AfXv237 Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 (edited) Salut, Am achizitionat recent o Yamaha TDM850 4TX din 2000, impecabila, 21k mile(~37k km) cu toba sport Micron. Vreau sa zic ca e bestiala, incredibil de manevrat cele 200kg. Pe viitor, m-ar tenta insa TDM900. E altceva, injectie, motor mai mare etc. Am citit multe review-uri cum ca TDM900 are greutatea proportionata mai mult pe partea din fata. Mentionez ca 850-ul e ca o pana cand vine vorba de virat. Oare e diferenta mare intre cele 2? Nu vreau o motocicleta sport, ci adventure/cruiser cu ceva putere(80cai+) si consum rezonabil(~4,8l/100km), pozitie comfortabila. In al doilea rand, cum e pozitia? La fel de drept ca la 850 sau e ceva mai sport? La fel si inaltimea de la sol, mi se pare mie sau e mai jos 900 decat 850? N-am avut inca ocazia sa calaresc un 900, de aceea voi ati putea fi primi sa ma ajutati. Orice parere/sfat e bine venit. Multumesc. Edited October 1, 2013 by AfXv237 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dromamobilu Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 (edited) Salut. Eu am avut TDM 850 si acum am TDM 900. Nu e mare diferenta. Am avut TDM 850 din 2001, luat la 65000km si mers cu el cca.15000km. Nici cea mai mica problema nu am avut cu el. Consum foarte bun, 4l....4.5l/100km. Cum a venit reglat asa l-am lasat. Acum am TDM 900 din 2005. Cumparat la 27000km si am facut u el cca.12000km, in 2 sezoane. Consum identic cu 850. Ce nu ii place la 900 e sa fie subturat. Ca si inaltime, mie mi se par identice, poate 1-2 cm mai jos 900. Nu sunt inalt dar mi-au fost foarte ok ambele motoare ca si inaltime. Daca asta pe care il ai acum e in toate mintile nu are rost sa il schimbi cu 900. Eu am vandut si apoi nu stiam ce sa cumpar, asa ca m-am reintors la TDM. Ambele iau gropile cu curaj, se descurca foarte bine si pe drumuri forestiere, nu am incercat prin noroaie dar acolo sunt sigur ca nu le place. Daca te mai intereseaza ceva....da un semn. Spor! Edited October 1, 2013 by dromamobilu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AfXv237 Posted November 3, 2013 Author Share Posted November 3, 2013 Pe scurt, nu are rost sa vand TDM-ul actual, sa mai pun 1000 euro si sa iau unu de 900, nu? Repet, 850-ul meu e impecabil, absolut perfect. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlady_80 Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 (edited) Salut, Am achizitionat recent o Yamaha TDM850 4TX din 2000, impecabila, 21k mile(~37k km) cu toba sport Micron. Vreau sa zic ca e bestiala, incredibil de manevrat cele 200kg. Pe viitor, m-ar tenta insa TDM900. E altceva, injectie, motor mai mare etc. Am citit multe review-uri cum ca TDM900 are greutatea proportionata mai mult pe partea din fata. Mentionez ca 850-ul e ca o pana cand vine vorba de virat. Oare e diferenta mare intre cele 2? Nu vreau o motocicleta sport, ci adventure/cruiser cu ceva putere(80cai+) si consum rezonabil(~4,8l/100km), pozitie comfortabila. In al doilea rand, cum e pozitia? La fel de drept ca la 850 sau e ceva mai sport? La fel si inaltimea de la sol, mi se pare mie sau e mai jos 900 decat 850? N-am avut inca ocazia sa calaresc un 900, de aceea voi ati putea fi primi sa ma ajutati. Orice parere/sfat e bine venit. Multumesc. sa o folosesti sanatos pune si ceva poze cu ea sa o vedem ??? ai cumparat-o din tara sau este adusa de peste hotare ??? Edited November 3, 2013 by vlady_80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AfXv237 Posted November 3, 2013 Author Share Posted November 3, 2013 (edited) Am achizitionat-o de la un proprietar din Cluj (anuntz pe bikeshop). Kilometrajul e in mile, deci e adusa din Anglia. Istoricul ei nu-l stiu. Singurul lucru cert e ca toate actele sunt in regula, inmatriculata, gata de drum.(Iar ea merge perfect) O sa fac un video, un walkaround cu sunetul tobei cand o sa am timp. Edited November 3, 2013 by AfXv237 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sergiono Posted November 29, 2013 Share Posted November 29, 2013 Salut! Sunt bucuros sa mai intalnesc cate un posesor de TDM si eu am un TDM 4TX 2001 si sunt foarte multumit de el .Am 15000 cu el de cand l-am achizitionat si nici o problema,acum are aproape 70000.La primul schimb de ulei facut de mine, am bagat Motul 10w40,am facut aproape 2000KM, viteza maxima 120 cu pasager, nivel ulei bun si in 500 Km cu viteza 140-160 complectat 1litru de ulei , am remediat cu 10w50 Castrol indiferent de viteza nu mai consuma .Nu merita schimbarea cu TDM 900 parerea mea decat daca vrei un an mai bun (ceva mai nou ) prea mici diferentele.Oricum ambele motoare sa o stpanesti sanatos Salut. Eu am avut TDM 850 si acum am TDM 900. Nu e mare diferenta. Am avut TDM 850 din 2001, luat la 65000km si mers cu el cca.15000km. Nici cea mai mica problema nu am avut cu el. Consum foarte bun, 4l....4.5l/100km. Cum a venit reglat asa l-am lasat. Acum am TDM 900 din 2005. Cumparat la 27000km si am facut u el cca.12000km, in 2 sezoane. Consum identic cu 850. Ce nu ii place la 900 e sa fie subturat. Ca si inaltime, mie mi se par identice, poate 1-2 cm mai jos 900. Nu sunt inalt dar mi-au fost foarte ok ambele motoare ca si inaltime. Daca asta pe care il ai acum e in toate mintile nu are rost sa il schimbi cu 900. Eu am vandut si apoi nu stiam ce sa cumpar, asa ca m-am reintors la TDM. Ambele iau gropile cu curaj, se descurca foarte bine si pe drumuri forestiere, nu am incercat prin noroaie dar acolo sunt sigur ca nu le place. Daca te mai intereseaza ceva....da un semn. Spor! Apropo de noroaie eu zic ca nu se face de rusine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.