tmdmitza Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) Este vorba despre modificarea rulmentului unisens si anume ca dupa un anumit timp rolele incep sa sape in corpul rulmentului si atunci trebui un kit nou care pacat ca nu se mai gaseste original si chiar daca se gaseste costa ceva....... eu am avut pe mobra un kit care cica era original si nu a tinut decat un sezon.....in poza atasata am luat din partea opusa gaurilor arcurilor 1 mm la un atelier de specialitate cu o freza verticala. Oricine cred ca are in orasul lui un atelier sa frezeze in corpul rulmentului care deloc surprinzator corpul original era mult mai tare decat cel care cica era original si a tinut decat un sezon. Frezand 1 mm in acea parte , rola o sa urce mai sus in locasul creat si atunci o sa stranga mai tare rola dintata fara sa mai patineze. Atentie la aceasta operatie trebui neaparat sa se puna role noi si sa nu se frezeze mai mult de 1mm si trebui curatat bine de orice fel de span ramas in urma frezarii. Ideile de mai bine sunt binevenite. Editat Iunie 5, 2014 de tmdmitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.