yo4hgx Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Aseara am dat peste unul tavalit cu R1 2010 (nimic grav, doar carena inferioara stanga sparta, rezolvat in stil romanesc cu sarma si scotch-tape). Pana sa ajung eu, chemase deja o prietena si incercase sa o re-porneasca cu cabluri de la bateria masinii... cu polaritatea inversata, asa ca tot ce a reusit a fost sa arda cam toate sigurantele, inclusiv ale masinii si acum se scarpina in cap cum ca de ce nici masina nu mai vroia sa porneasca. Nu am avut la mine scule asa ca am verifica sigurantele la ochi. Bineinteles, era dusa siguranta principala de 50A si inca doua mai mici (nu mai stiu exact valoarea). Bateria moarta, asa ca am incarcat sa-i dau curent de la masina insa cablurile, niste mizerii, furau curent. Pentru o proba am conectat bateria de pe FZR-ul meu (cu greu deoarece nu se pupa la dimensiuni si polaritate), bordul face test-ul de pornire si ramane aprins primul martor galben (am gasit pe net ca este vorba despre "engine trouble warning light"). In aceste conditii motorul porneste dar nu se accelereaza deloc, pot observa insa semnalul de la TPS pe bord, cresc si scad "biscuitii" proportional cu maneta de acceleratie. Aseara se facuse deja tarziu si intuneric asa ca am renuntat si am impins-o pana in parcarea cladirii unde locuiesc. Tipul urmeaza in cateva ore sa vina sa o ia cu o duba, ceva, insa pana atunci vreau sa cobor cu aparatul de masura sa ma uit un pic la ea. Nu am gasit manualul de service si respectiv schema electrica si nici nu am timp acum sa o caut asa ca intrebarea mea este daca eroarea aia din bord poate fi cauzata de vreo siguranta care poate mi-a scapat la ochi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Salut, Iti mai aduci aminte de topicul deschis de mine prin iarna cu protectia la conectare inversa a conductoarelor in cazul pornirii paralel de la o alta sursa/acumulator? Uite ca fuzibilul de 50 A lucreaza, dar sa vedem ..cat de bine? Codul de eroare este cel mai edificator in cazul tau pe FI(Fuel Injection), de tipul D01...etc. Verifica siguranta de 7,5 A, din ce imi aduc aminte ea este pentru TPS sau ETV(Electronic Throttle Valve) denumire folosita de Yamaha. Posibi sa fie aceasta, mai vedem. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 30, 2015 Autor Share Postat Iunie 30, 2015 Am pornit saracia, uitasem sa leg un fir de masa de la PC... ca deh, pe langa burlanele aferente A(crap)ovic e musai si PC, ca doar se stie ca R1 nu are suficienta putere standard! Mai ales pentru strada!!! Porneste la sfert, urca in ture... doar ca nu incarca. Probabil s-a belit releul. In fine, eu sunt bucuros ca l-am pus pe roti si mai ales ca m-am plimbat cateva ture prin cartier. Eram tare curios sa simt "la mana" un crossplane... si sunt impresionat. Insa nu m-am hotarat inca daca placut. Trage ca un catar, pardon, V2, dar isi umfla muschii la ture mari. Suna insa ca un godin, mai rau chiar decat un ducati!!! In fine, chestie de gusturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.