Sari la conținut

astateofmind

Membru
  • Număr conținut

    24
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Yamaha Stryker
  • Numar Moto
    nu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha Virago 535

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

astateofmind's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Merci pt raspunsuri. Mai am o intrebare, de fapt 2: 1. La omologare este necesar sa am totul pe ea original? De exemplu am un filtru/air intake custom. Se poate omologa cu ala sau trebuie sa vin si cu originalul? 2. La omologare se masoara emisiile? Se verifica senzorul de oxigen? Vreau sa rescriu ECU-ul (imbuntatateste performantele per total dar nu mai tine conte de emisii) si as vrea sa fac asta inainte sa ajung in romania cu ea.
  2. Ce ar fi echivalent cartea masinii in US? La noi vad ca sunt trecute in talon cauciucurile, la a mea nu am in title asa ceva. La omologare cum determina indivizii care sunt dimensiunile nominale/corecte?
  3. văd ca nu s-a mai discutat pe aici. are careva un stryker in românia?
  4. deci daca am pus gume mai mari pe motor ar cam trebui sa le pun pe cele originale înapoi pt omologare?
  5. Pt motor adus din us cam care ar fi pasii/actele? Inclusiv omologare
  6. So, a facut careva omologarea la asa ceva in romania? La ce ar trebui sa fiu atent? Ce trebuie schimbat? Speedmeterul e ok daca are main mph si minor kmph? Cat m-ar costa? Merci.
  7. Intrebare, poate stie careva: in cazul respectiv se pot lua numere si asigurare temporare in germania astfel incat sa pot veni calare pe ea pana in romania?
  8. Gasisem cateva dar imi cereau cam 3000$ pana in ro, mult prea scump. Am gasit 2 pe uship cam la 800-1000$ pana in DE. De acolo cred ca vin pe el
  9. Problema e ca sunt deja acolo si ma intorc, cu un motor care nu se gaseste pe piata din romania si nici nu e f ieftin (nu e nici f scump). O sa scap de taxele vamale (repatriere) dar o sa ma coste transportul si omologarea.
  10. Buna, ma intereseaza si pe mine informatii despre asta. Daca se poate mai noi. Coasta de vest. Merci.
  11. OK, deci pentru motor adus din US ce acte imi trebuie mai exact? In afara de actul de vanzare cumparare cu dealer-ul. Thanks.
  12. Chestie de gusturi, pe mine nu ma incanta cateva lucruri la Dark Horse: 1. Fenders pana la axul rotii, 2. Aspectul putin prea clasic (stryker-ul e putin mai modern, mai agresiv) 3. Standard nu vine cu passenger seat. 4. M-ar costa cam 9000$ "upgrade-ul" Scout-ul parca imi place mai mult si e mult mai ieftin. Dar la fel, parca nu imi place la fel de mult ca stryker-ul. tehnic e posibil ca ambele (si scout si dark horse) sa fie peste stryker.
  13. Pai da, te dai prin california, arizon, texas dar nu stai 15 min la semafor in bucuresti Curentul de aer chiar ajuta la racire, chiar daca ai o temperatura ridicata a ambientului. Cand aveam virago la 50-60km/h nu simteam ca motorul se incinge. La stop in bucuresti? Groaznic.
  14. Si ma-sa e frumoasa rau dar mai maricica si racire pe aer. M-am gandit ca daca o aduc in romania (mai ales in buc) o sa am probleme in traficul lent (nici nu e prea usor sa te bagi cu mastodontul printre benzi la stop). In plus e si mai scumpa Acum am pus ochii pe un indian, dark horse, dar nu sunt sigur ca imi place mai mult decat stryker-ul. Mai mult faptul ca are ABS ca dotare standard ma atrage
  15. Mda, voiam sa merg cu o amica la inceput de mai, se pare ca va fi dificil de gasit o camera in zona. Mai incerc. Daca nu, la vara
×
×
  • Creează nouă...