john_moto Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Salutare tuturor! Am deschis acest topic deoarece am nevoie de cateva informatii din partea cunoscatorilor. Am un Dnepr mt 10-36.Trebuie sa ii schimb aprinderea,cea veche este prea uzata si se simte in functionarea motocicletei.Am cautat pe net piesele insa m-am lovit de o problema.Motocicleta are instalatie pe 12 v insa aprinderea gasita pe net si care arata identic cu a mea este de 6 v. Ma poate lamurii careva?In cataloagele gasite pe net pentru modelul acesta de Dnepr am vazut ca aprinderea este cea care este si pe mt 11,centrifugala.Asta m-a bagat si mai mult in ceata. Am atasat pozele pieselor in cauza luate de pe ural-centrale.de. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Trebuie sa spui exact ce ai pe mobra ( eventual poze ). Distribuitorul din poza poate functiona si si pe 6 si pe 12 ( cu schimbarea bobinei ). Ai alternator sau dinam ? Daca ai pe moto distribuitorul din poza poti face trecerea la avans centrifugal ( un pic mai performant ) insa implica si schimbarea axei cu came. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Iunie 5, 2015 Autor Share Postat Iunie 5, 2015 Salut, are alternator. De schimbarea axei cu came stiam pentru conversie insa momentan nu modific nimic la ea ci o sa cumpar cele doua componente ale aprinderii. De fapt asta ma interesa,daca distribuitorul care in cautarile mele pe net am gasit doar specificatia ca functioneaza pe 6 v functioneaza si pe 12 v asa cum este pe motor. Nu stiu daca le pot comanda in tara la careva si cred ca o sa le iau de pe site. Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 (editat) Salut, are alternator. De schimbarea axei cu came stiam pentru conversie insa momentan nu modific nimic la ea ci o sa cumpar cele doua componente ale aprinderii. De fapt asta ma interesa,daca distribuitorul care in cautarile mele pe net am gasit doar specificatia ca functioneaza pe 6 v functioneaza si pe 12 v asa cum este pe motor. Nu stiu daca le pot comanda in tara la careva si cred ca o sa le iau de pe site. Mersi mult. Ca sa intelegi cum functioneaza si apoi sa repari tu singur, trebuie sa ai un minumum de de cunostinte si experienta. Apriderea nu are legatura prea mare cu ce voltaj ai pe mobra. Teoretic, o aprindere pe 6 poate functiona o perioada si pe 24V, practic trebuie alimentata conform schemei constructive. Totusi, ar trebuii sa stii ca, tipul de aprindere din poza este destul de deficitar din punct de vedere al fiabilitatii si functionalitatii, si in plus este cu avans fix ( un mare minus pentru motoarele OHV deoarece a fost conceput pentru motoarele SV mult limitate in turatie). » Post actualizat in 05 Jun 2015 15:31 Vezi ca am vazut ca Nea Vasile avea distribuitor. Il poti suna inainte de a comanda in strainatate. Editat Iunie 5, 2015 de Vrsv Gunoier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Iunie 5, 2015 Autor Share Postat Iunie 5, 2015 Este vorba de un Dnepr mt 10-36 din "73 care dupa 15 ani de zacut intr-un depozit al unei intreprinderi de stat din Pitesti alaturi de alte doua pe care le-am luat la pachet,a pornit si a mers foarte bine pana acum cativa ani de cand din nou nu a mai fost folosit,fiind a fratelui meu.Instalatia este originala de 12 v.Am fost incurcat cand am cautat pe net distribuitorul si am vazut ca in specificatii aparea 6 v.Piesa este uzata si de aceea motorul nu mai merge rotund. Intamplator are si o aprindere electronica luata inainte sa isi dea seama ca nu merge montata pur si simplu asa ca iau in calcul schimbarea axei cu came. Spune-mi te rog daca pot sa schimb axa cu came fara sa demontez motorul.Doar banuiesc ca ar trebui desfacut capacul distributiei,pinionul,alternatorul si...cam atat. Este vorba de Vasile Gaspar? Mersi...sper sa iti rasplatesc amabilitatea macar cu o bere si doi mici candva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Nu e nevoie sa rasplatesti nimic! Sigu o sa fie necesar si un nou reglaj de supape. Demonteaza si rampele culbutorilor cu tot cu tije ca sa permita tachetilor sa faca cursa maxima si sa faciliteze iesirea axei Cand scoti axa incearca sa o rotesti usor ca sa poata trece pe langa tacheti ( ideal ar fi sa fie demontati ) deoarece am intalnit axe care nu au iesit fara demontarea lor. Axa, daca e buna, o poti modifica la un strungar, mai ales daca ai una de model. Nu trebuie neaparat sa cumperi alta. Da, Gaspar vasile are ceva din ce ai tu nevoie. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Iunie 6, 2015 Autor Share Postat Iunie 6, 2015 Mersi frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.