Jump to content

Chopper

EX+
  • Content Count

    257
  • Joined

  • Last visited

About Chopper

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Numar Moto
    PunkPatrol

Recent Profile Visitors

566 profile views
  1. Ce va pasa..?Unii sint siliti sa se dea cu motoarele,altii cu parapantele in gind,ca vremea asta numa extraterestrilor le-o fi pe plac. Uite aici o proba de filmulet comprimat,la rugamintea maestrului. Se poate vizualiza direct cu Windows Media Player(Click dreapta si "open"") TuraBabele.wmv
  2. 28 Aprilie.Cu o seara inainte tocmai l-am ajutat pe Bill sa faca ultimele retusuri la Aprilia(Pegasso).Motocicleta trebuia dusa la Bacau la dealerul local de parapante si data la schimb contra unei frumuseti de Sigma6(pentru necunoscatori este un fel de Mercedes CLK a parapantelor.Sigura,rapida,performanta).Parca imi si amintesc asa ca prin vis discutia avuta,invariabil repetata pe aceeasi tema,a gradului de risc pe care il implica mersul cu motocicleta in conditiile actuale de trafic.Ei,daca atunci Bill inca mai avea indoieli sa renunte sau nu la motoare,acuma pot fi sigur ca nu mai are nici
  3. Companeros! Nu vreau sa sperii pe nimeni,Doamne fereste si nici sa dau sfaturi.Cel mult imi permit sa atrag atentia asupra unor probleme care mi se par f. importante,dar care nu prea sint vizibile. De ex. babacu,taica-meu a mers pe motor fara nici un accident serios 20 de ani la rind.La fel ca el,multi altii.Pentru ei,pericolul e mai departe si eu cred ca nu trebuie sa isi faca probleme. Problema se pune in schmb la cealalta categorie(dintre care fac si eu parte,din pacate)si anume,a celora care se intilnesc des cu situatii limita sau care au avut "evenimente" in mod repetat,mai ales cind
  4. E chiar miraculos cum ingerul pazitor isi face datoria in cazurile astea cu carute nesemnalizate noaptea(vorbesc desigur despre cei care am scapat).Si acum imi mai aduc aminte de o situatie(prima din serie cred) patita cu vreo 9 ani in urma cind am simtit asa ca nu ar strica sa frinez putin mz-ul,ca parca ceva nu e in regula si idiotii astia de pe contrasens au toti farurile reglate prost... ...la 2 m m-am oprit de tzepe.
  5. Chopper

    Accident

    Uite acelasi lucru era sa il patesc eu,prin Octombrie.Cu diferenta ca pe contrasens era un tractor si cretinul cu Vectra a depasit tractorul ca si cum nu as fi fost acolo DELOC.O adevarata placere sa treci la o palma de masina cu suta.Eu ca eu,da el tot cu suta cred ca era.Numai reflexele formate cu anii au lucrat,constient nu prea mai apuci sa faci mare lucru...Ma tremura si acuma cind revad in minte filmul... Zolt,sper ca te descurci bine,acolo unde esti acuma.Eu,am fost mai norocos putin. R.I.P.
  6. Gata! Eu m-am retras momentan.Asta dupa ce frecventa situatiilor extrem de periculoase de trafic intilnite a crescut cu nesimtire,mai ales in ultimele doua luni de sezon.Prin decizia luata am scapat de clipele alea de cosmar in care iti revezi intreaga viata in 2 secunde,am scapat si de nervii si pornirile criminale care fac ca motociclismul sa devina ceva negativ,departe de ideea de baza de extensie a libertatii interioare. Credeti intr-adevar ca se poate schimba "mentalitatea" participantilor la trafic?Eu nu prea cred.La fel si situatiile periculoase nu le prea poti preveni cu adevarat.Fie
  7. UN prieten de-a lu Babau` si-a luat baterie Varta de 6v de la Zoli Okany din Mures.Uite aici telefonul lui.0744506624.Trimite parca si prin colet cu plata in ramburs,cu asta se ocupa de fapt,piese pt. motoare. Asa ca daca tii la motor,ia-ti o baterie noua si de calitate.Alea de UPS is facute pt. alt regim de functionate,curent mic timp indelungat.NU is asa de robuste ca astea cu Pb.Am folosit si eu mai demult la MZ-ul trophy,pe vremuri dar nu prea m-au multumit.
  8. La Jawa pedala de pornire nu e cuplata cu ambelajul prin ambreiaj(ca la mz,de ex.),deci nu are nici o relevanta pornirea la pedala cu patinarea ambreiajului. Eu nu am mai intilnit situatia asta de care zici dar ceva banuieli ar fi. 1.Verifica tija de actionare a ambreiajului,tija care trece prin axul pinionului de atac al lantului de tractiune la roata.Tija asta face probleme cind e indoita.Ea trebuie sa actioneze ambreiajul prin intermediul unei bile,altfel apare frecare mare si se incalzeste/decaleste capatul de contact.Vezi sa nu fie cumva bila in cauza lipsa sau sparta. 2.Coroana int
  9. Ai,tata ticlazaului!!! Asa exprimare concisa,coernta si la subiect nu am mai auzit de mult! Tine-o tot asa,frate!!
  10. Am eu unul,momentan nu ii pot face upload pe site-ul lui wizzie.Sa vad daca pot sa ti-l trimit pe mail.Nu e cine stie ce manual,dar poate ajuta.
  11. Am impresia ca motorul e identic cu ala de la DR 650.Asta inseamna ca poti lua datele de acolo. Mai intreaba si pe altii sau consulta Oracolul.Google adica..
  12. Va rog sa va prezentati cei in cauza cu ofertele corespunzatoare. Vor fi admise aici doar ofertele in cauza,eventualele obiectii sau probleme va rog sa le discutati pe privat sau in alta parte. Nu uitati,desigur,sa specificati orasul din care sinteti si serviciile pe care le oferiti.
  13. Vezi daca nu le lasi la spiridusi vodka peste noapte,ce iti fac? Lasind gluma de-o parte,gindeste-te bine ce i-ai facut cind l-ai oprit.In alta ordine de idei,motorul e mai vechi si eventuale depuneri s-ar putea sa existe in rezervor si de acolo sa ajunga in carburi,unde pot infunda niscaiva canale. Acum inchidem topicul asta,ca aici era vorba despre lant,si faci tu unul nou in care sa descrii mai exact problema asta noua,ce ai observat si facut,etc.
×
×
  • Create New...