DONNA OONA Postat Mai 7, 2004 Share Postat Mai 7, 2004 am nevoie de un releu de tensiune pt Yamaha Virago xv 400 42 x-A1 SH 569 A 12 6.5.1. MERSIK OANA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 11, 2004 Share Postat Mai 11, 2004 Cred ca problema ta e puntea redresoare care are in ea incorporat si stabilizatorul de tensiune.E piesa in care intra 3 firede aceeasi culoare de la generatorul de curent si iese unul (rosu de regula) de 12v stabilizat si unul de masa. Asta e "Calcaiul lui Ahille"la FZR-uri de exemplu. De confectionat asa ceva artizanal e destul de greu ca plaje de tensiune ce trebuie stabilizata e f. mare,de la 15-20V la 200V.Daca ii montezi o punte fara stabilizator(de Dacie de ex.),o sa vezi ca la o turatie mai mare aprinzi bec de 220V,deci grija mare! Problema se rezolva daca gasesti o punte-stabilizator second-hand ca noua cred ca usca la buzunar.Dupa cite stiu eu se potriveste de la majoritatea japonezelor care au schema electrica de principiu identica.Eu am vazut montat la FZR unul de RD350 si a functionat fara probleme.Cauta la cine dezmembreaza motoare(pe forum aici ia legatura cu "motoarebistrita"ca s-ar putea sa aiba ei). Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Noiembrie 6, 2004 Share Postat Noiembrie 6, 2004 Si eu am aceeasi belea mai decat ca la mine intra 2 fire de aceeasi culoare galbene si iese unul rosu.Beleaua e groasa rau ca nu gasesc asa ceva sa cumpar.Ce ma fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 Beleaua nu e mare.Se poate rezolva artizanal( cu schema ce o sa o pun aici-luata tot de pe forum),sau cu un "regulator-rectifier"(punte redresoare cu stabilizator) de la alt motor japonez,care are generator de curent cu rotor-magnet permanent. Generatoarele astea sint oarecum asemanatoare cu un dinam de bicicleta in sensul ca rotorul e un magnet permanent iar statorul o infasurare cu doua sau cu 3 faze(adica fire terminale-legate in stea) de la care provine curent alternativ.Curentul alternativ intra in puntea cu stabilizator prin doua sau 3 fire de culori identice si de acolo,intotdeauna un fir va fi rosu si se va lega direct la baterie,unul de culoare inchisa se va lega la masa(sasiu),iar la anumite punti-stabilizatoare mai exista inca un fir de la care vine un plus de la contact. Tu o sa poti folosi fara probleme o punte trifazica(cu 3 fire),chiar daca ai doar doua faze.Invers nu recomand. Deci,daca te pricepi,fa montajul asta,daca nu,zi la careva care se pricepe sa il faca.Totusi,cel mai bine e sa procuri o punte-stabilizatoare de la un motor japonez cu generator de curent,si apoi sa o montezi. Daca crezi ca te pot ajuta cu alte sfaturi,intreaba fara jena. Succes! regulator.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strejeav Postat Noiembrie 16, 2004 Share Postat Noiembrie 16, 2004 te rezolv constantin tel 0722794901 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.