Sari la conținut

Kawasaki KLE 500


Lucian Dutu
 Share

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...

Codul de filtru ulei MAN este MW68.

Dupa cum am mai spus am schimbat rotorul alternatorului cu toate ca nu aveam nici o problema cu cel vechi (1992). La aproape 80000km magnetii erau la locul lor, fara vreun semn de dezlipire. Merg in fiecare an in uk, asa ca am luat rotor nou direct de la producator Electrexworld.co.uk. Cel vechi este disponibil penteu vanzare.

Editat de tuti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Asa cred si eu. Nu toate rotoarele de kle au avut probleme. In cea ce priveste filtrul de aer, eu l-am schimbat cu filtre separate KN, modelul conic, puse pe fiecare carburator. Se curata prin spalare, maresc performantele motorului. Chiar se observa imbunatatirea functionarii si marirea performantelor.,, Dezavantaje" daca putem sa le numim astfel: sunt scumpe si sunt mai zgomotoase in mers, se aude zgomotul produs de admisia aerului in carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...