Jump to content

Ajutor restaurare Stator motocicleta NSU 125 ZDB


Recommended Posts

Buna ziua,

 

Restaurez o motocicleta NSU 125 ZDB.

Am ceva probleme la identificarea exacta a componentelor statorului, si a unor parti din el.

 

In primul rand nu stiu exact ce piesa lipseste din cercul din partea dreapta, si apreciez orice ajutor puteti sa imi dati.

In al doilea rand, nu stiu exact unde se duce firul de masa din cercul din partea de jos.

 

Am mai pus ceva poze poate va dati seama mai exact despre ce este vorba.

Multumesc frumos.

 

post-85923-0-91381400-1408216531_thumb.jpg

post-85923-0-07402900-1408216708_thumb.jpg

post-85923-0-17803900-1408216751_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

nsuzdbsta-1362669854-19054.jpgNSU%20ZDB%20201.jpg


» Post actualizat in 16 Aug 2014 21:58

Imaginea nr 2 este de la nsu 201 zbd .. dar in mare nu cred ca este diferenta .. atat a putut gasi pe net :) .. sper sa te ajute cumva si spor la restaurat

Link to post
Share on other sites

post-44278-0-83308800-1408240610_thumb.jpgpost-44278-0-83308800-1408240610_thumb.jpgpost-44278-0-83308800-1408240610_thumb.jpgpost-44278-0-83308800-1408240610_thumb.jpgpost-44278-0-83308800-1408240610_thumb.jpg

» Post actualizat in 17 Aug 2014 12:17

salut ai mai sus schema electrica de la generator este destul de exacta . firul la masa de la carbune vina exact acolo unde este incercuit trebuie sa fie un locas pt surub normal acolo este masa cu minus si celalat carbune vine cu plus dar poate sa difere pot fii si invers depinde de la caz la caz ,iar la a doua intrebare ai lipsa 2 papuci electrici si boltul de contact [ un cui de metal care face legatura dintre cele doua placute de cupru care sunt despartite un fel de contact preistoric sa zicem ].bafta .

Link to post
Share on other sites

attachicon.gifregina_lmz.jpgattachicon.gifregina_lmz.jpgattachicon.gifregina_lmz.jpgattachicon.gifregina_lmz.jpgattachicon.gifregina_lmz.jpg

» Post actualizat in 17 Aug 2014 12:17

salut ai mai sus schema electrica de la generator este destul de exacta . firul la masa de la carbune vina exact acolo unde este incercuit trebuie sa fie un locas pt surub normal acolo este masa cu minus si celalat carbune vine cu plus dar poate sa difere pot fii si invers depinde de la caz la caz ,iar la a doua intrebare ai lipsa 2 papuci electrici si boltul de contact [ un cui de metal care face legatura dintre cele doua placute de cupru care sunt despartite un fel de contact preistoric sa zicem ].bafta .

Multumesc frumos pentru informatii yamaha_01 si ilfovstile.

 

Deci practic este un fel de siguranta de protectie care ar trebui sa protejeze bobinele in caz de scurtcircuit in rotor sau prin alta parte.

 

Multumesc domnilor.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...