valy_co Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Buna ziua, Restaurez o motocicleta NSU 125 ZDB. Am ceva probleme la identificarea exacta a componentelor statorului, si a unor parti din el. In primul rand nu stiu exact ce piesa lipseste din cercul din partea dreapta, si apreciez orice ajutor puteti sa imi dati. In al doilea rand, nu stiu exact unde se duce firul de masa din cercul din partea de jos. Am mai pus ceva poze poate va dati seama mai exact despre ce este vorba. Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha_01 Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 » Post actualizat in 16 Aug 2014 21:58Imaginea nr 2 este de la nsu 201 zbd .. dar in mare nu cred ca este diferenta .. atat a putut gasi pe net .. sper sa te ajute cumva si spor la restaurat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilfovstile Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 » Post actualizat in 17 Aug 2014 12:17 salut ai mai sus schema electrica de la generator este destul de exacta . firul la masa de la carbune vina exact acolo unde este incercuit trebuie sa fie un locas pt surub normal acolo este masa cu minus si celalat carbune vine cu plus dar poate sa difere pot fii si invers depinde de la caz la caz ,iar la a doua intrebare ai lipsa 2 papuci electrici si boltul de contact [ un cui de metal care face legatura dintre cele doua placute de cupru care sunt despartite un fel de contact preistoric sa zicem ].bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valy_co Postat August 17, 2014 Autor Share Postat August 17, 2014 regina_lmz.jpgregina_lmz.jpgregina_lmz.jpgregina_lmz.jpgregina_lmz.jpg » Post actualizat in 17 Aug 2014 12:17 salut ai mai sus schema electrica de la generator este destul de exacta . firul la masa de la carbune vina exact acolo unde este incercuit trebuie sa fie un locas pt surub normal acolo este masa cu minus si celalat carbune vine cu plus dar poate sa difere pot fii si invers depinde de la caz la caz ,iar la a doua intrebare ai lipsa 2 papuci electrici si boltul de contact [ un cui de metal care face legatura dintre cele doua placute de cupru care sunt despartite un fel de contact preistoric sa zicem ].bafta . Multumesc frumos pentru informatii yamaha_01 si ilfovstile. Deci practic este un fel de siguranta de protectie care ar trebui sa protejeze bobinele in caz de scurtcircuit in rotor sau prin alta parte. Multumesc domnilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.