Jump to content

FLEX

Super Membru
  • Content Count

    1,575
  • Joined

  • Last visited

About FLEX

  • Rank
    Expert

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Gilera Dakota350/RC600-89/RC600-93Cobra
  • Numar Moto
    Benelli Tre-K1130 Amazonas
  • Club
    DaewooClub

Profile Fields

  • Interests
    orice ... cu motor

Recent Profile Visitors

556 profile views
  1. FLEX

    Moto A2

    Whaaaaat? fii serios, la viteza asta te mananca traficul de viu ... M-as mira sa nu-i dai tot bordul la un 300 in prima luna, doar ca sa vezi cum e. Trecand peste povestile pescaresti despre cumpatare la masa bogata, incearca sa iti protejezi si partea de jos a corpului cel putin tot la fel ca partea superioara si ma gandesc aici la cizme/ghete cel putin o palma peste glezna, niste pantaloni dedicati (pot fi si blugi, dar cu specificatie pentru moto) si eventual genunchere. Cu o mana rupta/luxata te mai descurci sa ai o viata normala in perioada de refacere, daca ai belit picioarele nu prea mai e posibil si strici si viata altora.
  2. Mai greu cu textele lungi cind esti pe telefon. Eu sunt incepator batrin, am pus A-ul pe permis la 40+ si prima motocicleta pe care am condus-o legal a fost un MZ 125SM. Fabrica MZ a produs trei modele pe (aproape) aceeasi platforma, echipate cu acelasi motor in 4 timpi de productie proprie (si care la vremea respectiva era cam singurul care avea chiar 11kw, limita pentru A1); printr-un oarecare concurs de imprejurari am avut ocazia sa merg un pic cu toate 3, adica naked-ul RT (care mi s-a parut prea scund si prea scurt pentru 1.82m ai mei), enduro-ul SX si supermoto SM; dintre SX si SM eu am simtit SM-ul mai manevrabil in spatiile mici si am optat pentru el. Cadrele celor 3 variante nu erau identice, in afara de inaltimea suspensiilor unghiul furcii era usor diferit, cel mai deschis la enduroi, cel mai inchis la SM. Ghici cine vira cel mai usor (impropriu spus usor, dar se cam intelege despre ce e vorba). Pentru incepatorii inalti care prin forta imprejurarilor conduc preponderent in oras sau pe asfalt eu consider ca supermoto e optiunea corecta, daca nu cumva respectivul are padurea in spatele casei, pentru a exploata un enduro chiar in scopurile pentru care a fost conceput. Sigur, sistemele de siguranta sint un plus pentru orice incepator, asa ca optiunea initiatorului catre o mobra cit mai noua, eventual din magazin, se sprijina pe motivatii puternice, insa n-ar trebui sa cheltuie tot bugetul pe fierotenie, sa mai lase ceva si pentru echipament cit mai complet si de calitate decenta. Oricum isi va da seama doar in timp de ce fel de echipament are nevoie, ce i se potriveste, asa ca e posibil sa cumpere de 2 ori aceleasi piese (casca, manusi, etc.) din cauza unor alegeri initiale mai putin inspirate sau din succesiunea anotimpurilor intr-un sezon de motociclism.
  3. La inaltimea ta dr-z. Iti propun sa incerci mai degraba varianta super-moto (daca exista), e mult mai potrivita pentru oras si ture scurte pe asfalt decit varianta enduro.
  4. Pai nu e chiar de neinteles, MV este singurul pilot care a demonstrat ca are "mere" nu doar in dueluri pe pista (discutabil, a facut multe prostii din exces de entuziasm), ci in special in relatia cu propria boxa si echipa. Intr-o epoca in care tinerii piloti sint politically corecti inca de la karting, vine asta si-si baga piciorul in tot, el nu se lasa depasit cu radio-ul. Mare lucru, orice-ai spune. Are si talent, viteza si creier sa duca o cursa moderna de F1, altfel il jupuia dr.Marko dupa prima ocazie cind si-a scuipat zabala. Io am o mica banuiala ca a fost un pic de cabotinism in fronda asta a lui, dar astfel a reusit sa-si creeze brandul propriu, daca reuseste sa si cistige curse va putea intra in galeria celor mari, aia pe care toti pasionatii ii stiu, desi unii poate au murit acum aproape un secol. I-ar cam trebui acum si masina, a terminat stagiile de ucenic si calfa. PS: oare un sistem de lestare progresiva ca in WTRC ar putea da rezultat in cazul F1 pentru "nivelarea" campionatului?
  5. E posibil ca manualul de service sa fie mai greu de gasit, insa cu siguranta MANUALUL DE UTILIZARE este mult mai la indemina. Uzual, in manualul de utilizare ai indicatii despre unde se gaseste panoul (panourile) de sigurante ale motocicletei si macar ce circuite deservesc fiecare; basca, unele manuale mai pricopsite au si schema electrica. Si da, sint in limba engleza; sau franceza, germana, italiana.
  6. Alex, din cite stiu modelul asta are pinionul de atac in axul basculei, simti vreo diferenta fata de solutia "clasica" de la Honda in ceea ce priveste "reactivitatea" transmisiei? Bine ca ai scapat de logo-ul ala de pe carena frontala a lui Domi, in unele tari ai fi putut fi invinuit de propaganda neonazista.
  7. S-a modificat schimbarea, anii (20 mi se pare) se numara de la anul fabricatiei masinii respective, nu de la incetarea gabricatiei modelului. Insa nu este suficient ca o masina sa fie veche pentru a deveni istorica, trebuie obtinut un certificat de atestare ca vehicul istoric de la Retromobil. SI asta se obtine doar in anumite conditii, functie de starea masinii si de conformitatea ei cu "originalul". Evident ca nu orice cazan tunat in spatele blocului e vehicul istoric, scutit de impozit si cu ceva reduceri la RCA, ci doar cele atestate ca atare. Haios e ca urmare a acestei reguli, in preajma implinirii a 20 de ani cam dispar masinile pretabil a fi atestate ca "istorice" si reapar la "20 si un pic" cu preturi astronomice, de 3-4 ori mai mult decit in urma cu juma' de an.
  8. Wow! Tico pe linga Logan! Acum inteleg de ce stau asa bine pe curbe autobuzele astea moderne, desi le ia o vesnicie sa intre in viraj. Sebi e un pilot rapid, chiar foarte rapid, cu conditia sa fie singur pe circuit. In lipsa unui avantaj tehnic hotaritor, daca se vede silit sa lupte, greseste. Interesant caz de caputz moale ...
  9. StenBack, uite aici: http://www.strungarieauto.ro/ Au tot ce le trebuie si stiu ce fac.
  10. Online, de-asta au costat 200/buc, pretul de lista era ceva gen 185. Nu le-am vazut pe nicaieri in magazine DIY. Cu placere.
  11. De aici: https://trufi.ro/cutii-scule-cutii-unelte-dotari-atelier-depozitare/geanta-scule-unelte-profesionala-tehnician/ La 130RON e chiar pomana, eu am dat 200 pe ale mele. Ale lui Lucian cred ca sint astea: https://trufi.ro/cutii-scule-cutii-unelte-dotari-atelier-depozitare/cutie-profesionala-scule-unelte-g22-t/
  12. Mda. Ricci era cam solutia corecta dpdv al performantei de pilotaj si a traditiei echipei, SF nu a adus aproape niciodata piloti tineri pe care sa-i formeze, au mers pe tipi consacrati. Poa' ii da mucu' Leclerc lu' Sebi, sa ne ridem un pic.
  13. Dap. SI eu am ezitat (oarecum) intre ele, dar mai late de 25 de cm n-as fi pus pe Cobra, e o finuta.
×
×
  • Create New...