Jump to content

FLEX

Super Membru
  • Content Count

    1,609
  • Joined

  • Last visited

About FLEX

  • Rank
    Expert

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Gilera Dakota350/RC600-89/RC600-93Cobra
  • Numar Moto
    Benelli Tre-K1130 Amazonas
  • Club
    DaewooClub

Profile Fields

  • Interests
    orice ... cu motor

Recent Profile Visitors

961 profile views
  1. Au mama! Practic nici un sezon intreg trecut pe raboj. Odihneasca-se in pace! P.S.: poate oi fi eu superprudent din fire, dar cum sa duci un incepator (aproape) absolut pe un drum dificil si complet necunoscut? prin analogie, citi au dat bacul inainte sa faca gradinita+scoala+liceu? Daca fata a mers cu un grup (asa reiese din postul lui TETEA) ... well, no further comment.
  2. Cam ciudat, altii au indoit rezervorul cu bazinul (deseori fractura de bazin), dar de asa chestia invalidanta inca n-am auzit. DIn ce material e rezervorul la motocicleta aia?
  3. O veste foarte trista. Odihneste-te in pace, Dan Nastase! Nu l-am cunoscut personal, ci doar din ce scria. Dar credea atit de mult in ce scria incit aveam impresia ca sint cu el in sa si il cunosc de-o viata, fiind intr-o anumita perioada singura "penita" care scria despre motociclism si motociclete in Romania. Salutari cu farul, acolo unde esti!
  4. Da, pune-l, daca functioneaza corect. Altfel o sa mergi cu motor "rece" tot timpul si nu e bine.
  5. Pina s-o inmuia respectiva sculisoara sub greutatea unei motociclete mai zdravene. Am inteles cum e facuta jucaria, dar parca n-as paria pe ea ca sustine o vaca de o mie. In general, la "automotive" nu prea se folosesc chestii din "constructii", sint diferente mari de rezistenta mecanica intre aceste domenii de utilizare.
  6. OK, daca Yamaha recomanda clasa asta de viscozitate pentru uleiuri (10w60) atunci poti sa bagi zama in motor.
  7. Alea-s lire engleze, bata-le vina ... 2800 de lire, nu euro. Cauta si tu un convertor valutar sa vezi citi euro inseamna 2800 lire.
  8. Karma https://ziare.com/fernando-alonso/stiri-fernando-alonso/probleme-pentru-alonso-in-formula-1-1670394 Adevarul e ca de cind a dat performanta sportiva pe bani omul asta le cheama pe toate la el.
  9. DIn cite stiu eu (e posibil sa ma insel) Bardahl sint specializati oarecum pe ulei de motor pentru off-roadere. Daca bidonul are pe el o poza cu o vitezana poti sa pui (daca corespunde cu specificatiile yamaha), daca are poza cu o capra atunci mai bine sa nu pui.
  10. Nu ti-ar fi fost mai usor sa montezi mataraia electrica inainte de partile mecanice? Am trecut si eu printr-o "reconstructie" si stiu ca vrei sa vezi "produsul" inchegat cit mai repede, dar macar eu aveam loc, ca e un mono, la asta pare cam inghesuit sa te strecori cu "sarpele electric" pe linga diversele agregate. Eu am agatat motorul in cadru (n-o mai rabdam asa cheala, fara inima) si apoi am bagat electrica. Mi se pare ca in fabrica prima piesa montata e cablajul, or sti aia ce fac, zic si eu. Frumos proiect si facut la meserie, jos palaria.
  11. Iei doua Spring si le cuplezi in tandem . Mai da-le soarelui de masini mici si usoare (haha, 900kile), cu Matiz (800kile) sau Tico (700kile) cum era? sau cum mai e, ca inca nu le-a mincat rugina pe toate. E loc pe strada pentru toata lumea, mici si usori, mari si grei. Sa plimbi 2 tone de orice numai ca sa te "simti" in siguranta e pura aspiratie, intotdeauna vei gasi 10 tone sau 40 de tone de care sa te faci afis. Daca tii musai, desigur.
  12. S-a blocat platforma de rezervare la Spring . 1500 de rezervari in 4h
  13. Modelul asta are termostat? ca pare simptom clar de termostat blocat pe inchis. O alta varianta ar fi ca circuitul de racire nu e aerisit, are bule de aer prin cotloanele motorului.
  14. 1. Fa intai scoala, acolo o sa te urci pe ce motocicleta au ei la dispozitie pentru A1 si o sa iti dai probabil seama ce iti trebuie, poate una mai lunga, poate mai inalta, poate mai compacta, depinde mult de conformatia ta si de cum te simti tu confortabil. Cu aceata prima experianta in cap, te sui pe un MT125 si vezi daca iti convine cum te simti pe ea. 2. In general, 125-urile sint cam "alergate", in sensul ca pentru o viteza rezonabila (90km/h sa zicem) trebuie sa stai mult timp in partea de sus a turometrului, deci e posibil ca la kilometri rulati relativ putini sa aiba totusi o oare
×
×
  • Create New...