oviand Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Yamaha Aerox cu cilindru de 70, fierbe apa, de 2 ori s-a intamplat si vasul de expansiune e fisurat intr-un loc..practic e dus. A fost pus set motor nou, dar nu s-a facut rodaj din pacate, s-a turat destul de tare imediat dupa schimbare din pacate.. Inca o chestie ar fi reglajul carburatorului..nu are turometru, dar ca idee ar trebui sa fie la o turatie ca sa tina lumina aprinsa in bord fara a-i scadea intensitatea, nu? Iar pentru amestesc cam cate ture ar trebui invartit? Cand a fost adus din Italia aveam 4 ture jumate si scotea cam mult fum.. Orice indrumare e bine-venita. Nu am experienta cu scutere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moru Postat Iunie 12, 2017 Share Postat Iunie 12, 2017 Am avut cativa ani Aerox. Probleme cu temperatura apar daca ai carburator de 12mm si set mare, sau jiglere mici. Ca sa iti mearga cum trebuie, ai nevoie de un carb de 17.5mm. Ca si reglaj, la mine a mers cu 2.5 ture surubul de amestec aer/benzina apoi facut relantiul (am strans surubul la maxim dar nu tare, apoi am desfacut 2.5 ture si am facut relantiul din surubul de relanti). Nu e un reglaj universal-valabil, dar la mine asa a fost ok. Luminile oscileaza la relanti la Aerox, se aprind la intensitate maxima si normala atunci cand e turat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yamahaha Postat Februarie 27, 2021 Share Postat Februarie 27, 2021 La mine am incercat tot felul de combinatii cu aerul, dar la rece nu pornea! In final am strans la maxim si am dat o tura inapoi, eh, asa porneste la sfert de cheie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.