seby_mf Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 Pe mine ma sperie motorul asta....l-am luat intr-o zii nu il pornisem de vreo 24 de ore era cam racoare,l-am pornit,l-am lasat sa se incalzeasca tot tacamul,l-am plimbat mestecand la cutie schimband pe la 5000 de ture si dupa 10 km am zis sa-i dau putin mai tare da al dracu nu-mi trecea de 5500 de ture neam sa intre in power-valve.Trebuia sa schimb a2a si apoi a1a sa treaca de 6000 de ture,mentionez ca aveam si pasager,si cand o acceleram pur si simplu nu avea vlaga in ea,si imi scotea scantei albastre pe toba,se vedea misto dar nu stiu cat de bine ii face asta.Avea benzina buna,ulei la fel.SI am mai observat ca atunci cand ii dau forja uneori nu imi intra in viteza,schimb in treapta superioara si accelerez si o accelerez in gol ca si cum ar fii intrat pe liber,se tureaza ca draq si dupa ce scade putin turatia imi intra in viteza.Uleiul de transmisie e proaspat schimbat,motul 75W90 ca la carte.Oare nu ii dau eu destul de tare in sus si nu intra calumea in viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 pai sigur nu aveai peste 60 de grade....daca nu ai peste 60 de grade nu intra pw...... cel m ai bine e sa mergi usor pana treci de 70 de grade ...si dupa poti sa incerci sa mergi ceva m ai tare( la rs temperatura optima de funcionare este inte 80 si 100 de grade) si cu schimbatu da....nu dai destul de tare de "levier" misti prea fin:D se m ai intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Decembrie 30, 2006 Autor Share Postat Decembrie 30, 2006 Eu de cand o am,am ajuns o singura data la 75 de grade dupa un drum de 50 de km in rest mai mult de 67,72 de grade nu ia.O fii avand racirea prea buna ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Andr3y Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 Eu de cand o am,am ajuns o singura data la 75 de grade dupa un drum de 50 de km in rest mai mult de 67,72 de grade nu ia.O fii avand racirea prea buna ) si a mea la fel...nu sare de 72-77 grade`n orash..si pana`n 70 afara....nu cred ca e normal sa mearga asa incinsa alexutzzz.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 n-aveti compresie daia nu creste temperatura , la alexutzzz e in rodaj , e normal cat timp nu fierbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 n-aveti compresie daia nu creste temperatura , la alexutzzz e in rodaj , e normal cat timp nu fierbe uite meseriash:D ma baieti m ai puneti si voi mana pe o carte ceva.....) cum ziceam ai scobiti si voi prin net sa vedeti temperatura optima de functionare a unui motor in 2t:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Andr3y Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 n-aveti compresie daia nu creste temperatura , la alexutzzz e in rodaj , e normal cat timp nu fierbe o sa ma interesez in legatura q ceea ce zici u....dar sa stii ca la toti rs`uri si care mergem q ele....apa nu depaseste 80 grade decat in cooxx uite meseriash:D ma baieti m ai puneti si voi mana pe o carte ceva.....) cum ziceam ai scobiti si voi prin net sa vedeti temperatura optima de functionare a unui motor in 2t:D copilule.....shhhhhhhhhhhhhhhhhh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 o sa ma interesez in legatura q ceea ce zici u....dar sa stii ca la toti rs`uri si care mergem q ele....apa nu depaseste 80 grade decat in cooxx copilule.....shhhhhhhhhhhhhhhhhh daca o iei logic asa este, un motor uzat are o compresie mai mica si implicit o frecare mai mica , frecarea fiind mai mica temperatura nu are motive sa creasca prea mult => cu cat frecarea este mai mare cu atat temperatura creste.Temperatura limita e de 100 grade C , cand incepe sa fiarba... e la mintea cocosului , fizica de clasa a 5-a Aplicatie: Se ia un bat.Se strange in mana formand un cerc pe circumferinta sa.Se incepe sa se exercite miscari sus-jos.Cercul (mana de fapt) incepe sa se incalzeasca cu cat freci mai repede.Acum incearca sa strangi mai tare batul , vei observa ca , temperatura creste pana o sa te arzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Andr3y Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 daca o iei logic asa este, un motor uzat are o compresie mai mica si implicit o frecare mai mica , frecarea fiind mai mica temperatura nu are motive sa creasca prea mult => cu cat frecarea este mai mare cu atat temperatura creste.Temperatura limita e de 100 grade C , cand incepe sa fiarba... e la mintea cocosului , fizica de clasa a 5-a pustiulika...eo nu prea ma duc pe la scoala ma gasesti pe magheru daca e sa`mi mai explici odata fortza de FRECARE bOrn tO riDe B-46-ewz (putin fara compresie...ca zice ajtia mai care citesc si stau pe aksa) sorry...o sa`mi fac timp si de fizica pup all in special my wife Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 de ce nu ati facut topicul la sectiunea noastra daca tot va dati cu parerea si nu stiti nici unu ce are motorul ala lasati pe cineva care se pricepe sa vorbeasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 de ce nu ati facut topicul la sectiunea noastra daca tot va dati cu parerea si nu stiti nici unu ce are motorul ala lasati pe cineva care se pricepe sa vorbeasca... pai am zis motoru nu are NIMIC stricat...... cutia nu are nimic garantez 100% si cu "trasu"...e normal ca nu deschide pw daca nu ai peste 60 de grade deci ...din ce ne a zis el motoreta pare in perfecta stare andr3y renunta la scrisu gen mirc .... si lasa iubirile pe messenger si mirc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Andr3y Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 de ce nu ati facut topicul la sectiunea noastra daca tot va dati cu parerea si nu stiti nici unu ce are motorul ala lasati pe cineva care se pricepe sa vorbeasca... pei codrutz...face pe mecanicu q atestat aprilia S.pA.italy si alexutzzz face pe gixxeru si p.s. alexutzzz...pv se deschide incepand q 48-50 grade...da nu e bine sa`i dai decat dupa 60...fii mai explicit ca o sa`si dea seama astia ca n`ai permis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 stai ca vin astia mari acu si ne pun la punct eu nu fac pe mecanicu' , doar gandesc logic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 pei codrutz...face pe mecanicu q atestat aprilia S.pA.italy si alexutzzz face pe gixxeru si p.s. alexutzzz...pv se deschide incepand q 48-50 grade...da nu e bine sa`i dai decat dupa 60...fii mai explicit ca o sa`si dea seama astia ca n`ai permis si daca nu am permis ce?) asta nu inseamna ca nu stiu cum merge motoru.....si datele tehnice care ma intereseaza....si se poate merge foarte bine si fara permis lucru pe care tu nu ai avut curaju sa il faci SI PUN PUNCT CU OFFTOPICUL.....cine vrea sa faca.....pana nu a intrat andr3y pe topic s a discutat numai pe subiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Decembrie 31, 2006 Autor Share Postat Decembrie 31, 2006 Mersi frumos sunteti niste dulci.... cu totii mai ales ca sunt cam beat m-a suparat nevasta am lasat motoru' si direct la prima carciuma....daca aveti si voi probleme dinastea nu uitati de partea cu lasat motoru' luati taxiul ca oricum va scoate mai iefitn decat cu RS-ul (si cand zic asta ma refer numai la consum nu si la eventualele incidente care le puteti pati) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.