Jump to content

textoru

Membru
  • Content Count

    229
  • Joined

  • Last visited

About textoru

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TM
  • Carnet moto din
    1993
  • Motocicleta
    F650GS DAKAR
  • Numar Moto
    de la 0 la infinit
  • Club
    TM

Recent Profile Visitors

520 profile views
  1. Salut Ivane, Merci de urari. Tocmai ce m-am intors din tura. A fost foarte fain. Am facut 2300 km in 6 zile, din care cam vreo 700 km au fost neasfaltati. Faina Romanie avem.
  2. Sotia mea a avut si Yamaha Tricker. L-am luat de nou si a facut cam 11000 km. Un motor extraordinar. Din pacate suspensia fata e foarte slaba. Ca si cum ai avea 2 crenvursti in loc de telescoape. La fel si cea de spate. In rest, nemaipomenit, consum acceptabil , fiabilitate cit cuprinde. Greutate cam 128 kg. Fiica -mea a invatat sa mearga pe Tricker si am facut impreuna si chestii de enduro cu el. Dar a trebuit sa-i schimb suspensia fata cu una de Husaberg, suspensia spate cu una de Suzuki si rapoartele de transmisie de la kit-ul de lantz in varianta 14/55. In ce priveste Freeride 350 4t, nu sunt prea fericit pentru tine. Fa-i mentenanta cit mai des (cam 15-20 ore), verifica continuu zona electromotorului si a bendix-ului, deoarece ai doar pornirea electrica. Eu la Freeride-urile mele 250 R 2t le-am montat kick-start si e extraordinar de linistitor psihic sa stii ca nu mai ai stres cu pornirea. Cauta si pe mobile.de si pe wilhabben.at ca sigur gasesti ceva in bugetul tau. Daca te dai cu 250 R 2t sigur vei vinde repede 350-ul
  3. Eu am luat pentru fiica-mea KTM Freeride 250 R 2timpi. E extraordinar de prietenos, motor usor, controlabil, nu are power valve ca sa te sperie la turatii mari, are cuplu excelent la turatii joase, se poate inmatricula. Nu-ti recomand Freeride 4 timpi (250 sau 350 cc) ca sunt prost gindite. Freeride-ul 2 timpi are o gramada de piese comune cu 250 EXC si 300 EXC. La bugetul alocat eu zic ca gasesti. Eu mi-am luat unul nou in 2017 si am deja cu el 210 ore de functionare fara probleme, si in toamna i-am luat si lui fiul-meu unul. Poti sa te mai orientezi si la Honda CRF 230 F, care e un motor bullet-proof. A fost tot motorul lui fiica-mea si acum l-am dat la o fata care e incepatoare. Se poate si asta inmatricula.
  4. Vind KTM EXC450 an 2007, stare foarte buna de functionare, inmatriculat, pornire electrica si pedala, baterie noua. Pret 2400 euro negociabil. Tel 0722202653
  5. Ia-ti si cotiere. Doctorul de la sectia de Ortopedie costa mai mult. La fel si fizioterapeutul.
  6. Salut, ceva informatii si trasee poti gasi in turele mele exact din zona respectiva. /index.php?/topic/730551-bosnia-moja-srce-ja-te-volim/ /index.php?/topic/740049-ivela-jugoslavija/ Daca vrei track gpx trimite adresa de email pe PM. Bosnia merita mult mai mult de o zi. O sa vezi. Muntenegru e mai mult asfalt. Albania e superba.
  7. Am un CRF230 an 2005. E motor racit pe aer fabricatie Honda Brasil. E extrem de fiabil. A mincat bataie motocicleta asta de numai, a fost abuzata in toate felurile pe hard enduro si inca tine bine. Daca gasesti una in mintile ei e un moto care se merita. Chiar daca e SH.
  8. Salut , Am avut un WR250F model 2006 (cadru de otel) timp de un an, an in care am facut cam 100 de ore de functionare. A fost o alegere inspirata, mai ales ca am trecut de la un Husaberg de 550. Totul fost mult mai usor in teren, de aceea am putut sa ma bag si la hardcoreli cu el. Din punct de vedere al fiabilitatii e extraordinar. Acum am un KTM si stiu ce zic. Service-ul mi l-am facut singur la toate motoarele mele, dar la WR nu prea am avut ce face. Intretinere normala, uleiuri, filtre , etc. Cind am cumparat motocicleta avea cca 14000 km pe ceas, dar eu am montat ceas de ore de functioanare , ca service-ul se face la ore pt utilizare enduro. Cind am luat moto, i-am schimbat lantul de distributie "just in case", ca sa fiu eu linistit, mai ales ca era o motocicleta la care nu stiam istoricvul de service. Evident cu verificat joc la supape, etc. Apoi am mai facut o verificare inainte de a-l vinde si totul era in parametri. Cum ziceam sunt fiabile WR-urile. Eu am tras de al meu in anul ala dar nu am avut nici cea mai mica problema. Plusuri: fiabilitate, motor prietenos, consum redus de benzina, putere cit trebuie in teren, destul de manevrabil Minusuri: un pic cam greu pt trasee "hard-core" (are 121 kg la plin - eu l-am cintarit cind l-am cumparat ca sa stiu la ce ma inham / acum am un KTM Freeride 250 R din 2017 care are 100 kg la plin si se simte din plin diferenta pe trasee foarte grele), are ambreiaj cu cablu ( trebuie sa reglezi din cind in cind tensiunea cablului manetei dupa ce se incalzeste motorul, dar te obisnuiesti, nu e mare lucru) In ce priveste costul la consumabile totul e in limite normale, iar referitor la piese de schimb, nu pot sa-ti zic ca nu am avut nevoie (spre deosebire de gama KTM) Daca nu vrei sa te bagi deocamdata pe tot felul de "tziganii de trasee" si daca nu ai posibilitatea sa faci de unul singur o mare parte de lucrari de intretinere mecanica (cum e la KTM), eu zic ca daca gasesti un WR 250F cu pornire la buton si in mintile lui, faci o investitie buna. Daca il intretii cum trebuie si nu iti bati joc de el la schimbat ulei si filtre (eu o faceam cam la 20-30 de ore de functionare), nu o sa-i dai decit "apa, paie si bataie". Si o sa te bucuri de el. Daca in schimb vrei sa te bagi pe tot felul de "tziganii" , dar nu esti curios sa tragi multe kile in sus si nici nu ai bucati de ADN imprumutate de la Graham Jarvis, nu esti mai greu de 90 kg, nu esti cu doua maini pe stinga si prin urmare ai cit de cit habar de mecanica, atunci uita-te si spre un KTM Freeride 250 in 2T. E altceva. Dar asta este o alta discutie pe care daca vrei putem sa o purtam in privat. Sau si aici daca vrei. Hai noroc.
  9. Am de vreo 30.000 km montat un Akrapovic (era mai vechi el dar acceptabil). Nu am observat nici o modificare majora. Motorul porneste la fel de bine, trage la fel de tare, poate chiar un picut mai bine (dar asta poate fi subiectiv), consuma aproximativ la fel ( am observat o usoara crestere de la 4 la 4,2 litri/100 km). Singura diferenta e ca suna mai bine decit originalele. Si asta m-a ajutat de citeva ori in trafic. Intre timp din cauza prinderii pe care i-am facut-o eu (cam 23000 km), mi-a aparut o fisura in toba si apoi dupa ce a mai aruncat din vata din interior carcasa exterioara s-a crapat mai mult. Am scurtat toata toba de la 550 mm la 350 mm, ca sa elimin crapatura si de vreo 7000 km merg cu toba "scurtata". Nici o diferenta. Suna un pic mai tare , dar i-am montat DB-killer (home made) iar consumul e la fel. I-am verificat parametrii pe GS911 si nu da chestii aiurea. Cam asta e experienta mea.
  10. Un prieten vinde un KTM SX 50 in stare foarte buna de functionare. Pret 1200 euro negociabil. Pt detalii suplimentare tel 0725641182.
  11. Informare pentru cei curiosi cam care e fiabilitatea unui F 650 GS (Dakar). Pai cam asta este: deocamdata un pic peste 100.000 km facuti de la zero, fara probleme. Coafura rezista.
  12. Freeride 250. Am si e grozav de fain. E usor 100 kile la plin. Trage de jos. Ulei in amestec de 80:1 conform cartii. De la Yamaha WR250F a fost o trecere faina. Totul iese mult mai usor. Recomand model incepind din 2015. Mai vechi, ai de surubarit ceva mai mult. Dar se poate si asa. O sa schimbi bendixul si electromotorul cu model 2015.
  13. Ai putea detalia (chiar si pe PM) cum ai rezolvat cu Carnetul. Cei de la ACR au niste preturi nesimtite de-a dreptul (650 euro emiterea si 5500 euro depozitul). Mi s-a facut rau nu alta. ADAC-ul il elibereaza la 300 euro, ca doar nemtii sunt mai saraci ca noi.
  14. Saptamana trecuta m-am intors din Iran si stiu ca ai dreptate. Sunt cei mai ospitalieri oameni pe care i-am vazut vreodata. Si nu vor sa-ti vinda nimic. Se opresc pe strada sa te intrebe cum te cheama, daca ai nevoie de ajutor, cum te simti, daca iti place in Iran, ce crezi despre ei si apoi se ofera sa-ti da un ceai sau te invita la masa. Este incredibil. Trebuie sa ma mai duc pe acolo. In ce priveste traficul, mi se pare ca sunt cei mai buni soferi si motociclisti din lume la felul cum se circula. Calatorii stiu de ce. )
×
×
  • Create New...