player81 Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 Salutare Sunt începător în ale motociclismului și motocicletelor. Nu sunt mecanic, dar sunt inginer, deci am o minimă bază tehnică, așadar îmi place sa-mi bag nasul la reparațiile "mai de suprafață" Am o problemă cu claxonul la KLR Tengai-ul (model 1990) din dotare, și tot măsurând la fire, am descoperit 3 fire care intră în ambreiaj (din care 2 sunt tăiate - nu întrerupte, ci tăiate intenționat). Întrebarea mea este: ce fac alea 3 fire? Care e rolul lor? Și de ce le-o fi tăiat unul din foștii proprietari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 (editat) citeste putin titlul si compara-l cu ce ai scris tu:)))))))))))))))) Editat Noiembrie 20, 2016 de rares_04cpl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
player81 Postat Noiembrie 20, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2016 citeste putin titlul si compara-l cu ce ai scris tu:)))))))))))))))) Titlu: Ambreiaj Kawasaki KLR Topic/întrebare: de ce intră 3 fire la maneta de ambreiaj la un Kawasaki KLR? Care e nelămurirea ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 Dom' inginer, citind ambreiaj te gandesti la elementul care face legatura intre motor si transmisie! Maneta intra la "comanda ambreiaj" daca vrei, iar pana sa ajungi la firele care intra in maneta iti trebuie o imaginatie deloc inginereasca! Probabil sunt de la switchul care inhiba actionarea electromotorului cand mobra e in viteza si nu ai tras ambreiajul. P.S. am avut pe vremuri un sef de service, tot inginer. Facuse agronomie cu specializarea sericicultura (viermi de matase adica)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
player81 Postat Noiembrie 20, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2016 Dom' inginer, citind ambreiaj te gandesti la elementul care face legatura intre motor si transmisie! Maneta intra la "comanda ambreiaj" daca vrei, iar pana sa ajungi la firele care intra in maneta iti trebuie o imaginatie deloc inginereasca! Probabil sunt de la switchul care inhiba actionarea electromotorului cand mobra e in viteza si nu ai tras ambreiajul. P.S. am avut pe vremuri un sef de service, tot inginer. Facuse agronomie cu specializarea sericicultura (viermi de matase adica)! Dacă postam la altă categorie decât "începători", vă înțelegeam ironiile. Altfel, sunt doar răutăți! Dar am observat că ăsta e noul trend al forumului. Am specificat că sunt inginer ca să înțelegeți că puteți să folosiți termeni tehnici. Nu ca să mă laud. Cu atât mai mult nu mă interesează despre frustrări şef-subaltern. De asemenea, am specificat că sunt începător la motociclete, deci nu aveam de unde să știu că nu ar trebui să plece demarorul când e în viteză și ambreiajul nu e acționat. La conservă merge, ca și la mobra mea (așadar înțeleg de ce sunt tăiate firele). Mulțumesc pentru lămurire, dar prea mult offtopic și miştocăreală pentru un răspuns simplu de 2 rânduri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.