gaceuadrian Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Salut, acum 2 ani am cumparat o motocicleta Yamaha DT 125 r 1998 in stare buna de functionare dar estetic, praf. Am desfacut toata motocicleta surub cu surub, am vopsit electrostatic, plastice noi, ghidon, suruburi, manete, protectii, etc. Am incercat sa pornesc motorul dupa 2 ani de vopsit, asmblat si montat cand am avut urmatoarele surprize: 1 ambreiajul este lipit, trag degeaba maneta el ramane tot cuplat. 2 uleiul din cutie este scos afara dupa 3, 4, minute de functionare. Motorul a functionat perfect cand l-am cumparat, nu l-am deschis, doar l-am spalat si vopsit. Ce pot face cu ambreiajul blocat si 2 de ce am orificiul care nu are furtun ori capac sau lipseste o piesa ceva ???????? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 orificiul ala ar trebui sa fie epuratorul de gaze, in teorie ar trebui sa nu fie infundat, ii poti pune un furtun gol pe care sa il tragi mai sus pe cadru pornete motoreta impinsa si in timp ce mergi fa manete de ambreiaj(trage repetat de maneta) plcile s-au lipit intre ele si cam asta ar fi metoda prin care le poti dezlipi fara sa desfaci motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaceuadrian Postat Iunie 1, 2014 Autor Share Postat Iunie 1, 2014 Am pus motorul pornit pe un butuc si am tras maneta repetat dar nimic. Legat de orificiu a iesit aproape 100ml de ulei, daca pun furtun o sa scoata pti el. E normal sa iasa uleiul afara, poate iasa mai mult si stric motorul. Sau am montat ceva furtune gresit, cand se formeaza gaze la asa presiune mare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.