Bica Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Asadar de 2 saptamani mi-e R1 pe butuci...si deci am imprumutat de la cumnatu meu un Muz Baghira 660 supermoto style...nu stiu multe despre motorul asta...doar ce i-am schimbat consumabilele..urmeaza sa ma duc la garaj sa-i schimb si placutele...stiu care are motorizare de Yamaha..si imi place la nebunie....e vis...total diferit de R1-le meu...e alta categorie oricum...incep sa imi doresc unul....bun ideea este ,daca aveti sau a-ti avut careva sa imi dati niste tips and tricks cu privire la ea...danke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 MZ man. Da stiu, 660-ul de la yamaha e un motor reusit E o motoreta de folosit si in afara drumului se descurca frumos si pe sosea, poti sa o dai si in golaneala usor, manevrabila ca orice troaca de genul, usurica, te cucereste usor. Banuiesc ca si MZ-ul e la fel. Ma uitam odata dupa asa ceva, dar am decis ca sunt cam rare si sa nu ma risc, chiar daca la fiabilitate nu stau chiar rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 31, 2014 Autor Share Postat Iulie 31, 2014 MZ man. Da stiu, 660-ul de la yamaha e un motor reusit E o motoreta de folosit si in afara drumului se descurca frumos si pe sosea, poti sa o dai si in golaneala usor, manevrabila ca orice troaca de genul, usurica, te cucereste usor. Banuiesc ca si MZ-ul e la fel. Ma uitam odata dupa asa ceva, dar am decis ca sunt cam rare si sa nu ma risc, chiar daca la fiabilitate nu stau chiar rau... MUZ=MZ dupa 90 nu s-a mai numit Mz ci Muz....da...motorul e ceas...toncaneste foarte frumos..nu bate nimic pe el...intr-adevar e molipsitor.....consumabilele la el sunt ft ieftine...filtru ulei 25 de lei...de aer 60,placute 90 de lei brembo....deci e ce trebuie...si e foarte bine facut...racirea in cadru mi-a starnit un zambet de admiratie..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Adevarat, my bad, MuZ, an acronym for Motorrad und Zweiradwerk. Eu le stiam doar de MZ Yamaha a avut motoare calumea si destul de rezistente (mai putin TDM-ul meu pana l-am facut ca iesit din fabrica ) Cum ziceam si mai sus, sunt curios cat de repede vine vre-un reper strict MZ, dar acum la ce sa ma gandesc... sa zic un hub de roata spate, un kit reparatie pompa apa, sau altele la care poate nu reusesti sa gasesti coduri identice pe alte moto. Sau se aseamana si la cadru/etrieri/furca/roti cu 660-ul de la yamaha? Pe net parca vad ceva diferente... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 La Baghira, motorul e 100% yamaha 660-ul, deci pompa de apa si orice e acelasi. Sunt cateva modele de Baghira(Forrest, Black Panther si inca unul parca) difera prin furci(Paioli, Marzocchi, marime roti,...) Daca ai toba stock si te uiti prin ea are suruburile din crom(nu cromate) ceea ce nu o sa vezi la japoneze. Calitate foarte buna. Cadrul, restul sunt de la MZ, nu sunt Yamaha, doar motorul e yamaha. plasticele se potrivesc de la KTM, dar avem in cluj un dealer francez care e dealerul autorizat MuZ si poate aduce. Preturile prin dealer cred ca nu-s cele mai mici dar exista, si multe chestii le gasesti de la alte motoare. » Post actualizat in 01 Aug 2014 10:45Am uitat: punctul slab e saua, te doare fundul dupa 150km maxim, si mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 sunt curios cat de repede vine vre-un reper strict MZ, Fabrica MuZ (mai precis centrul logistic pentru piese de schimb) functioneaza foarte bine la capitolul acesta, daca intri pe site-ul lor http://www.muz.de/ ) gasesti si cataloagele de piese cu axonometrii explodate si coduri si lista de piese in stoc din care poti face comanda. Eu am primit comanda facuta la ei in putin peste doua saptamini, ca a fost nu stiu ce sarbatori legale la ei. Ce ustura insa major e comisionul de transfer bancar de la o banca din Romania la banca lor din Germania, asa ca cel mai bine e sa gasesti pe cineva in Germania care sa le cumpere de acolo si sa ti le puna la curier. Si eu ma gindec la o Baghira dupa ce o sa consider ca am dat terminat cu ucenicia pe SM-ul de 125 de la MZ, dar inca nu stiu foarte exact daca sa fie Enduro sau Supermoto, am observat ca pe site-urile de vinzari SM-urile sint mult mai multe decit enduroaiele. Adevarul e ca o masina nemteasca respira calitate a fabricatiei prin toti porii, chiar daca poate pe partea de performante nu se duc in top, iar fiabilitatea e in media industriei. » Post actualizat in 12 Aug 2014 09:14 Fabrica MuZ (mai precis centrul logistic pentru piese de schimb) functioneaza foarte bine la capitolul acesta, daca intri pe site-ul lor http://www.muz.de/ ) gasesti si cataloagele de piese cu axonometrii explodate si coduri si lista de piese in stoc din care poti face comanda. Eu am primit comanda facuta la ei in putin peste doua saptamini, ca a fost nu stiu ce sarbatori legale la ei. Ce ustura insa major e comisionul de transfer bancar de la o banca din Romania la banca lor din Germania, asa ca cel mai bine e sa gasesti pe cineva in Germania care sa le cumpere de acolo si sa ti le puna la curier. Sau eternul e-bay. Si eu ma gindec la o Baghira dupa ce o sa consider ca am dat terminat cu ucenicia pe SM-ul de 125 de la MZ, dar inca nu stiu foarte exact daca sa fie Enduro sau Supermoto, am observat ca pe site-urile de vinzari SM-urile sint mult mai multe decit enduroaiele. Adevarul e ca o masina nemteasca respira calitate a fabricatiei prin toti porii, chiar daca poate pe partea de performante nu se duc in top, iar fiabilitatea e in media industriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.