ssk Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 nivelul de benzina, evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 daca zici ca ai umblat la carb, poate nu ai mai pus totul la locul lui sau gresit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aprilia Rs125 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Vezi poate plutitorul din carburator nu e pus cum trebuie sau mai rau nu iti mai inchide . Vezi ca ai niste reglaje acolo la acul pontou si poate atunci cand ai umblat de l-ai curatat nu le-ai pus la fel cum erau . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Septembrie 26, 2014 Autor Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Le-am pus cum erau ... Probabil le-am strans prea tare ,altfel nu imi pot da seama ce am putut gresi La plutitor si la cuiul pontou nu am umblat,nu cred ca e de la alea Eu cred ca este infundat sau ceva de genu,pentru ca daca sta putin porneste,merge 1/2 minute,se accelereaza totul in regula si apoi dintr-o data ,chiar daca ii turat,moare si nu mai porneste ,chiar nu stiu ce poate fi ... :| P.S Nu scoate fum din cate am vazut,inainte scotea o gramada de fum pana se incalzea motoru` ,ma gandesc sa nu fie de la amestec :-? Editat Septembrie 26, 2014 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aprilia Rs125 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Atunci mai umbla pe la reglaje . Acum toamna/iarna dai 3 ture jumate la benzina si ulei ca e frig . Eu la mine inca n-am modificat dar trebuie sa trag bine de soc cand o pornesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 amestecul nu se face automat prin pompa de ulei?ce treaba are uleiul, daca-i ulei 2t n-are treaba cu prob ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Septembrie 26, 2014 Autor Share Postat Septembrie 26, 2014 Stiu,dar poate unu` e mai gros si asta ce l-am pus e mai subtire ,idk Asa am pus ... aer 3 ture jumate si benzina desfacut la maxim si dat inapoi o jumate de tura,asa scrie in manual ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aprilia Rs125 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 La mine la aer e fix invers . L-am strans maxim si apoi l-am desfacut jumatate de tura . Cat despre ulei @Maximo74 are dreptate , uitasem ca nu din carburator il reglezi . Vezi poate e pompa infundata . Se intampla des la rs-uri sa se infunde . Si mie mi s-a infundat anul trecut cam in aceeasi perioada . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Septembrie 26, 2014 Autor Share Postat Septembrie 26, 2014 Si cum se desfunda ? Oare de la aia sa fie ?:-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 pompa de benzina e cu vacuum? daca e asa trebuie amorsata,probabil debitul este f mic de aia se opreste in mers,apoi mai porneste dupa 10 min.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Septembrie 27, 2014 Autor Share Postat Septembrie 27, 2014 (editat) Nu are pompa de benzina ... Editat Septembrie 27, 2014 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 (editat) deci e prin cadere libera,atunci verifica si racordurile dintre rez si carb sa nu fie obturate,cand ai curatat carb ai suflat cu aer tot ce era p-acolo? ai curatat bine depuneri,mizerii etc,etc? Editat Septembrie 27, 2014 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Septembrie 27, 2014 Autor Share Postat Septembrie 27, 2014 (editat) Da ... ininte sa curat carburatorul /sa schimb uleiul nu avea probleme d`astea Editat Septembrie 27, 2014 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 poti pune un video cu prob ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Septembrie 27, 2014 Autor Share Postat Septembrie 27, 2014 Da,acum ma duc afara sa filmez... revin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 ...bine,atunci scoate furtunul de la ulei care intra la carb/admisie si incearca asa,daca zici tu ca-i uleiul de vina,dar ma-ndoiesc ca asta-i prob.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Stiu,dar poate unu` e mai gros si asta ce l-am pus e mai subtire ,idk Asa am pus ... aer 3 ture jumate si benzina desfacut la maxim si dat inapoi o jumate de tura,asa scrie in manual ... Si pune si o poza din manual unde zice DESFACUT la maxim si dupa dat inapoi juma de tura, cred ca e o problema de traducere. In general scrie INSURUBAT la maxim si dupa desurubat un nr. de ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Si pune si o poza din manual unde zice DESFACUT la maxim si dupa dat inapoi juma de tura, cred ca e o problema de traducere. In general scrie INSURUBAT la maxim si dupa desurubat un nr. de ture. ....corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Septembrie 27, 2014 Autor Share Postat Septembrie 27, 2014 (editat) https://www.youtube.com/watch?v=8CwHKixUkng Asta e ... Am sa ma uit in manual sa vad ... Am accelerat de 2 ori sa se vada ca se accelereaza ,apoi a murit motorul,relantiul e la 3000,inainte era la 1100/1200 P.S Am folosit robot pentru pornire pentru ca nu mai avea baterie ,atat am incercat ieri sa o pornesc pana a a ramas fara baterie... Editat Septembrie 27, 2014 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 ...ce asta e??? ca nu vad nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Septembrie 27, 2014 Autor Share Postat Septembrie 27, 2014 ...ce asta e??? ca nu vad nimic! Linkul nu era postat inca pe youtube,nu s-a publicat decat mai tarziu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 (editat) da semne de mers innecat,fa-i reglajul carb cum trebuie asa cum scrie-n carte ...opornesti si apoi te "joci" cu relanti-ul +-,incearca sa strangulezi cumva furtunul de alim cu ulei,daca face la fel...uleiul nu-i problema,ca sa stai linistit din acest punct de vedere Editat Septembrie 27, 2014 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi1998 Postat Septembrie 27, 2014 Autor Share Postat Septembrie 27, 2014 (editat) M-am gandit si eu ca e inecat,dar bujia nu e uda,ieri a udat vreo 4 si dadea rateuri,apoi si-a revenit ... am ma duc sa ii curat filtrul de benzina si sa reglez carb. P.S am scris eu gresit La carburator era bine[surubul cel mare(relantiul) strans la maxim si desfacut o jumate de tura si celalalt(La aer) strans si desfacut 3 ture jumate] Editat Septembrie 27, 2014 de costi1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 (editat) bujia e neagra? ce culoare are? cand am spus innecata...poate sa se-nnece si cu aer(plastic vorbind) mai da-i niste benzina... sunt sigur ca totul e din reglajul carb Editat Septembrie 27, 2014 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Nici nu are cum sa fie alta culoare decat neagra dupa reglajele astea si mers la relanti. Fa-i toate reglajele exact ca in manual sa ai un punct de plecare cat sa porneasca si sa stea la relanti (chiar da il mai ridici un pic) si dupa mai vezi dupa ce se incalzeste. E model cu soc automat? Imi pare ca atunci cand se opreste socul, nu poate sa tina relantiul calumea, eventual mai mareste-l un pic. Cu acceleratia un pic trasa nu porneste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.