aria asta.

 

Imi dau seama ca o sa vreau totusi sa ma bucur de offroad (teren accidentat, forestier) iar astea 2 modele o fac foarte ok,chiar si cu pasager in spate.

 

Am facut topicul asta legat de supermoto mai mult datorita lui 690 SMR, care e singurul supermoto care ma atrage (masa mica, ~150 kg, putere foarte ok (64 cai), manevrabilitate, frane foarte bune,suspensie buna). Celelalte supermoto (mai mici, gen 450 etc) sunt scule dedicate intr-adevar, pt mers agresiv,racing ,viraje stramte.


690 ul mi s-a parut singurul care pare mai 'de zi cu zi'.

 

Oricum n-am pretentia sa gasesc un motor sa arate si bine (pe gustu meu),sa consume si putin, sa fie si fiabil, sa mearga si peste tot.

Trebuie sa-mi gasesc 2-3 repere care conteaza pt mine, si celelalte sunt secundare.


690 intr-adevar e urat dar doar datorita ciocului de sub far. Fara ala,chiar imi place!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...