astateofmind Postat Iunie 2, 2018 Share Postat Iunie 2, 2018 (editat) Ce ar fi echivalent cartea masinii in US? La noi vad ca sunt trecute in talon cauciucurile, la a mea nu am in title asa ceva. La omologare cum determina indivizii care sunt dimensiunile nominale/corecte? Editat Iunie 2, 2018 de astateofmind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 2, 2018 Share Postat Iunie 2, 2018 Ce ar fi echivalent cartea masinii in US? Title = cartea si registrationul e ca talonul. Nici eu nu aveam dimensiunile caucioacelor. Tin minte odata pe la RAR ca era unul in aproximativ aceeasi situatie, cu alte caucioace fata de carte, insa dupa ce i-a aratat ceva (cartea de intretinere zic eu? Sau manualul de utilizare a mobrei) i-au trecut dimensiunile de acolo. Cred ca nu strica sa faci si un 'bill of sale' intre tine si vanzator. In rest, nu stiu procedurile ce trebuie facute aici pt. export (nu exportul in sine, ci daca trebuie luate ceva stampile pe titlu/bill of sale). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
astateofmind Postat August 6, 2018 Autor Share Postat August 6, 2018 Merci pt raspunsuri. Mai am o intrebare, de fapt 2: 1. La omologare este necesar sa am totul pe ea original? De exemplu am un filtru/air intake custom. Se poate omologa cu ala sau trebuie sa vin si cu originalul? 2. La omologare se masoara emisiile? Se verifica senzorul de oxigen? Vreau sa rescriu ECU-ul (imbuntatateste performantele per total dar nu mai tine conte de emisii) si as vrea sa fac asta inainte sa ajung in romania cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 6, 2018 Share Postat August 6, 2018 1. nu are treaba. 2. la mobrete nu faceau noxele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.