szocske Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 salurtare, m-am hotarat sa schimb un pic categoria si am nevoie de o mobra ,,noua" . Intodeauna am fost pasionat si de acesta categorie. am mers pana acum doar pe vitezane, ca si constitutie 176 cm 85kg care dintre cele 2 moto este mai fiabila, merita de cumparat pret/ calitate, ce ,,bube" au in general aceste 2modele, la ce ar trebuii sa fiu atent cand le testez, cam care ar fi pretul real : suzuki drz 250 din 2012 sau honda crf 450x din 2007 inmatriculata+roti de supermoto. Ambele arata foarte bine estetic, mecanic inca nu am ajuns sa le testez. Momentan va intreb de cele 2 pt ca urmeaza sa fac un schimb. Astept pareri pertinente ale colegilor multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 drz250 are fix zero legatura cu crf-ul...... din punct de vedere prestatie...... cam ca si cum ai compara vw polo cu audi s4.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szocske Postat Septembrie 28, 2014 Autor Share Postat Septembrie 28, 2014 dezvolta un pic subiectul te rog...momentan si cunostintele mele despre cele 2 se aproprie de zero mersi » Post actualizat in 28 Sep 2014 18:30care dintre ele e polo...si care s4 ? » Post actualizat in 28 Sep 2014 18:55asta ar fi suzuki-ul » Post actualizat in 28 Sep 2014 19:00poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redippy Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Daca e sa compari CRF-ul cu un DRZ trebuie in primul rand sa il iei in calcul cel de 400 si nu pe cel de doi jumate. In gama de 250 ai ca si comparatie CRF-ul... de 250. Doar asa poti sa ajungi la un rezultat obiectiv. Depinde si la cevrei sa folosesti aceste motoare si cat de experimentat esti pe enduro. Drz-ul e mai bland cu utilizatorul ne-experimentat si are un rezervor generos. CRF e turbat rau si cere mai multa indemanare din partea rideruluii. Una are far, cealalta e cross, deci depinde daca vrei sa mergi si pe strada sau doar pe legheleu. Atentie la inaltimea seii. La CRF e de 950 mm si s-ar putea sa ajungi doar cu un picior jos pa cand la DRZ (890 mm) ai sanse sa ajungi cu amadoua. Diferente pot sa continue inca vreo 2 pagini... Una peste alta, o comparatie mai realista ar fi intre motoare din aceasi categorie de cilindree. Ex gama 400-450 (CRF 450 vs.,DRZ 400 vs. BMW G450, etc) sau gama 250 cm (CRF vs DRZ vs WR vs KLX, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szocske Postat Septembrie 28, 2014 Autor Share Postat Septembrie 28, 2014 cum am scris si la initierea topicului m-am dat doar cu SS. vreau sa merg doar pe teren ,,accidentat", nu am momentan astfel de experienta, dar cu sigurant voi prinde repede. stiu ca comparatia ar fi reala la aceas categorie de cmc, dar sunt intr-o situatie in care am posibilitatea sa schimb motorul meu un R6 cu cele mentionate de mai sus. avand in vedere ca sunt inca novice in aceasta categoria m-am gandit sa va cer parerea. care ar fi un pret real pt cele 2? si care o recomandati pt un novice, dar cu experienta pe SS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 1. SS nu are legatura cu offroad-ul deci experienta conteaza prea putin 2. DRZ-ul este un motoras de bun simt pentru un incepator, dar care iti va ramane foarte repede "mic" 3. CRF-ul este poate prea nervos pentru inceput si poate sa transforme repede enduro-ul in chin.... Daca CRF-ul este si inmatriculat/inmatriculabil + roti SM il vad ca o alegere mai buna decat DRZ-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.