Jump to content

Motorul scade in putere si dupa, se opreste


Recommended Posts

Salut, am un Suzuki Banit 600 pe care l-am achizitionat recent din Germania limitat in acte pentru A2, pe care a trebuit sa il limitez eu pentru RAR.

Am condus putin motocicleta, dar am intampinat rapid probleme: mergea si pornea foarte frumos (rezervorul pe ON), dar imi murea incet dupa 30 min de mers. O lasam putin dupa care iar pornea si mai mergea cateva minute. Pana la urma am comutat pe PRI la rezervor si a mers perfect. Dupa ce am schimbat benzina, a mers 3 zile perfect pe ON, dar a 4-a nu a mai tinut.

Am ajuns pe urcare in Feleac (in Cluj) si incet-incet nu mai tragea, dadea spre moarte si avea sughituri. Astfel, am tras pe dreapta, coborat-o la relanti si a murit direct (fara sa o opresc). Duoa ce am recomutat pe PRI m-a dus perfect acasa (30 min)

Oare stie cineva ce ar putea fi? Din cate am citit pe pozitia ON ar trebui tinuta ca sa mearga bine.

Link to comment
Share on other sites

Probabil pe pozitia ON robinetul se deschide printr-o comanda vacuumatica, daca membrana e sparta nu se mai deschide robinetul chiar daca el e pe ON. Sau poate are furtunul de vacuum crapat.

 

In pozitia PRI robinetul se deschide in mod direct fara comanda vacuumatica si din acest motiv in aceasta pozitie functioneaza motocicleta fara probleme.

Edited by petre81
Link to comment
Share on other sites

1. Verifica furtunul de vaccum de la robinet catre motor. Vezi sa nu fie crapat.

2. Daca furtunul de la 1 este ok, verifica membrana robinetului de sub rezervor.

3. Daca membrana arata ok, trebuie sa cureti si sa reglezi carburatoarele si rezervorul.

 

Have fun

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult de raspunsuri, dar, fiind incepator, nu prea stiu cum se asigura vacuumul. Vad doar doua furtune care ies din rezervor, iar pentru a accesa membrana trebuie sa dau hos pepcock-ul?

 

Fiind incepator te duci la un service, altfel cine stie ce prostii poti sa faci.

Link to comment
Share on other sites

Grija mare cu tinutul pe PRi sa nu te trezesti cu cilindrii inundati cu benzina. Cu siguranta este ceva la robinet, nu iti deschide pe vacumatic.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult de raspunsuri, dar, fiind incepator, nu prea stiu cum se asigura vacuumul. Vad doar doua furtune care ies din rezervor, iar pentru a accesa membrana trebuie sa dau hos pepcock-ul?

Daca vrei sa verifici vaccumul, scoti furtunul de pe moto. iese usor din robinet si din motor. Pui degetu la un capat, si tragi cu putere ca si cum ai scoate vin. Daca nu poti sa tragi, inseamna ca e ok :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...