Ciprian Maior Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Promptat de interpelarea unui coleg de pe forum am hotarat sa deschid un mic topic despre Rila -Iepurila cum ii mai ziceam eu K-ului, de la celebra emblema cu urechiati de pe rezervorul mai sus pomenitei "mamifere". Povestea incepe demult, cam imediat dupa ce mamuca Russie a reusit inlaturarea jugului fascist si drept rasplata a decis sa-si insuseasca cam 3 sfert din industria germana. Printre aceste ploconuri s-a numarat si uzina DKW din al carei "know-how" au rasarit la scurta vreme minunatele creatii motociclistice sovietice. Asta stiu ca suna un pic ironic, dar cand traiesti cu ironia zi de zi ajungi s-o iubesti... stiti despre ce vorbesc. Iac-asa printre baraitoarele cu 2 roti a aparut prin partile Kovrovec-ului mai intai K-ul de 125, in diverse variante, iar mai apoi K-ul de 175, eroul povestii noastre. La baza un DKW RT 125 pe steroizi ( rusesti, de-aia ce nu dau asa bun randament), K-ul de 175 a avut initial aceeasi cutie in 3 trepte ca si predecesorul de 125 si o estetica copios inspirata de verisoara cehoslovaca de gradul 2 Jawa 353. Va urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Si mostenitorul logoului cu iepurila, Voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.