Sari la conținut

textoru

Membru
  • Număr conținut

    303
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

2 Urmăritori

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    TM
  • Carnet moto din
    1993
  • Motocicleta
    F650GS DAKAR
  • Numar Moto
    de la 0 la infinit
  • Club
    TM

Vizitatori Recenți Profil

1.810 citiri profil

textoru's Achievements

  1. Ar putea fi senzorul TPS, cel care citeste pozitia clapetei la accelerare. Ar fi bine daca ai pune o diagnoza pe motor sa vezi ce coduri de eroare are si cred ca ti-ai da seama mai rapid care e cauza.
  2. Tinind cont ca la vopsire in câmp cadrul o sa treaca printr-un cuptor cu temperatura inalta, vaselina sau ceara nu te va ajuta. Ca sa astupi gaurile filetate poti pune niste suruburi , dar atunci filetul nu va fi vopsit. Daca il vopsesti in camp va trebui sa dai cu tarodul prin gaura ca sa cureti filetul. Cam aceeasi treaba. Eventual ca o fǎcǎtura, dai cu un spray cu vopsea pe filet dupa ce bagi tarodul ca sa nu zici ca nu-i protejat chiar de loc. Pentru gaura de la rulmentii de jug ar trebui sa faci pe strung niste capace metalice care sa nu lase sa intre strat ee vopsea cind se pulverizeaza pe cadru. Altfel o sa fie distractie sa cureti locul. Vopsirea in câmp genereaza un strat destul de gros si relativ dur. Spor la lucru
  3. Ca tot e vremea de facut mentenanta la motoare, azi am verificat "improvizatia" pe care am facut-o cu pre-filtru la filtrul de aer. Dupa 2000 km cam asa arata filtrul de aer. Nou.
  4. @secbiker daca vrei sa inalti motorul vezi ca poti pune link-uri mai scurte la tripla de jos, unde se prinde suspensia spate. Eu cind am coborit GS-ul lui nevasta-mea, am facut 2 link-uri mai lungi fata de alea originale. Cele originale arata cam asa: Din ce vad in poza care ai postat-o, am impresia ca si şaua e varianta coborita (low seat).
  5. Salut, am eu un Dakar. L-am luat de nou in 2006 si am aproape 150.000km facuti cu el. E un motor cu care poti face multe. Nu poti orice, dar poti face suficiente chestii care te vor face sa zambesti. Daca intretii motocicleta are si ea grija de tine. Am facut si ture pe sosea , cea mai lunga fiind de vreo 850 km intr-o zi de la Balcik (BG) la TM, am facut si o gramada de macadam sau off-road. Le poate duce fara probleme, limitarea e de fapt omul care tine ghidonul. In ce priveste costurile de intretinere, daca schimbi uleiul si filtrele des, nu prea ai treaba cu motocicleta. Cartea zice la 10.000 km , eu am facut-o la 5.000-6.000 km. Daca gasesti un motor in mintile lui, care a fost ingrijit cit de cit, merita sa te bagi. E monocilindru, deci are un pic de vibratii, dar pt mine nu e deranjant. Ca sa-ti faci o idee, nevasta-mea are si ea un GS normal din 2005 si are cu el aproape 130.000 km. Pe al ei l-am coborit un pic ca sa-i fie mai comod la manevratul lui. Daca esti inalt pe la 1,80 atunci merita Dakar. Daca esti pe la 1,70 atunci orienteaza-te spre GS. E la fel de bun. Cauta model dupa 2004 , Twin-spark. E mai economic. Al meu consuma cam 3,8-4 litri/100 km, GS-ul ei ia cam 3,5 litri/100 km. Poti sa mergi incarcat cu bagaje si pasager, ca nu ai probleme.
  6. Am avut WR250F. Spectacol motorul. Apoi mi-am luat KTM. Nemaipomenit si asta, dar am aprofundat cunostintele de mecanica aplicata.
  7. Daca vrei sa inveti mecanica, cumpara KTM. Daca vrei sa te dai pe coclauri, ia WR250F. In orice caz, orice iei trebuie intretinut cu multa grija. Altfel te lasa prin padure cind ti-e lumea mai draga.
  8. In mod normal, ca sa inmoi cuprul trebuie racit brusc. La otel daca faci asta, pui de o durificare prin calire.
  9. Bine, cum zici tu. 1. La primul schimb de ulei poti sa nu schimbi saiba. La mine a tinut. Apoi, daca ai posibilitatea poti sa iti faci la strung niste saibe de cupru pe care le inmoi/decalesti si le folosesti pe alea 2. eu nu am gasit in RO dar am utilizat metoda prefiltrului. Vezi postul de mai sus. 3. eu mi-am facut inaltatoare de 30 mm. Dar trebuie facute pe CNC , nu ai cum pe strung. Partea inferioara pe care sta ghidonul e corp comun cu jugul superior al telescoapelor. Cel putin asa este la Rally. La L nu stiu cum e.
  10. Dragul meu, imi pare rau ca trebuie sa repet aceeasi chestie, dar din pacate tu nu faci inca diferenta intre enduro si dual sport. Rally sau L-ul sunt dual sport, nicidecum enduro. Enduro este KTM- ul de 250, 300 etc si toate alealalte din categoria lor. Daca vrei sa vezi ce este si cu ce se maninca enduro cu adevarat, hai o data la TM si dam impreuna o tura de enduro. Am eu motoarele asa ca nu trebuie sa iti bati capul cu asta. Dupa tura aia , o sa imi dai dreptate. In ce priveste carenele chinuite, poate ca la un moment dat o sa vrei sa vinzi motorul. Pe linga starea tehnica, conteaza si aspectul comercial. Cel putin pe piata de aici. Poti sa cumperi si carene noi ca sa faci frumos motorul, dar la Rally setul complet te costa cam 500€. Merita? De altfel din partea mea fiecare e liber sa aleaga ce isi pune pe motor. Nu e cazul sa ne inflamam aiurea.
  11. Vand Honda CRF 300 L Rally cumparata in august 2021 de la Paul Moto Timisoara. -contact: 0722202653 -pret:5450 euro , negociabil -locatie: Timisoara -acte: inmatriculata, ITP pina in 10.09.23, cu posibilitate de prelungire, RCA valabil 07.03.24 -km: aprox 25000 -motocicleta este in stare excelenta de functionare cu istoric de service documentat -dotari: mansoane incalzite Oxford Adventure
  12. Problema cu gentile puse direct pe carene , fara fiarele de suport e ca la mersul pe coclauri din cauza vibratiilor mari, se freaca de plastice de le ia naiba. Si pe genti si pe carene. Oricit de bine le fixezi, tot se mai lasa si dupa o vreme constati ca ti-ai redecorat motorul.
  13. Am facut mentenanta la filtrul de aer de la Rally-ul lui fiica-mea. Cu vreo 3000 km mai inainte am pus un prefiltru de burete, ca la motoarele de enduro. Si-a facut destul de bine treaba, mai ales ca nu a fost acoperit perfect filtrul de hartie. Am pus filtru nou si am montat si prefiltrul, pe care l-am uns cu spray special de la Putoline. Acum sunt curios cum o sa arate peste 5000 km.
  14. Am eu. De fapt nevasta-mea are pe motocicleta ei. Nu sint grozave. Pt moto de strada, merg, dar la tavaleala adevarata nu fac fata. In plus, sistemele de inchidere si ancorare sunt cam ciudat facute, destul de greu de manevrat/reglat. Materialul e bunicel pt strada, in plus au si sacii interiori detasabili. Pt adventure adevarat nu cred ca ar rezista. Adica, sunt la ani lumina distanta de Magadanuri. De acolo si diferenta de pret. Nu fiarele alea fac diferenta la mers in teren greu. Ba as zice ca uneori chiar ajuta/protejeaza sa le ai. M-am dat si fara, ma dau si cu fiare si nu vad absolut nici o diferenta.
  15. Vezi, exact asta e problema. Pe net gasesti oferte interesante. In realitate, e doar praful de pe tobă. De aia sunt eu multumit de AS-urile mele. Din 2019 le-am abuzat intr-un hal fara de hal, ca deja e sigur caz penal.
×
×
  • Creează nouă...