Andrei Bichir Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Banuiesc ca bateria e dusa, in mers am vazut ca bordu nu mai are aceeasi intensitate si a inceput sa indice valori anormale 50km-299-10-200-167 etc, farul la fel. Asa ca am tras pe dreapta si am oprit motorul. Dupaia nici o sansa sa il pornesc la buton, l-am pornit impins si i-am dat spre casa. Pe drum s-a oprit motorul, eram in mers cu luminile aprinse. Am oprit luminile si a dat un rateu de am sculat tot brasovul ). De mers merge cu luminile stinse. E posibil sa fie dus statorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 De ce iti place sa faci experiente de genul acesta cu instalatia electrica a motocicletei? Chiar ai bani de cheltuit pe piese si service? Inca este VARA, remediaza problemele intr-o ordine logica si o sa mai profiti de sezon!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Bichir Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Nu a facut nimeni nici un experiment, pur si simplu am povestit cum am patit eu si ce simptome prezinta motorul. De 1 saptamana motorul sta in garaj pentru ca nu am timp de el, chiar nu am avut timp sa il duc la service. Nu imi place nici mie sa bag o caruta de bani in el, dar daca chiar este nevoie... Luni l-am programat la service si daca o sa am timp o sa-l duc si va spun exact ce are ai rezolvarea problemei. Am desfacut eu releul de incarcare si contactele sunt ok. Sper sa nu fie statorul Seara faina! » Post actualizat in 07 Sep 2015 14:23 Din pacate la mine este dus statorul, ma gandesc sa il rebobinez pe asta dar este ca o loterie. Adica poate tine 3 luni sau poate tine 3 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.