Sari la conținut

un_aiurit

Super Membru
  • Număr conținut

    1.369
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    de cand eram la mama in burtica
  • Motocicleta
    kawa zx-9r
  • Numar Moto
    rabatabil

Informații profil

  • Motociclete detinute
    cagiva super-moto

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

un_aiurit's Achievements

  1. Mai bine o lasi in Romania. Se fura in draci mai ales cele de cross. Mie in Irlanda mi-au furat doua. Si in UK e La fel
  2. Da, Dar poza aia Nu e de La Ktm 520 dar e acelasi principiu , asa cum am zis conecteaza furtunul La cutia filrului de aer si fii cu ochii pe cutie sa vezi daca iti baga ulei. Dupa in functioned de observi continuam sau Nu discutia
  3. Furtunul ala e de epuratorul de ulei, practic gazelle de carter intra in carburator si apoi In admisie. Iti curge ulei pentru ca se poate sa ai o presiune prea mare in carter ( cilindrul/pistonul/segmentii uzati). Ai incercat sa pui furtunul la loc ? Sa vezi daca iti baga ulei in filtrul de aer ( un pic de ulei e normal pt ca sunt gaze umede). Apoi am vazut ca pe furtun Nu ai colier si daca faci enduro cu el si mai cazi e normal sa mai curga ulei pe acolo. Cum spuneam furtunul trebuie pus la loc in carcasa filtrului de aer si uleiul se va scurge in motor
  4. Da, imi cer Scuze pentru exprimarea plastica.
  5. Daca porneste cu cabluri atunci e electromotorul, fura current, poti sa verifica batand in electromotor in timp ce dai La automat.
  6. Da, arc pt 120 de kg plus servisat La RAMS
  7. E ok,cel original si face fatza pompa,.iti trebuie doar adaptor de disc de 320 ai etrier radial sau normal?
  8. Am eu arcuri pt 105-110kg pt furca fata. Se intareste destul de mult Ca si sfat :disc pe fatza de 320 si adaptor de etrier, eu am avut de 310 Beringer plus etrier cu 6pistonase tot de la Beringer si pompa frana radiala, aia classica Nu facea fatza,iti trebuie alt raport la pinioane eu am avut 13 cu 45, mai mult de fuga ,dar pe la 160-170 ma cam Batea vantul. pe fatza daca pui un cauciuc pt ploaie o sa fie super pe frane. Pe spate iti recomand o revizie si o configurare La RAMS in otopeni. Si Incearca sa gasesti roata de SM spate cu cuplaj de cauciuc.
  9. Ok, eu stiam ca magnetii sunt lipiti de volanta de asta am zis de pe ea, La mine s-a rezolvat cu schimbarea aprinderii si schimbarea volantei cu Una cu magneti dintr-o bucata. Presa e in jut de 60-70 de lei sau de poate face pe strung
  10. Salut, verification si magnetoul,am avut o husqvarna 610 care faces La fel,pornea ok dar nu avea putere,si dadea rateuri,erau sariti magnetii de pe volanta. Am curatat carburatorul nimic, inclusiv a fost La un mecanic celebru de pe forum care s-a chinuit invlusiv cu arcurile de La ambreiaj ca avea simptome de ambreiaj dus se tura dar Nu avea puetre Scuze de ortografie, autocorrect
  11. Crezi ca nu poate se verifica in 45 de minute cilindrul?
  12. Man, sa verifici cilndru si pistonul la un 2 timpi te Costa cam. Jumatate de ora-45 de minute si 2 garnituri in valoare de 40-50 de lei sa dai cilndru jos si sa il verifici daca vrei sa o faci ca la carte. Si asa cu un comparator verifici ovalizarea,jocul bielei si uzura pistonului. Asta daca te lasa propietarul.
  13. Salut, nu știam ca s-a închis, nu mai sunt în tara de 3 ani. Costuri au fost asa: cilindru 1300 lei(am găsit pe net nou), piston 550 lei, biela 500 de lei, montaj biela și echilibrat ambielaj 150 lei și powe calce cam 350 de lei.
  14. Salut, eu am avut 200 exc. Acum depinde din ce an este și cât a ffos birjerit. Când l-am luat era varza:am schimbat cilindru, Power valve, rulmenți ambielaj, biela, cilindru și piston. Ca și sfat pt piese așteaptă Black Friday la De mentor. Și găsești piese originale și cu 35-40 la suta reducere. Un alt lucru la care sa fii atent rulmenții de la roata, în special roata spate, dacă își formează joc în butuc e cam varza. Dacă vrei sa cumperi second și dacă te pricepi un pic sfatul meu e sa verifici cilindru și Power valve. Durează cam o ora jumate cu montat-demontat și măsurat cilindru. Și ca și costuri sunt câteva garnituri de maxim 150 de lei. În rest motocicleta e super, cicliștica bună, ușoară și te duce sus fără probleme. A mea era 2011 și avea doua hărți de putere pe care le schimbam din buton. În rest costuri uzuale asa cum a spus Mircea plus va trebui sa înveți sa surubaresti la el. Bafta.
  15. Salut, am pățit și eu aproape la fel, pana la. Urma a fost o banala legătură la masa care nu făcea contact, mai exact un fir ce ducea la masa era întrerupt. Verifica și asta. Bafta.
×
×
  • Creează nouă...