Teodor Gârbacea Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 (editat) Salutare colegi , am si eu un KTM EXC 125 cu acte , semnalizari , stop , far , tot ce trebuie pentru a fii inmatriculata , problema este cu rotile . Stie careva daca la RAR se impun roti supermoto , sau se poate trece rar-ul si cu roti de motocross (crampoane) , sa stiu ce am de facut , cand ma duc la RAR cu ea sa ma duc cu roti supermoto sau cu cele de cross , ca momentan nu am apucat sa-mi cumpar rotile supermoto , dar as putea sa le imprumut de la cineva pana imi fac rar-ul si mi le cumpar. Si cam ce verificari de baza fac , stop pe frana , semnalizari , si mai ce? ... Multumesc. Editat Iunie 17, 2015 de Teodor Gârbacea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 trebuie sa te duci cu dimensiunile trecute in cartea de identitate a mobrei,sau sa iei o hartie de la ktm cum ca pe modelul tau s-au pus si roti de care ai tu acum pe mobra.Daca nu trebuie sa faci omologarea si te costaaaa ct nu face mobra.Se verifica serii cadru si motor,claxon,lumini, si toba sa fie originala a si cel mai imporatant sa ai bec la numarul de inmatriculare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teodor Gârbacea Postat Iunie 17, 2015 Autor Share Postat Iunie 17, 2015 (editat) Mersi pentru sfaturi . De unde am luat-o era inmatriculata pe italia , dar nu mai avea asigurarea platita , totul in regula , acte de la ktm pe numele romanului care o avea , si el asa circula cu ea ( cand avea asigurare si locuia in IT ), cu roti de cross pentru ca asa era prevazuta in cartea motorului . Omul de la care am luat-o a zis ca se inmatriculeaza si in RO fara probleme . Toba nu este originala ... nu stiu de unde sa-i fac rost de una originala , dar nu-mi par a fii probleme astea , adica daca te-ai duce la RAR cu un Akrapovic nu te trece ? . Stiu procedeele care trebuiesc facute daca este cu acte de italia , asta era singura nelamurire , daca altcineva mai stie cate ceva astept , mersi Editat Iunie 17, 2015 de Teodor Gârbacea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 toba nu trebuie sa se auda peste limita,acceptabila sa nu se auda ca un burlan.Si trebuie sa aiba stanata pe ea A3 sau 4,omologare pentru drumurile publice,dar vezi si tu la identificare,a si daca faci si itp trebuie sa ai frane ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3rsu Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 toba nu trebuie sa se auda peste limita,acceptabila sa nu se auda ca un burlan.Si trebuie sa aiba stanata pe ea A3 sau 4,omologare pentru drumurile publice,dar vezi si tu la identificare,a si daca faci si itp trebuie sa ai frane ok E3 trebuie sa scrie pe toba. Am facut eu RARul la KTM cu toba sport pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 atentie la dimensiunile cauciucurilor! toba sa nu sune spart, chiar daca e akrapovici sa aiba vata schimbata si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.