bogdanul2003 Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Salut, De curand am ramas fara baterie la motorul meu, yamha fz6 din 2007. La service mi-au spus ca intr-adevar e o problema cu alternatorul ca nu ar mai scoate voltajul care trebuie atat la turatii joase cat si cat turezi mai tare motorul si au idendificat 2 probleme ... releul de incarcare sau statorul. Urmeaza sa vada care e problema dar mi-au spus ca in cazul in care ar fi statorul sa ma astept sa ma coste undeva la 400 dolari unul nou sau sa il rebobineze pe cel presupus defect si m-ar costa mai putin. M-am uitat bineinteles ca orice necredincios pe net si am gasit stator pentru modelul meu incepand cu 80 dolari iar cel mai scump pe care l-am gasit a fost 150 dolari. As fi curios sa stiu daca 400 dolari e un pret exagerat pentru un stator si cam cat ar costa o rebobinare si cat de eficeinta ar fi ? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrescu Mircea Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Incearca sa schimbi releul de incarcare , e mai mica posibilitatea sa pice statorul . Mi-a picat si mie releul la FZ6 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Scoti mufa care iasa din stator , pornesti motocicleta ,setezi multimetrul pe curent alternativ , iar la 5000 RPM trebuie sa ai in jur de 40 V intre firele 1 cu 2 , 2 cu 3 si 1 cu 3. Daca ai , atunci e sigur releul. Ca releu iti recomand cele noi, MOSFET care nu se mai incalzesc asa tare si au o durata de viata foarte mare. Sunt tot originale ,dar de pe modele mai noi. NU LUA CHINA. Daca vrei , te pot ajuta si cu cel original de fz6 dar si mosfet(pe care ti-l recomand). Fiecare costa 60 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.