Sari la conținut

dedant68

Super Membru
  • Număr conținut

    2.261
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

2 Urmăritori

Despre dedant68

  • Rang
    Back to the Future

Metode de contact

  • Yahoo
    neluelectric@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Targoviste
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    kawasaki zx12r Ninja '06
  • Numar Moto
    DB 09 SUA
  • Club
    Private

Informații profil

  • Motociclete detinute
    5
  • Interests
    Erasmus+
    Orchestral Manoeuvres in the Dark
    Life in the UK, Green Teach, Lifelong Learning, Inside Investigations

Vizitatori Recenți Profil

1.557 citiri profil
  1. dedant68

    Method 143

    ARCH MOTORCYCLE companie din California fondata de Keanu Reeves in 2011, incheie in iulie 2017 un contract cu compania Suter Racing si aplica tehnologia elvetiana la noul produs Method 143. Arch a dezvoltat un brand nou cu suspensia spate cu un singur brat din fibra de carbon. Esapamentul din titan si fibra de carbon este produs SC Project, iar jantele din fibra de carbon denumite "Turbine" sunt proiectate de cei de la Blackstone Teck. Sunt prezente in echipare: pielea fina, fibra de carbon si 200 de piese de aluminiu prelucrate cu CNC si personalizate. Piele a fost stratificata impreuna cu cadrul si saua si zona rezervorului. Motorul un V-twin produs de americanii de la S&S Cycle, are o capacitate de 2343 cmc si dezvolta 170CP. Suspensia fata si spate reglabile sunt oferite de Ohlins, kit-ul de frane produs de suedezii de la ISR are 6 pistoane de 30mm pe fata si 4 pe spate, anvelopele de tip Michelin Power RS, iar iluminarea cu LED. In prima faza productia este limitata la 23 de unitati.
  2. dedant68

    E viitorul electric?

    Industria 4.0 va fi conceptul noilor procese si tehnologii, industrie care se bazeaza pe bucla informationala: fizic-digital, digital-digital si digital-fizic. Fizic la digital= informatii din lumea fizica sunt transformate si stocate in baze de date digitale. Digital la digital = utilizarea tehnologiilor avansate si a inteligentei artificiale in scopul descoperirii unor noi cunostinte/procese/teorii. In final, de la digital la fizic = se aplica algoritmi, astfel incat deciziile inteligentei artificiale sunt traduse in date pentru a produce schimbarea in lumea fizica. Cum o sa ne deplasam in viitorul apropiat? Auto electric preponderent. Campul magnetic va fi baza noilor aplicatii de mobilitate la nivel de masa. Ex: Hyperloop(trenul tubular de mare viteza) va depasi viteza de 1000 km/h, in prezent este in faza de experiment si rezultatele sunt convingatoare.
  3. dedant68

    E viitorul electric?

    Sunt obisnuit mai mult cu engleza, capacitor=condesator, chiar nu ti-a dat seama? Chestia asta cu mistoul ieftin ma sictireste, nu am inteles ce vrei sa demonstrezi in final?
  4. dedant68

    E viitorul electric?

    Da, mistocareala ieftina de pustan...
  5. dedant68

    E viitorul electric?

    Subiectul functioneaza ....eu am prezentat perifericul, restul este in folder pe 15 pagini, calcule si demonstratie "video" in laborator. Motorul cu apa are o casa dupa el ca sa functioneze, nu este pretabil pentru "new time". Treaba cu sertarul este o poveste, nimeni nu tine in sertar o inventie/descoperire!! Cand practic a trecut testele, a doua zi omul o face publica, o vinde, s.a.m.d, sau daca nu cumva moare subit.... Viata aici este pe Pamant, daca nu o face acum, cand....Panourile solare sunt rentabile tot aici pe Pamant. Reactorul plasmatic Keshe este o revolutie in energia curata, in primavara voi produce 1,5-2 kW cu el "for my house " si intentionez in proiectul viitor sa-l cuplez cu un capacitor de mare putere. Am in proiect motorul magnetosferic care are un randament de 97% si care este si faza de experiment pentru putere mica (80W).
  6. dedant68

    E viitorul electric?

    Situatia teoretizata de mai jos. Daca bobina se deplaseaza in sus sau in jos, iar liniile de campul magnetic al Pamantului trec prin suprafata bobinei, inductia are loc. Pe Pamant legea functioneaza in doua situatii: Camp magnetic variabil prin suprafata unei spire=tensiune indusa si curent indus cand spira este inchisa, sau sprira care se roteste intru-un camp magnetic uniform si la bornele acestei se genereaza tensiune, apare curent electric cand se aplica un consumator. Varianta 1 extrapolata in magnetosfera este posibil sa fie influentata si de alte forte. Daca ai un magnet si o spira la bornele/capetele careia conectezi un galvanometru/ampermetru si deplasezi magnetul in sus-jos prin suprafata bobinei, acul ampermetrului deviaza, daca se misca bobina sus-jos si magnetul fix -acul deviaza, iar daca se misca ambele, la fel acul deviaza.
  7. dedant68

    E viitorul electric?

    Miscarea initiala a bobinei poate fi opusa cu miscarea produsa de fenomenul de autoinductie /se pot anula reciproc, o varianta iar alta din relativitatea miscarilor.
  8. dedant68

    E viitorul electric?

    Nu cred ca este posibil ca in spatiu sa pozitionezi ceva fix...si fix in raport cu ce? Totul este in miscare, iar miscarile sunt relative. Pamantul se roreste in jurul axei, iar si in acelasi timp in jurul Soarelui. Bobina poate avea o miscare fata de Pamant, dar nu egala cu 400 m/s. Conditia ar fi ca suprafetele spirelor sa fie intersectate de linii de camp magnetic si campul sa fie in miscare. Din compunerea vitezelor campului magnetic al Pamantului si vitezei bobine apare o viteza rezultanta ce permite producerea efectului de inductie.
  9. dedant68

    E viitorul electric?

    Se numeste exercitiu de imaginatie...cine stie peste 50-100 ani Atmosfera se roteste odata cu Pamantul Pentru a functiona Legea inductiei electromagnetice, magnetul trebuie sa fie rotativ si bobina fixa astfel incat liniile de camp sa taie suprafata/suprafetele descrise de spirele bobinei. Pot fi amplasate bobine mai mici, cazul extrem este cea cu lungimea care inconjoara Pamantul. De la capetele fiecare bobine se culege o tensiune electromotoare indusa. Viteza de rotatie a Pamantului in jurul axei ( ciclul zi/noapte) este de peste 400 m/s, si implicit a campului magnetic. Bobinele trebuie amplasate deasupra atmosferei, adica in magnetosfera si liniile de camp magnetic, linii care ies din Sud intra in Nord, sa intersecteze suprafetele spirelor bobinei sau bobinelor. Fiecare tara poate avea propria bobina sau mai multe, in functie de necesarul de energie electrica, iar transmiterea se poate face prin wireless codificata in frecventa pe codul de tara. Posibile razboaie energetice pentru acaparare de bobine sau interceptarea de frecvente si "furt de energie". Masuri de siguranta: patrule spatiale si anulatori de frecventa wireless.
  10. dedant68

    E viitorul electric?

    Firmele de instalare sisteme fotovoltaice cer in jur de 10.000 lei /1 KW instalat ( PV+invertor+regulator de sarcina +acumulatori+manopera), manopera trece de 30%. Inainte de a incepe lucrul/ instalarea se face un clacul aprofundat privind puterea instalata + 35-40 % rezerva de putere. Acumulatorii sunt foarte important, un kit de calitate trece de 10 ani, bineinteles cu o scadere de 10-15% din capacitatea initiala (Ah). De aceea se alege rezerva de putere pe sistem. In fiecare luna kit-ul de acumulatori se incarca la capacitatea maxima (100%) pentru "long life". Se pot alege variante independente si montaj propriu dupa un studiu amanuntit, astfel poti atinge un 2 kw cu 13-14.000 lei. 1 KW este o putere instalata mica pentru o casa nivel mediu 4-5 persoane si utilitati, recomand cel putin 2KW.
  11. dedant68

    E viitorul electric?

    Pamantul este un imens magnet de care ne vom folosi pentru a produce energie electrica. Vom monta o bobina imensa in jurul Pamantului, bobina concentrica cu Ecuatorul. Bobina va fi suspendata in spatiu de catre mii de baloane stratosferice. Liniile de camp magnetic ale Pamantului care se rotesc odata cu acesta( camp magnetic rotativ) vor intersecta spirele aceste imense bobine inducand tensiuni electromotoare(legea inductiei electromagnetice) pe sectoare ale bobinei. De acolo, prin inductie tensiunile ajung pe Pamant.
  12. dedant68

    E viitorul electric?

    In perioada 19-23 mai 2019, in Franta(Lyon) va avea loc Simpozionul Automobilului Electric si o expozitie. Deadline-ul pentru inscriere a fost la 28/09/2018. Teme: -Vehiculele si sistemele de transport -Actionarea electrica; -Componente si tehnologii; -Sisteme si echipamente pentru statii de incarcare: -Piata de desfacere si problemele de marketing; -Energia si mediul; -Conceptul de mobilitate;
  13. dedant68

    All about LEDs

    Iluminare cu LED.
  14. dedant68

    E viitorul electric?

    Discutia despre diesel este trecuta, lucrurile in Europa sunt deja marcate cu obiective si termene pentru toate tarile. Producatorii, pana in 2022 trebuie sa implementeze tehnologia automobilului electric in procent de 40% din productia totala de automobile, iar auto diesel va fi in lichidare. Energia nucleara va ramane de baza in multe tari care nu au alte resurse( ex. fluviii sau rauri), cele care au asemenea resurse vor construi centrale hidro de capacitati mari pentru sistemul national si medii pentru regiuni in functie de bazinele hidrografice. Energia solara va fi exploatata corespunzator, si toate cumulate cu o politica de ECONOMISIERE a energiei, in principiul, energia va fi scumpa! Automobilul electric va fi "everywhere" si incarcarea va fi preponderent solara: la domiciliu(case), parcari acoperite cu panouri fotovoltaice. In proiectarea acoperisurilor panoul fotovoltaic sau tiglele fotovoltaice vor fi standard, pastram lemnul si padurile. In prezent pentru un auto electric cu un battery pack de 30 Kwh cu un kit de 5 KW (panouri+acumulatori+invertor) se asigura incarcarea in 6 ore ( stationare peste noapte sau la job). Multi vor recurge la depalsarea in orase cu EV bus, bicicleta electrica, trotineta electrica, etc. Taxele pe auto clasic si pretul mare pentru 1 litru de benzina ne va orienta spre alte mijloace de locomotie.
  15. Salut, A pilota o motocicleta inseamna a trai momentele produse de zgomotul si vibratia motorului. Este ceva aparte care nu se mai regaseste la o motocicleta electrica. Britanicii de la ARC, cei care au lansat in noiembrie a.c senzationala motocicleta electrica ARC VECTOR, au dezvoltat un sistem haptic(simt tactil/palpatie) care se integreaza in jacheta normala a motociclistului o armura / protectie de spate vibratoare, care comunica cu motocicleta electrica transmitand motociclistului anumite trepte de vibratie in functie de gama de frecventa selectata. Kit-ul a fost realizat pentru ARC VECTOR si denumit “Human Machine Interface” sau HMI. Arc si Knox au montat 8 actuatori haptici intr-o armura purtata de motociclist sub jacheta. Aceste dispozitive pot fi asimilate ca mici difuzoare(actuatori) audio incorporate intr-un suport din cauciuc/protectia. Actuatorii sunt conectati la motocicleta electrica prin WiFi si fiecare este reglat individual printr-o gama larga de frecvente pentru a corespunde unui anumit mesaj/semnal transmis motociclistului. Motocicleta ARC VECTOR are o serie de senzori care pot fi programati prin intermediul unei unitati electronice, astfel incat acestia sa lucreze impreuna cu actuatorii pentru diferite moduri de vibratii doriti de motociclist in jacheta. Kit-ul contine pulsatii de baza care-I mentine intr-o stare de veghe pe motociclist, apoi vibratii mai intense si care se amplifica a apropierea de un alt autovehicul. Se pot seta trei moduri pentru HMI: Urban, Sport si Euphoric, cu cel din urma se poate “simti” muzica prin semnal bass. Intr-o traducere mai simpla, un sistem care “te tine treaz sa nu te ia somnul”pe o motocicleta electrica. ARC Vector, motocicleta electrica de care am amintit, este un produs premium avand un pret de £90.000, cu un motor electric 95 KW si greutate de 220 Kg. Motocicleta are autonomia de 275 km in ciclu urban, viteza maxima de 240 km/h, acceleratia(0-100Km/h) de 2,7 sec, iar acumulatorii se incarca complet la un “fast charger” in 45 min. Numai bine,
×