Jump to content

dedant68

Super Membru
  • Posts

    2,294
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Contact Methods

  • Yahoo
    neluelectric@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Targoviste
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    kawasaki zx12r Ninja '06
  • Numar Moto
    DB 09 SUA
  • Club
    Private

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    5
  • Interests
    Erasmus+
    Orchestral Manoeuvres in the Dark
    Life in the UK, Green Teach, Lifelong Learning, Inside Investigations

Recent Profile Visitors

2,757 profile views

dedant68's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Leviere MOTEA protecție pentru ghidoane(stânga-dreapta). Un singur levier montat pentru 5 min, apoi demontat. Nefolosite la drum, practic noi. Se pot monta pe mai multe mărci/tipuri de motociclete. Șurub montaj M8, lungime tijă filetată 40mm, gardă reglabilă. Alte dimensiuni în foto. Preț 200 lei Locație: Târgoviște Tel: 0735555230
  2. Si eu in tutorialele pe Up Electricity mele incerc sa sa demonstrez ca....
  3. Din punct de vedere al hibridizării 1 Hibrid lent- nu poate propulsa singur automobilul. El are scopul de a porni motorul pe benzină sau diesel, este un ajutor în timpul accelerației motorului termic, asigură frânarea regenerativă și încarcă bateria de acumulatoare în regimul de generator. La un hibrid lent, motorul pe benzină sau diesel funcționează întotdeauna, cu excepția cazului în care automobilul este oprit sau viteza lui este sub aproximativ 8 km /h și urmează să se oprească. Honda Jazz Hybrid, Honda Civic Hybrid și Honda Insight. 2. Total hibrid/Full Hybrid(HEV) Este o variantă mai avansată față de hibridul lent, aici motorul electric poate să propulseze singur automobilul pe baza energiei de la bateria de acumulatoare, dar mașina are o vizeză limitată până la maximum 50 Km/h și o distanța de parcurs maximum 10 km pe regimul electric. Hibridul full are un motor pe benzină sau diesel, un generator electric, un motor electric, invertor și baterii de acumulatoare. 3. Plug in Hybrid are la fel ca și ”full hybrid” motor cu ardere internă, generator electric, motor electric și baterii de acumulatoare. Deosebirea este că motorul electric și bateria de acumulatoare sunt de puteri mai mari ca la “full hybrid” pentru că se asigură o autonomie pe modul electric mai mare, de exemplu Toyota Prius generatia a II-a are un range pe electric în jur de 50Km, la fel și Hyundai Ioniq care are bateriile Li-Ion de 8,9 kwh și un motor electric de 45kw. 4. Automobil electric cu autonomie extinsă ( EREV) Acest tip de hibrid este echipat cu un motor cu ardere interna pe benzina, un generator electric, motor electric, invertor și baterii de acumulatoare. EREV este proiectat să se deplaseze preponderent ca un automobil electric, iar când energia eletrică din acumulator este consumată, motorul pe benzina pornește și antrenează un generator electric, care la rândul său asigură energie electrică pentru motorul electric care pune în mișcare automobilul. Autonomia EREV este cea mai mare dintre autonomiile hibridelor, ex Opel Ampera și Chevrolet Volt ating autonomia pe electric de 80-90 Km vara, iar combinat cu motorul pe benzină până la 600Km.
  4. http://www.business24.ro/auto/top-auto/opel-ampera-chevrolet-volt-masina-anului-2012-1509139
  5. Este o masina joasa, are 14 cm de la praguri la sol si 16 cm in fata...daca nu esti atent o faci praf prin borduri si pietroaie, nu este pentru ce vrei tu. Sunt 4 tutoriale pe You Tube privind Ampera pentru cine este interesat, in plus, Ampera a fost masina anului 2012. Poluare exista pentru producerea oricarui bun de consum, si pentru hrana, si aici este imensa.... Concentrarea este acum pe poluare produsa in exploatare, iar aici EV castiga detasat
  6. Nu ma laud, promovez electricul sa vezi ce ma premiaza astia de la GM ca le fac reclama....Daca te gandesti sa pui remorca dupa masina asta, las-o, o masina premium de 46.000 euro in prima zi, o pui sa care remorca si motocicleta prin toate coclaurile. Nu stiu daca producatorul prevede cric si remorca, o sa verific.
  7. Comanda motorului se face prin modulul de comanda si putere, pe scurt invertor, dar in cutia aceea sunt mai multe functii printre care si amplificarea de putere. De aceea un generartor de 55 kw lucreaza cu un motor de 111kw.
  8. Nu am simtit ca pierd din vizibilitate din cauza geamurilor, parbrizul este destul de generos, iar pentru spate ai o buna vizibilitate prin banda aceea neagra din exterior, dar transparenta din interior. Banda neagra pe lateral face parte din caroserie, este un compozit lucios de calitate. Practic nu se simte trecerea de la electric pe benzina, insesizabil. La peste 1700 kg se duce de la 0-100km/h in 9 sec, motorul electric isi spune valoare. Viteza maxima limitata electronic 161 km/h. Sunt Ampera prin Europa cu 350.000 km parcursi pe ELECTRIC, iar capacitatea acumulatorului afectata in jur de 6%.
  9. Da, o sa o dau la un buy-back pe un full electric, cand o sa ma plictsc de ea Toate PHEV se incarca de la statie oras sau acasa cu charger sau statie. Nu poti cu un motor de 1,6 sa incarci si bateria de cel putin 11 kwh si sa asiguri in acelasi timp si tractiunea la roti, nici pe termic si nici pe electric cu un alt motor, randamentul este limitat. La Ampera generatorul de 55kw asigura energie pentru un motor dublu de 111kw/150 CP si 370 Nm cu un motor termic de 83CP , se mai asigura o incarcare limitate prin franare recuperativa de la motorul de 150 cp /electric.
  10. Este dificil cu reteaua de electrificare, de multe ori am masurat la priza tensiunea de 191-192 V, chiar si mai putin, este nevoie de investii in punctele de transformare locale/statii pentru ca daca ai spre ex. 1000 de automobile electrice intr-un oras si vrei sa le incarci pe fast charger de 50kw sau mai mult este jale!! Bine ca noi acum avem in RO in jur de 2300 de auto electrice
  11. Uite aici etse diferenta intre Ampera care este singurul EREV construit si Prius..Motorul asta mic de la Ampera antreneaza un generator de 55kw si acesta genereaza enerhie pe un motor electric de 150 CP, si de aici tractiunea la roti. Acționarea transmisiei este realizată permanent numai de către motorul electric, motorul pe benzină are rol numai de antrenare a generatorului electric, și nu de tracțiune la roți . Un EREV pornește întotdeauna pur electric, cu energia de la baterie dacă acesta are limita minimă de încărcare, apoi se poate seta opțiunea “HOLD”, adică să intre în funcțiune motorul pe benzina, dacă se dorește. Autonomia EREV este cea mai mare dintre autonomiile hibridelor, ex Opel Ampera și Chevrolet Volt ating autonomia pe electric de 80-90 Km vara, iar combinat cu motorul pe benzină, până la 600Km. Te invit la un drive test cu Ampera si apoi sa faci si cu Prius
  12. Nu o vand, este achizitie recenta de 1 luna si m-am lipit de ea mult Vezi ca Prius este mult in urma fata de Ampera, nu ca vreau sa fac reclama, dar mai verifica. Prius II are autonomia max 50 km vara, iarna undeva la 25 km pe ELECTRIC, in plus, aspectul lasa de dorit, si atentie cu problemele curente pe modulul de incarcare. O Ampera OK este cel putin 14-15.000 euro la sub 150.000 km, eu am adus-o din Olanda unde este patria lor. 3,5 % real la mine pe diagrama energetica Oricum, bafta la cumparare! De acord, nu iti cumperi electric acum RO daca stai la bloc si sa cobori chargerul pe fereastra, sau sa o duci prin parcari la supermarket dimineata sa o incarci. Nu avem infrastructura pe electric, de aceea inca nu am trecut la pur ELECTRIC, stai agatat si cu frica sa ajungi la urmatoarea statie electrica sa incarci. Da, daca-i TESLA si cu 500 km, este OK si in RO, dar costa cat un apartament. Acum nu am facut un calcul de amortizare, mai facem lucruri si din alte considerente. Si mai este un lucru, intretinerea pe electric care este jos de tot fata de un diesel sau benzinar.
  13. GPL....poluezi si tu cu 15% mai putin decat benzina. Gaz prin masina, verificare ITP, etc. Pana in 80 km job-ul zilnic este pur ELECTRIC, si pot fi 100 de zile pe an ELECTRIC. La electric platesti acasa 0,72 lei /kwh, ies la max 30% din valoarea benzinei, iarna cu consumurile mari pe electric. Nu mai vorbesc de confort, lipsa zgomotuilui de motoare, cuplu instant , taxe mici/impozit si altele. In plus ECO, o picatura de "verdeata" la planeta Cine va conduce un electric, urmatoarea masina va fi electric, nu exagereaz, dar se lega la 80%
  14. Esti din start ANTIELECTRIC... Mai citeste odata.......este proiectat sa se deplaseze preponderent pe ELECTRIC, iti faci un calcul, daca ai zi de zi un parcurs de 50-90 km, esti numai pe electric, motorul pe benzina porneste rar, oricum are un ciclul si el si porneste prin modulul de secventa. Vrei mai mult de 100 km in ziua aceea, treci pe benzina cu 3,5 % la o masina de 1750kg. Treaba cu poluare pe reciclarae si ca polueaza mai mult automobilul electric prin tehnologie este o mare vrajeala petrolista.
  15. Opel Ampera, 2012, 124.000 km, propulsie permanent electrica, autonomia acumulatorului este de 90 km vara si 50-60 km iarna( in functie de temp. ext, climatizarea interioara si stilul condus) . Produs de GM ca Ampera pentru Europe si Voltec pentru SUA. Dupa descarcarea acumulatorului, un motor pe benzina antreneaza un generator SINCRON 55 kW care la randul sau alimenteaza un motor sincron cu magneti permanenti de 111kW. Autonomie in continuare inca 500 km. Motorul pe benzina nu incarca acumulatorul, acumulatorul se incarca numai de la sursa de 230V c.a. Acumulator de 16,5 Kw ( 10,5 kW utili) si 355 V, invertor trifazat pentru tensiunile trifazate din statoarele motoarelor electrice si pompa de fluid/ulei - transmisia automata. Se incarca acasa, dureaza 6 ore PE CHARGER de 10A sau 3,5 ore pe statie de 16A . Nu este Plug-In, este o tehnologie total diferita fata de PHEV, plug-in are maxim 50 km. Denumirea este de Extended Range Electric Vehicle /EREV/ Automobil Electric cu Autonomie Extinsa, asa este produs si de General Motors in SUA, dar vandut de Opel pt Europa. Tehnologie putin mai complicata, doua motoare/generatoare electrice pentru ca au functie dubla, un invertor cu doua powertrain module si inca trei module auxiliare, 3 sisteme independente de racire/ incalzire motor benzina, acumulator si invertor) si un alt acumulator de 12V pentru comanda auxiliare si energizare sistem electronic. Oricum tehnologia de pe ea este captivanta.
×
×
  • Create New...