Razvy Razvan Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Salutare, astazi dupa ce am scos motorul la o tura a inceput sa imi curga benzina, am verificat carburatorul si totul parea in regula am dat carenele jos si am vazut ca pica de la capacul unde se afla aprinderea am desfacut capacul si am vazut ca era ceva benzina unde se afla bendixul care ar putea fi problema? E ceva grav? Este vorba despre un aprilia rs 125 » Post actualizat in 15 Jul 2016 21:21 . » Post actualizat in 15 Jul 2016 21:26 Ar putea fi din cauza rulmemtilor de la ambielaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Razvan Postat Iulie 16, 2016 Autor Share Postat Iulie 16, 2016 era pur si simplu o intrebare, nu cred ca am deranjat pe cineva cu ,,tampenia,, asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Neaparat la service! Verifica si telescoapele sa nu curga si de acolo! P.S. Ai ideea cum functioneaza un motor cu combustie interna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Razvan Postat Iulie 16, 2016 Autor Share Postat Iulie 16, 2016 Daca nu vreti sa fiti de ajutor de ce comentati aiurea? Doar asa sa va aflati in treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Razvan Postat Iulie 16, 2016 Autor Share Postat Iulie 16, 2016 Cu siguranta o sa duc motocicleta la un service dar pana atunci as fi vrut sa am si eu habar care ar putea fi cauza problemei, oricum multumesc pentru sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Ce e aia camera de baleaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Razvan Postat Iulie 16, 2016 Autor Share Postat Iulie 16, 2016 pot fi mai multe, inclusiv rulmentii care s-au dus si au fortat semeringurile sau pur si simplu semeringurile care s-au uzat. la fel de bine poate fi cuiul pointeaux care nu mai tine si a curs benzina in camera de baleiaj, fortand iarasi semeringurile... la fel de bine mai pot fi alte cauze, pe net nu repari motocicletele... pe net eventual faci mici reglaje... Stiu ca nu o pot repara pe internet ) Dar vroiam sa stiu si eu care ar putea fi cauzele, o sa duc motocicleta la un service sa se ocupe cineva de ea. Multumesc pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 Marianv explica ce inseamna camera de "baleiaj"sunt curios.ca si un alt coleg deasemenea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 pai incercati principiul de functionare a unui motor in 2 timpi! pe acolo se amesteca benzina cu uleiul! de ce e alta poveste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 Marianv explica ce inseamna camera de "baleiaj"sunt curios.ca si un alt coleg deasemenea Ce sa explice... ca trage si el cu urechea pe la baietii mai mari din atelierul unde da cu matura si uita termenii pana apuca sa posteze pe forum?!... » Post actualizat in 17 Jul 2016 20:14 pai incercati principiul de functionare a unui motor in 2 timpi! pe acolo se amesteca benzina cu uleiul! de ce e alta poveste! Incearca mai mult sifon in "amestecul carburant" si poate o sa sesizezi ironiile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 lol, s-a trezit marinarul electronisto-mecanicos sa vorbeasca... asa se numeste, camera de baleiaj mai "expertilor", spatiul din carter unde este ambielajul, urca pistonul se umple cu amestec, coboara pistonul, urca prin ferestrele de baleiaj in camera de ardere... sunt curios cati dintre voi au modificat sau au facut macar un blueprint unui motor 2t... Cocosel, ne cunoastem cumva si nu imi mai amintesc eu? Nu de alta, dar daca tot te-ai apucat sa-mi enumeri "calitatile", fa-o pana la capat, mentioneaza si succesul nebun pe care il am la femei!!!... Ti-am mai spus, ai descoperit o noua jucarie, acest forum... bravo tie! Atentie insa ca nu toti pe aici sunt cu cash (nu dolari mah, branza aia dulce, romaneasca... iar te gandesti la prostii?) la gura, mai sunt unii care au mai "stricat"... pardon, "imbunatatit" ij-uri si jawe la viata lor prin polizarea ferestrelor de baleiaj... ideea era insa ca in ziua de azi orice neavenit gaseste pe wiki cum functioneaza un motor in 2t, nu mai e nici un "secret". Si nici termenii de specialitate aferenti. Gaseste-mi tu un referat technic sau o lucrare mai serioasa care face referire la o "camera de baleiaj" si eu imi ridic palaria in fata ta. Cand te ia gura pe dinainte nu e nevoie decat sa o spui, cu totii mai gresim, mai scriem pe fuga, de pe telefon... etc., insa pentru asta e nevoie de un caracter puternic. Sau macar putina maturitate. Alegerea e a ta, vrei sa te alaturi celor cativa mecanici adevarati si seriosi (gen TNG) care isi pierd timpul pe aici (mereu m-am intrebat de ce) incercand sa ajute sau... poti sa ingrosi numarul clovnilor pseudo-mecanici de pe sectiunea tehnica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.