BlackBone Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) Am un Aprilia Area 51, motorizare minarelli.Azi am schimbat cureaua de transmisie originala(yamaha 3aa-17641l) cu un Dayco 747 x 16.6x 8.0 si rolele variator de 6 grame.Am constat cu nu mai accelereaza la fel ca inaine si nici viteza maxima nu mai e la fel,per total nu mai are puterea pe care o avut-o.cu doua persoane abia trec de 55 km/h, si cu vantul in fata si singur pe el, merge cu 60.. din cate stiu inainte avea role originale(cred ca erau de 6,5g si ele).din ce am aflat dupa lungi cautari pe net cred ca dimensiunea originala a curelei e 751x16.5x8...oare sa incerc sa imi iau niste role de 5 si o curea cu dimesiunea 751? sau aveti idee ce ar cauza aceasta problema? ps.desi nu cred ca e relevant, au fost schimbate si cauciucurile, deci a fost demontata si toba. Editat Martie 30, 2014 de BlackBone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyziggy Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 normal, daca ai pus o curea mai mica, ea nu mai poate urca pana la maxim pe variator si ai o viteza mai mica. Inainte sa schimbi cureaua si rolele cat prindeai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackBone Postat Martie 30, 2014 Autor Share Postat Martie 30, 2014 inainte merea cca 85 max...accelera rapid pana la 40 dupa care mai slabut pana la 60, dupa care iarasi mai rapid pana la 85. chiar asa de mult sa conteze 4mm la lungimea curelei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyziggy Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) eu la scuterul meu pentru viteza i-am pus o curea mai lunga si mai lata, nu cu mult, dar se cunoaste la viteza. Rolele daca sunt mai usoare scade din viteza, insa ar trebui sa ai putere mai mare. probabil combinatia dintre cele doua iti scad din viteza, incearca sa-i schimbi cureaua, alt ceva nu ai ce sa-i faci Editat Martie 31, 2014 de gabyziggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackBone Postat Aprilie 7, 2014 Autor Share Postat Aprilie 7, 2014 inteleg...am comandat o curea de dimensiunea celei originale, si niste role de 5 g...intradevar altceva nu are ce sa fie, nu s-a umblat la nimic in afara de transmisie...am observat ca merge mult mai greu si cu un pasager in spate, inainte fugea mult mai bine...ca sa estimez puterea e undeva la 60% din ce a fost inainte.daca stiam nu mai schimbam nimic. am schimbat cureaua cu una cu dimensiunile celei originale, si scuterul merge mult mai bine, deci asta era problema.Stie cineva unde as putea gasi o curea de calitate cu dimensiunea 751x16.5x8.0 ? revin cu o problema pe care am observat-o azi : cat de normal e ca imi consuma scuterul cca 6% in oras? in mare parte am un stil mai agresiv, tot timpul sunt cu acceleratia la maxim...asta, informativ.daca nu e ok, ce as putea face? anul trecut vara, cand mai umblam si in afara orasului tin minte ca lua undeva la 3,5% ps. fum nu scoate, si compresia e buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyziggy Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 ai mai umblat la carburatie? altfel nu are cum sa consume atat, consumul ar trebui sa fie sub 5%. poate ai mers cu socul tras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackBone Postat Aprilie 8, 2014 Autor Share Postat Aprilie 8, 2014 nu..nu s-a umblat la carburator...ma gandeam eu ca ceva nu e ok...am facut 50 de km cu 3 litri de benzina. in rest motorul suna bine, nu scoate fum, si compresia pare in regula.chiar nu stiu care ar fi problema. oare are vreo legatura faptul ca am pus role de 5 g in loc de 6.5 ? azi voi incerca sa curat filtru de aer, poate si aia influenteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyziggy Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 nu, rolele mai usoare te fac sa ajungi mai greu la vitaza maxima, dandu-ti mai multa putere la plecarea de pe loc. teoretic mergi putin mai in ture. mai incearca o data sa vezi daca consumul este in parametrii (dar n-o bazaii pe loc, la plimbare) iar daca consumul tot este mare incearca sa te duci la un mecanic. daca zici ca nici la carburator n-ai umblat, vezi ce zice el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackBone Postat Aprilie 8, 2014 Autor Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) atata sper sa nu fie nevoie de o segmentare... multumesc pentru sfaturi. Editat Aprilie 8, 2014 de BlackBone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyziggy Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 cu placere, asfalt curat si drum liber colegu (y) !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.