Sari la conținut

Furia_soselei

Membru
  • Număr conținut

    452
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://n-am.site.com.ro.india
  • Yahoo
    catalin_radulescu2000

Profil

  • Locatie
    Cotroceni City
  • Carnet moto din
    2006 ( in 2005 am picat examenu )
  • Numar Moto
    B-25-NSR
  • Club
    Crazy Drivers

Informații profil

  • Motociclete detinute
    puch maxi L ; minsk 125
  • Interests
    printre fete ... :D

Furia_soselei's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Relanti-ul se tine la 10% din turatia de cuplu maxim
  2. Camping nu stiu, dar ai cascada krimnl pass thor, fernpass statiunile zell am see, kitzbuhel, kaprun si de la innsbruck poti face o excursie de 140 km pe sens pana la castelele Neushweinstein si Hohenshwangau , intri 10 km in germania. Scuze daca am stalcit nume. din ce am vazut sambata se aduna din mai multe sate si fac seara traditionala tiroleza mai pe la toate pensiunile. Eu am stat in regiunea muhltal niederau, oberau, la 17 km de urcat de la Worgel. Am uitat de fabrica swaroski
  3. Ca un mic sfat vezi daca ai bila intre surubul de reglaj si tija. E un mic mare amanunt de care uita multa lume.
  4. Ai cumva si pozitia pri la rezervor? Gunoi nu va trage niciodata ca ai sita si in dreptul rezervei si mai sus unde trage cand e pe on. La suzuki de obicei e robinet vacumatic. Daca ai pozitia pri da acolo sa o pornesti si dupa comuti unde vrei
  5. Pune.i cabluri si benzina si da.i cheie nu te mai lua dupa toti nepriceputii si toate serviceurile care te fac sa bagi bani aiurea. Uleiul il schimbi la cald dupa ce sta 10 minute pornita. Bujiile daca erau noi acum trei ani sunt noi si acum, nu umbla la ele degeaba, intradevar uleiul isi pierde din proprietati dar pentru 10 min la relanti iti garantez eu ca unge , mai ales ca era nou si nu a mers. E posibil sa iti trebuiasca o baterie si gata. Bafta
  6. a mea avea peste 60 000 sigur ... 62 erau pe ceas plus cat am mers fara cablu si tot original era setu shiar si ambreaju la nsr Mesaj completat hai sa iti dau explicatia de ce rezista nsr mai mult ca rs si mito este vorba de raportul de compresie data de dimensiunea camerei de ardere ( gaura in care sta bujia si da scanteie) care la rs si mito este mai mica prin urmare scanteia mai puternica de unde rezulta un raport de 12:1 pe cand la nsr explozia este mai slaba aproape la jumatate 7:1 , nsr-ul nu are aceleasi performante la aceeasi turatie dar se incinge mai putin pistonul si, iar dupa un timp indelungat de functionare segmentii se uzeaza si mai scapa si pe acolo compresie probabil ajungand pe la un 4:1 si uite asa ai un 2 timpi care nu se caleaza.
  7. ce nu ai inteles? are motor in 4 timpi pe injectie si 15 cai
  8. sa va vad la anu cum va mai certati pe power valve ) 4timpi injectie electronica si 4 ssupape pe cilindru .. cati caluti o avea
  9. pe vremea cand aveam eu nsr care nu se cala niciodata... am facut transfagarasanul intr-o zi cu intoarcere prin brasov... in alta zi bulgaria veliko tarnovo... atunci a venit si prodan cu rs cu kit de reparatii .. pardon de 154 ccm ... si multe drumuri pe cheia ...brasov.. sibiu.. constanta.. numai cu benzina si ulei am luat nsr la 22000 si l-am dat la 70 000 still working
  10. in spatele farurilor exista cate un surub auriu ... din el se regleaza oglinda din spatele becului sa bata mai sus sau mai jos e cam greu de ajuns la suruburi cu carena montata:D dar merge pana la urma
  11. la mine era sub rezervor lipita pe filtru de aer in partea stanga si avea un led pe ea care palpaia cand era limitata dar unele modele de nsr pot avea doar 15 cai si sa nu fie limtate ci asa sa meara ele...
×
×
  • Creează nouă...