Bayula Bogdy Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 buna . as avea si eu 2 probleme si speranta ca cineva ma va ajuta... 1.am un piaggio liberty 125 4t caruia i sa stricat aprinderea ,mai exact nu mai avea scantee. am fost cu el la mecanic si a spus ca cel mai probbil i sa ars cdi-ul insa dupa ce a desfacut si platoul si a schimbat cititorul a inceput sa dea scanteie. ,dar ,mai apoi mi-a spus ca nu porneste din cauza faptului ca scanteia nu e continua si mai are momente de intrerupere. care ar putea fi acum problema??? multumesc anticipat 2.piaggio liberty 125 4t careia i se arde releul de incarcare<nu mai incarca bateria>la aprox 1500-2000km si raman cu bateria moaarta cand mie lumea mai draga... mentionez ca prima oara cand mi s-a ars l-am schimbat cu unul nou de la RMS iar dupa 1500km s-a ars iar, l-am schimbat si pe acesta tot cu unul nou tot de la rms ,am mers cu el 2000 km si n o mai incarcat nici asta . monmentan am unul second pe scuter ,dar ma intreb daca n-o fi altul baiu de le-a ars asa repede pe cele 2 ??? in speranta unui raspuns folositor va multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 1. Bujia ai schimbat-o? Schimb-o daca nu, ca e cea mai ieftina solutie la problema. 2. Ai pierderi pe circuit si prin inlocuirea releului de incarcare, elimini efectul, poti ajunge astfel la a trece releul de incarcare la categoria consumabile. Pentru a nu mai avea probleme cu releul, e nevoie sa verifici toata instalatia, care oricum pare a fi busita destul de naspa tinand cont si de problema de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.