Jump to content

FLEX

Super Membru
  • Posts

    1,652
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Gilera Dakota350/RC600-89/RC600-93Cobra
  • Numar Moto
    Benelli Tre-K1130 Amazonas
  • Club
    DaewooClub

Profile Fields

  • Interests
    orice ... cu motor

Recent Profile Visitors

1,354 profile views

FLEX's Achievements

  1. Si Benelli avea ride-test la fata locului pentru toate modelele. Pentru mine a fost expresia normalitatii acest SMAEB, cu putine exceptii motociclistii romani nu isi permit sa cumpere o motocicleta "normala" NOUA cu 11500EUR (supermoto ala de la GasGas si sora geamana Husqvarna). O sa creasca noii motociclisti cu "chinezarii", oricum cred ca e un pariu mai bun decit cine stie ce second-hand "de firma". In carne si oase H-D Panamerican ala e chiar mai hidosel decit in poze, iar detaliul cu bobinele de inductie expuse pe partea stinga a motorului ... ce sa mai zic. Un baiet mai atehnic pleaca pe platforma daca un "prieten" ii face o gluma proasta. Altfel e matahala, poate rivaliza cu GS-ul pe segmentul de piata respectiv.
  2. Cam despre asta e vorba. Orice moneda are doua fetze. De obicei se vede bine fatza luminoasa. E posibil sa existe si o fata intunecata.
  3. https://www.contributors.ro/cand-sursele-de-energie-care-ar-trebui-sa-stopeze-schimbarea-climei-nu-mai-functioneaza-din-cauza-schimbarii-climei/ Si da, prof. Cranganu nu e un believer Dar pentru o privire alternativa asupra lucrurilor cred ca e interesant de citit toata colectia lui de texte de pe contributors. "Audiatur et altera pars" parca ziceau ceva stramosi, aia cu biblioteci. PS: nu am inteles niciodata cum se poate ajunge direct de la critica unei idei a unei persoane la insinuari, mistouri si judecati de valoare asupra persoanei.
  4. https://www.transelectrica.ro/web/tel/sistemul-energetic-national Aveti aici un grafic cu actualizare instantanee cu distributia procentuala a surselor de energie electrica in SEN Romania. Azi, acum, eolianul e la 17,5%, dar au fost vara trecuta si momente cu sub 1%. Nuclearul e de regula pe la vreo 20%, nu stiu daca acum (16,5%) nu e cumva in revizie sau ceva unul din reactoare. Greul il duce aproape permanent hidro, de regula peste 20% indiferent de ora si/sau anotimp. De altfel e e si cea mai modulabila sursa, scade eolianul mai deschid aia vanele la turbine, e sursa energetica preferata pentru compensare in timp real. Hidrocarburile se invirt de obicei pe la 20%. Necazul cu eolienele si solarele este impactul crincen asupra mediului (in operare, nu mai vorbesc de cum au fost produse). Elicile se pare ca pot produce perturbatii atiti in circulatia curentilor de aer la nivel macro, cit si (in consecinta) necazuri la nivel micro, cum ar fi migratia pasarilor si insectelor, polenizare, etc. Campurile de solare sint ceva sinistru, moare aproape sub panourile alea. Oricit ar fi de sustenabila in sine producerea e.e. cu panouri fotovoltaice nu cred ca merita omorit totul pe hectare intregi, cit vezi cu ochii. Dar exista relieful creat de om, constructiile, care pot primi fotovoltaice pe fiecare metru patrat de acoperis. Evident, un astfe de montaj la scara mini are cu totul alte costuri decit pe un deal de solare, dar poate ar fi mai blind cu mediul natural si s-ar circumscrie real conceptului eco. Cit despre stocarea energiei din regenerabile (soare+vint), se pare ca solutia ar fi convertirea in energie hidro, prin pomparea la deal a apei in caz de surplus; departe rau perspectiva asta, cel putin pentru RO, care nu prea-si mai poate acoperi din surse interne necesarul energetic intr-un ciclu anual.
  5. Metavers. Platesti un abonament la Zuky si te dai pe unde vrei tu de pe canapea. Ce sa mai bati amar de drum pina unde-ti place? chestii din secolul trecut. Presimt ca o sa creasca exorbitant pretul la canapele
  6. Dramatic. Incredibil cum intr-un sport atit de tehnologizat sa incapa atita traire umana, intr-un pumn de secunde.
  7. Ma bag si eu in seama cu (sper) un pont. La Lidl a fost la oferta saptamina trecuta antrenor de tubulare cu prelungitor, cu patrat 1/2. Probabil ca s-ar mai gasi si saptamina asta. Gasesc ca e o scula foarte utila, eu unul nu reusesc sa desfac prezoanele de la roti (strinse cu dinamomterica la 10 daN) cu cheia de roti cu un brat de 25-30cm. Cu miearul extins la maxim antrenorul are bratul parghiei de ~65-70cm, ceea ce e suficient pentru al mai al dracu' prezon de roata, parerea mea. Am luat ieri unul, cred ca maine ma agit sa mai iau unul, asa e cind ai doua gospodarii . Sper sa mai gasesc
  8. Masinile sint foarte diferite ca si concept aerodinamic, RB e ridicata de spate, AMG e mai lunga, etc. Functie si de circuit, AMG + HAM merg superb pe hard sau medii, probleme au avut anul asta pe soft. In partea cealalta, RB poate stoarce mai multa performanta din medii si soft, dar fereastra de timp in care fac asta e dependenta de configuratia circuitului si conditiile meteo si felul asfaltului. RB e complicat de setat pentru gasirea compromisului, AMG e mai blana din proiect, merge bine oriunde.
  9. Exact, istoria contrafactuala nu face 3 bani. Un sezon frumos, disputat, cu rasturnari neasteptate de situatie, terminat intr-un mod dramatic. Sa tot fie asa F1. PS: aparent, hole-shot-ul pe puntea spate al celor de la Mercedes a facut toti banii, a intors mersul campionatului. PPS: mai nene, oare LH merge si la buda cu blonda dupa el? probabil ca e o persoana minunata si o foarte buna profesionista, dar e un pic cam mult ce se intimpla, cind e afara din masina blonda e la maxim juma de metru. Nu tin minte sa mai fi vazut o astfel de pereche vreodata ...
  10. Da, dar daca se termina sub SC? Sorry, am postat prea tarziu, au spucat colegii sa replice ... Una peste alta o cursa pasionanta, eram frint la final, ce o fi fost sub casca protagonistilor ? Prima oara cind Max a aratat cs nu e run obot arogant si nesimtit, avea lacrimi in ochi cind vorbea cu Jos.
  11. Ieri in timpul calificarilor F Ion spunea ca intunecimea-sa Sir LH a facut ceva nasol in FP-uri, una ca n-a redus pe dublu steag galben si inca una ca a facut nu stiu ce unui amarit, mi se pare ca obstructie (redus viteza pe trasa ideala) cind venea ala lansat. FI zicea ca pentru numai una din contraventii Max a fost penalizat 3 locuri cursa trecuta, in mod normal Sir ar trebui sa dea inapoi citeva locuri la start, stiti ceva? S-a cam calicit Max intr-adevar, dar ca si competitie a fost frumos sa dea blana orbitoare de-i iesisera ochii din cap lui Toto. In final, istoria tine cu cei curajosi . Un circuit mai anapoda ca asta n-am mai vazut, foarte periculos mi se pare, ingust si fara spatii de degajare, cred ca o sa fie festival de SC-uri. Flaminzii astia de la FIA pare ca ar licentia si un circuit in Scheii Brasovului, numa' sa le iasa lor cascavalul ...
  12. Poate e limitata. La fostul meu MZ 125 SX exista varianta limitata la 6kw, se monta o dracie sub sa, se cupla la instalatia electrica si facea ceva la aprindere. Poate si Viraga asta o fi ceva limitat, pentru tari cu legislatie un pic altfel.
  13. Si totusi, de ce s-ar gripa la 80k km un motor in care exista ulei? Ceva a fost gresit in exploatare sau intretinere, altfel nu s-ar explica, parerea mea.
  14. "Start furat" nu se da dupa ce se vede cu ochiul liber, ci dupa ce "zice" senzorul de pe furca. Daca senzorul lui Peco a tacut, atunci nu e jump start.
×
×
  • Create New...