yo4hgx Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 hai, sag-ul ca sag-ul, il masori in functie de pasager si bagaje. dar amortizarea si revenirea? chiar si 5 kile fac diferenta, nu mai spun de pozitionarea lor pe motocicleta. pleci cu pasager si bagaje 2-300 de km, 4-600 in total, stai sa tot setezi suspensiile? daca mergi sa te dai singur si "reising" da, o fac si eu dar in rest? e mai simplu sa misti farul zic eu, chiar si la motocicletele cu acces "imposibil" Daca ne apucam sa despicam firul in 4, atunci ar trebui sa tinem cont si de faptul ca rezervorul de benzina se goleste, daca pasagerii au mancat... Cu pasager, cu sau fara bagaje oricum nu mergi sport sau o faci macar in limite decente asa ca fineturile nu fac o diferenta uriasa. Altfel discutam insa despre cat se modifica si cum influenteaza geometria unui motor un sag static reglat pentru o singura persoana atunci cand adaugi un pasager de 60-70kg si eventual 15-20kg de bagaje. "Bottom-out" sau pe romaneste comprimarea maxima a suspensiei spate in cazul unei gropi sau damb mai pronuntat, eventual intr-o curba, poate fi principala cauza a unui accident. Nu vreau sa initiez o polemica, se poate merge foarte bine cu pasager/bagaje si cu suspensiile neajustate, atata timp cat pilotul simte limitele. Nici eu nu am dat importanta in trecut acestui aspect pana cand am vazut practic ce diferente sunt. Vorba aceea, ce nu stii nu-ti face rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 eu inca nu am reusit sa ajung la un compromis sadisfacator intre o faza scurta care sa 'vada' bine si aia lunga... ori am scurta-n pamant si lunga buna... ori scurta buna si lunga-n varf de pom... merg pe ultima varianta, am ochi de animal nocturn... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Septembrie 6, 2014 Autor Share Postat Septembrie 6, 2014 eu inca nu am reusit sa ajung la un compromis sadisfacator intre o faza scurta care sa 'vada' bine si aia lunga... ori am scurta-n pamant si lunga buna... ori scurta buna si lunga-n varf de pom... merg pe ultima varianta, am ochi de animal nocturn... La mine se regleaza separat faza lungi si faza scurta, din fericire. Cu faza lunga nu e greu, i-am gasit orientarea. Problema se complica la faza scurta, unde am lupa originala a farului + ceva striatii pe geam, trebuie sa le nimeresc pentru o focalizare optima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.