mihairebri Posted March 31, 2018 Share Posted March 31, 2018 Salut, am un Suzuki Banit 600 pe care l-am achizitionat recent din Germania limitat in acte pentru A2, pe care a trebuit sa il limitez eu pentru RAR. Am condus putin motocicleta, dar am intampinat rapid probleme: mergea si pornea foarte frumos (rezervorul pe ON), dar imi murea incet dupa 30 min de mers. O lasam putin dupa care iar pornea si mai mergea cateva minute. Pana la urma am comutat pe PRI la rezervor si a mers perfect. Dupa ce am schimbat benzina, a mers 3 zile perfect pe ON, dar a 4-a nu a mai tinut. Am ajuns pe urcare in Feleac (in Cluj) si incet-incet nu mai tragea, dadea spre moarte si avea sughituri. Astfel, am tras pe dreapta, coborat-o la relanti si a murit direct (fara sa o opresc). Duoa ce am recomutat pe PRI m-a dus perfect acasa (30 min) Oare stie cineva ce ar putea fi? Din cate am citit pe pozitia ON ar trebui tinuta ca sa mearga bine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petre81. Posted March 31, 2018 Share Posted March 31, 2018 (edited) Probabil pe pozitia ON robinetul se deschide printr-o comanda vacuumatica, daca membrana e sparta nu se mai deschide robinetul chiar daca el e pe ON. Sau poate are furtunul de vacuum crapat. In pozitia PRI robinetul se deschide in mod direct fara comanda vacuumatica si din acest motiv in aceasta pozitie functioneaza motocicleta fara probleme. Edited March 31, 2018 by petre81 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
I_66_bike Posted March 31, 2018 Share Posted March 31, 2018 salut cel mai probabil robinetul (garnitura de cauciuc umflată astfel încât micșorează secțiunea de curgere) sau impurități pe sorbul din rezervor moto.doc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juld5 Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 1. Verifica furtunul de vaccum de la robinet catre motor. Vezi sa nu fie crapat. 2. Daca furtunul de la 1 este ok, verifica membrana robinetului de sub rezervor. 3. Daca membrana arata ok, trebuie sa cureti si sa reglezi carburatoarele si rezervorul. Have fun Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihairebri Posted April 1, 2018 Author Share Posted April 1, 2018 Multumesc mult de raspunsuri, dar, fiind incepator, nu prea stiu cum se asigura vacuumul. Vad doar doua furtune care ies din rezervor, iar pentru a accesa membrana trebuie sa dau hos pepcock-ul? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petre81. Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Multumesc mult de raspunsuri, dar, fiind incepator, nu prea stiu cum se asigura vacuumul. Vad doar doua furtune care ies din rezervor, iar pentru a accesa membrana trebuie sa dau hos pepcock-ul? Fiind incepator te duci la un service, altfel cine stie ce prostii poti sa faci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mexicanu' Posted April 2, 2018 Share Posted April 2, 2018 Grija mare cu tinutul pe PRi sa nu te trezesti cu cilindrii inundati cu benzina. Cu siguranta este ceva la robinet, nu iti deschide pe vacumatic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juld5 Posted April 2, 2018 Share Posted April 2, 2018 Multumesc mult de raspunsuri, dar, fiind incepator, nu prea stiu cum se asigura vacuumul. Vad doar doua furtune care ies din rezervor, iar pentru a accesa membrana trebuie sa dau hos pepcock-ul? Daca vrei sa verifici vaccumul, scoti furtunul de pe moto. iese usor din robinet si din motor. Pui degetu la un capat, si tragi cu putere ca si cum ai scoate vin. Daca nu poti sa tragi, inseamna ca e ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.