Sari la conținut

tmdmitza

Membru
  • Număr conținut

    109
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    tmdmitza@yahoo.com
  • Skype
    tmdmitza

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    1995
  • Motocicleta
    virago 535,intruder 800, xv1600
  • Numar Moto
    .......
  • Club
    hang@

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mz-125-250...
  • Interests
    Ride @ Rou

Vizitatori Recenți Profil

417 citiri profil

tmdmitza's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Suntem cativa motociclisti la granita Bayern cu Baden (86609) daca aveti chef de o bere sau stiti vre-o intrunire sau party de sfarsit de sezon poate aparem si noi....
  2. tmdmitza

    Cineva din Bayern

    Salutare daca aveti candva timp de o bere , suntem cativa motociclisti in zona Augsburg ( Donauworth) am facut cateva sute de Km anul acesta , dar fiindca s-a sfarsit sezonul poate ne vedem la o bere........
  3. nu are absolut nimic distanta este ok , dar problema este ca nu te tine asa de mult pistonul acela cand ma refer la mult ma refer la cativa ani....
  4. @mircealeonard: da ma bag dar detaliile le discutam la telefon iti trimit pm.
  5. tmdmitza

    Suzuki Intruder

    de ce nu iti faci asa?? este mult mai simplu si mai practic...
  6. sablez la 8 bari dar depinde de ce sablezi de ex am sablat si cu 12 bari la vopsele mai groase, chituri ....compresoarele poti sa le legi in tandem dar sa le faci sa porneasca cam ambele odata deci unul sa il pui pe manual si anume ca daca unu il pui sa porneasca la 6 bari in butelii sigur celalalt nu o sa iti porneasca;.... sau sa legi ambele compresoare pe un singur presotat dar acolo se cam complica treaba ca trebui sa fii sigur daca iti duce 2 motoare un singur presotat altfel il arzi si ca sa nu il arzi atunci iti trebui un releu care trebui sa fie comandat de presostat, deci se cam complica treaba ... butelie iti trebui mult mai mare sau mai multe butelii eu de ex am ajuns sa sablez cu cca 400 litri cu buteliile legate intr-e ele, acum toata treaba este ca depinde ce vrei sa faci si anume daca vrei doar sa sablezi pt tine si cativa prieteni este bun ce ai tu dar daca vrei sa faci ceva industrial sigur iti trebui compresor cu surub si butelii mai mari...
  7. @mihai.sandu: pai am cumparat un compresor cu butelie mare cu 2 pistoane si cu motor de 3kw baga undeva la 200 si ceva l/min la el am mai adaugat inca o butelie care am facuto dintr-un stingator mare care se pune de obicei la benzinarii si nu mai tin minte cati litri are, oricum este destul de mare, iar pistol am luat dintr-un magazin de bricolaj... la cabina am folosit o cutie mare de plastic care mai recent am vazut ca se pune in hypermarketuri ca pun mere, cartofi , in ele..... are cca 140cm lungime si cam tot atat latime iar adancime are cam 60cm oricum, plasticul rezista foarte bine. in lateralul ei o gaura si bagat un burlan dinala de hote, pt recuperarea nisipului iar ca usa poti sa iti iei plexic transparent, 3 balamale si un cheder si gata cabina, iar manusi am gasit pe un site...
  8. Totul este facut din pasiune cu manualul in fata si pana la ultimul surub este strans cu cheia dinamometrica. Concluzia: am refacut motorul si anume schimbati cilindrii luati de pe ebay ; am bagat segmenti noi chiar daca originalii erau buni, am refacut chiuloasele, bineinteles garnituri noi si lanturi de distributie noi si alea ca doar nu desfac motorul in fiecare iarna... deci referitor la motor pot sa stau linistit..totul a fost sablat de mine si vopsit profesional bineinteles nu de mine ca nu prea am scule de vopsit, eu doar am dat cu grundfuller. Instalatia electrica este refacuta de mine si firele "calde" in mare parte sunt cositorite si date cu tub termocontractabil gros, iar apoi instalatia a fost izolata cu banda ignifuga. Toate suruburile sunt noi si majoritatea sunt din clasa 10-12 doar cateva sunt de clasa 8. Saua schimbata si mult mai confortabila scaritele la pasager cu 12cm mai jos plus inca cateva mici modificari. Deci motocicleta este facuta pt mine si pe placul meu si nu ma intereseaza gusturile altora chiar deloc. Garajul este facut doar pt a repara sau reconditiona motociclete, este dotat cu multe scule special destinate moto incepand de la aparat de sudura performant (tig mma si plasma) pana la vacumetre de sincronizat carburatoare,iar daca sunteti in zona Brasovului si aveti probleme nu ezitati sa ma contactati dar ATENTIE nimic nu este contracost si anume totul este pasiune si binevointa. Va multumesc. » Post actualizat in 04 May 2016 09:45 @catranel--- este vopsea este vopsea dynohammer si da ai dreptate ca inainte sa merg sa cumpar meseriasul mi-a spus sa nu iau hammerite ca e foarte proasta si se exfoliaza.... @mihai.sandu--- sablatul este facut cu nisip quartos cumparat dintr-un magazi de bricolaj care este in toata tara , iar apoi am cumparat de la alt magazin la indrumarea unui prieten care am crezut ca rade de mine, cca 2 kg de sare de lamaie si am amestecat cu bicarbonat in proportie de 1:1..
  9. Cadrul aripile si alte elemente au fost vopsite in camp electrostatic iar piesele mici le-am vopsit negru mat bineinteles ca dupa ge am dat cateva maini de grundfuller.
  10. Salut povestea incepe cand intruderul meu a inceput sa pape ulei tot mai mult si nu stiam de ce , si anume ca la testul de compresie avea pe ambii cilindrii compresia la fel si pe deasupra si in parametrii ! imi papa cam la 1000 km cca. 1 l de ulei de ajunsesem sa merg cu bidonul de ulei in coburi . Bineinteles ca scotea si fum dar acceptabil dar dupa ce se incalzea nu mai scotea asa tare.... dupa cateva zeci de pareri de la mai multi prieteni si mecanici care toti imi spunea ca cica problema este ba de la segmenti .... ba de la supape... etc. la motor nu batea nimic si nu tacanea nimic mergea bine si pe deasupra mai si avea compresie in limitele impuse in manual... am zis las ca sezonul asta mai merge si asa si cand a venit luna noiembrie (2015) si m-am apucat de desfacut.... Surprize ... cilindrul nr1 era foarte corodat de ziceai ca ai dat cu acid sulfuric pe el..in momentul cand pistonul cobora jos atunci lua ulei iar cand urca sus il ardea si dealtfel era si normal sa am compresia buna pt ca in partea de sus cilindrul era ok. Triumf de aragaz mi-a facut pistoanele ca noi !! pistoanele sunt in parametrii dat in manual deci nu rea nevoie sa le schimb Chiuloasele le-am dus la rectificat la Autorad Ghimbav unde am facut planeitatea refacut scaunele de la supape , schimbat ghidurile de supape si bineinteles semeringuri de supape noi si alea ca daca tot am desfacut acum hai sa facem nou tot !!! Cadrul a fost vopsit de vechiul proprietar cu vopsea de calitate proasta si cand alimentam pe unde curgea o picatura de benzina pleca cu tot cu vopsea si devenea rosu adica culoarea originala. » Post actualizat in 04 May 2016 08:34 Mi-am facut masina de sablat si apoi am sablat cam tot ce era vopsit! Am folosit nisip cuartat cu granulatie 0.1 iar apoi la finisare traditionala sare de lamaie amestecata cu bicarbonat cca 2 kg mi-a ajuns pt finisare.
  11. tmdmitza

    Local specific Moto

    ok bine de stiut dar da mai multe detalii despre locatie....
×
×
  • Creează nouă...