ovi200exc Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Avand in vedere ca rezonatorul motoretelor in 2 timpi este foarte expus,m-am tot uitat dupa modalitati de protejare al acestuia din pacate solutiile sunt destul de scumpe: 1 protectie carbon -650 de ron 2 protectie aluminiu 100-150 de ron 3 protectie cu scut motor inclus(outsider racing)- 800 de ron 4 protectie plastic dur(hyde racing)-aprox 1000 de ron singura care am incercat-o este protectia metalica din aluminiu,si nu pot sa spun ca ajuta mult sau protejeaza f tare. intrebarea mea este:MERITA banii protectia de carbon ????(ktm,moose racing,etc) de cele de la outsider am auzit ca zdrangane f tare !! un sfat sau o parere ar fi binevenite, de la cei care au asa ceva sau au avut , multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Eu am de carbon. Nu am mers niciodata fara ea asa ca nu stiu daca zdrangane sau nu. Dar nu vad de ce ar zanganii mai tare decat protectia de aluminiu. Asta daca strangi colierele adecvat, bineinteles. Pe de alta parte, orice protectie ai avea, rezonatorul tot este abuzat cand sari busteni si aterizezi cu el pe bustean. Pt asta ar trebui o protectie care sa fie prinsa de cadru, nu de rezonator. Nu exista asa ceva. Doar de manufacturat. Sau invatata tehnica cu dublu ambreiaj..... Outsider racing si hyde racing, dupa ce ca sunt scumpe, mai si cari cu tine tone de noroi si tot fixate de rezonator sunt. Deci, cand dai cu burta mobrei de busteni sau bolovani, tot strici rezonatorul la imbinarea cu chiulasa, sau chiar chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Martie 9, 2016 Autor Share Postat Martie 9, 2016 tehnica am invatat-o de mult,bustenii ii sar fara probleme,problema este pe rauri..praguri mai mari..etc... exista o varianta care vine cu tot cu scut motor outsider racing...dar este foarte grea...si din catea am inteles..zdrangane (de modelul asta vorbeam ,nu despre cel de carbon) si strange foarte multa mizerie cum rezista cel de carbon la lovituri ??isi merita banii?citeam ca la o lovitura puternica,ar face mai mult rau,ptr ca ar propaga socul loviturii in flansa unde intra rezonatorul...si stramba si gatul tevii..si sparge si flansa..)) cea metalica din aluminiu,protejeaza de lovituri mici,fiind din aluminiu destul de subtire...se rupe si se deterioreaza destul de repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Pai tot la lovituri mici protejeaza si cea de carbon. Doar ca ea nu se deterioreaza. Nici la lovituri mari nu se deterioreaza. Revine inapoi. Rezonatorul insa ramane indoit. Iar de propagat socul, oricum se propaga prin rezonatorul insusi. La fel si cu outsider racing si hyde racing, pt ca sunt prinse de rezonator. Deci, avantajul carbonului fata de restul protectiilor este ca el nu se deterioreaza usor, indiferent de cat de bine a protejat rezonatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Martie 9, 2016 Autor Share Postat Martie 9, 2016 ma supar si fac una hand made,facuta in atelier ceva de genul asta... )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Exact. Ideea e sa fie prins de cadru, nu de rezonator. Daca e prins de rezonator, il va forta in chiulasa. Iar pt lovituri usoare de pietre, d-alea care doar fac adancituri, carbonul e f bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Martie 9, 2016 Autor Share Postat Martie 9, 2016 mda...si cele din carbon ..unele sunt f subtiri..altele mai calitative e-line...p3...ktm.... din cate citesc ,p3 este cel mai bun...dar si mai greu de comandat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Protectia de la Outsider care are si scut pt motor e prinsa de cadru si protejaza f bine. I-am marit gaurile si nu mai strange noroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 E prinsa de cadru in spate, in partea de scut. In fata tot de rezonator e prinsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Martie 20, 2016 Autor Share Postat Martie 20, 2016 Protectia de la Outsider care are si scut pt motor e prinsa de cadru si protejaza f bine. I-am marit gaurile si nu mai strange noroi. intrebarea mea este daca zdrangane...si daca rezista la socuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 nu zdrangane deloc, e prinsa cu cleme cu suruburi sub motor de fiecare brat al cadrului si in spate unde cele doua brate ale cadrului se unesc. De rezonator e prinsa cu coliere metalice cu surub pt ca sa nu zrdangane dar fortele se duc in cadru... rezista foarte bine la socuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Martie 23, 2016 Autor Share Postat Martie 23, 2016 bine de stiut multumesc ptr informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Daca e prins SI de rezonator, fortele se duc Si in rezonator. Zanganitul nu ar trebui sa fie un criteriu de alegere a sistemului de protectie. Zanganitul se poate elimina usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.