Sari la conținut

Yamaha WR250 F


Postări Recomandate

Salut ,

 

Am avut un WR250F model 2006 (cadru de otel) timp de un an, an in care am facut cam 100 de ore de functionare. A fost o alegere inspirata, mai ales ca am trecut de la un Husaberg de 550. Totul fost mult mai usor in teren, de aceea am putut sa ma bag si la hardcoreli cu el. Din punct de vedere al fiabilitatii e extraordinar. Acum am un KTM si stiu ce zic. Service-ul mi l-am facut singur la toate motoarele mele, dar la WR nu prea am avut ce face. Intretinere normala, uleiuri, filtre , etc. Cind am cumparat motocicleta avea cca 14000 km pe ceas, dar eu am montat ceas de ore de functioanare , ca service-ul se face la ore pt utilizare enduro. Cind am luat moto, i-am schimbat lantul de distributie "just in case", ca sa fiu eu linistit, mai ales ca era o motocicleta la care nu stiam istoricvul de service. Evident cu verificat joc la supape, etc. Apoi am mai facut o verificare inainte de a-l vinde si totul era in parametri. Cum ziceam sunt fiabile WR-urile. Eu am tras de al meu in anul ala dar nu am avut nici cea mai mica problema.

 

Plusuri: fiabilitate, motor prietenos, consum redus de benzina, putere cit trebuie in teren, destul de manevrabil

 

Minusuri: un pic cam greu pt trasee "hard-core" (are 121 kg la plin - eu l-am cintarit cind l-am cumparat ca sa stiu la ce ma inham / acum am un KTM Freeride 250 R din 2017 care are 100 kg la plin si se simte din plin diferenta pe trasee foarte grele), are ambreiaj cu cablu ( trebuie sa reglezi din cind in cind tensiunea cablului manetei dupa ce se incalzeste motorul, dar te obisnuiesti, nu e mare lucru)

 

In ce priveste costul la consumabile totul e in limite normale, iar referitor la piese de schimb, nu pot sa-ti zic ca nu am avut nevoie (spre deosebire de gama KTM)

 

Daca nu vrei sa te bagi deocamdata pe tot felul de "tziganii de trasee" si daca nu ai posibilitatea sa faci de unul singur o mare parte de lucrari de intretinere mecanica (cum e la KTM), eu zic ca daca gasesti un WR 250F cu pornire la buton si in mintile lui, faci o investitie buna. Daca il intretii cum trebuie si nu iti bati joc de el la schimbat ulei si filtre (eu o faceam cam la 20-30 de ore de functionare), nu o sa-i dai decit "apa, paie si bataie". Si o sa te bucuri de el.

 

Daca in schimb vrei sa te bagi pe tot felul de "tziganii" , dar nu esti curios sa tragi multe kile in sus si nici nu ai bucati de ADN imprumutate de la Graham Jarvis, nu esti mai greu de 90 kg, nu esti cu doua maini pe stinga si prin urmare ai cit de cit habar de mecanica, atunci uita-te si spre un KTM Freeride 250 in 2T. E altceva. Dar asta este o alta discutie pe care daca vrei putem sa o purtam in privat. Sau si aici daca vrei.

 

Hai noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...