Jump to content
Sign in to follow this  
Lucian Dutu

Kawasaki KLE 500

Recommended Posts

Codul de filtru ulei MAN este MW68.

Dupa cum am mai spus am schimbat rotorul alternatorului cu toate ca nu aveam nici o problema cu cel vechi (1992). La aproape 80000km magnetii erau la locul lor, fara vreun semn de dezlipire. Merg in fiecare an in uk, asa ca am luat rotor nou direct de la producator Electrexworld.co.uk. Cel vechi este disponibil penteu vanzare.

Edited by tuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un prieten cu un er5 din 97 cu 80.000km si nu a avut nici o problema cu statorul. cred ca tine mai mult de noroc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cred si eu. Nu toate rotoarele de kle au avut probleme. In cea ce priveste filtrul de aer, eu l-am schimbat cu filtre separate KN, modelul conic, puse pe fiecare carburator. Se curata prin spalare, maresc performantele motorului. Chiar se observa imbunatatirea functionarii si marirea performantelor.,, Dezavantaje" daca putem sa le numim astfel: sunt scumpe si sunt mai zgomotoase in mers, se aude zgomotul produs de admisia aerului in carburator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut am si eu un kle 500 si as vrea sa va intreb daca rotorul din 97 se potriveste cu cel din 93 , ma refer la aprinderea bujiilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...