Purghy Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 Pentru a afla mai multe informatii despre cauciucul pe care l-ati cumparat veti vedea o serie pe el de genul: DOT XE YX AO35 2404 (asa e la mine) DOT - certifica faptul ca respectivul cauciuc indeplineste conditiile impuse de rulare pe drumurile publice. XE - indica fabrica producatorului din care a iesit cauciucul. (in acest caz: INDUSTRIE PIRELLI S.P.A., FERRANDINA, Italia) http://www.harriger.com/tires.htm YX - reprezinta dimensiunea cauciucului (nu am gasit inca un tabel dar fiecare stie ce dimensiune ii trebuie). AO35 (poate fi din 3 sau 4 caractere) - este codul folosit de producator pentru desemna marca sau alte caracteristici. 2404 - In acest caz primele doua cifre -24- indica saptamana in care a fost produs cauciucul, iar ultimele doua -04- indica anul. http://www.kydrives.net/2006/11/13/tire-do...-of-your-tires/ Iti dai seama cand un cauciuc este uzat atunci cand apar sentulete firave si cauciucul pare a scorojit sau uscat. De asemenea, profilul este dus (despre asta s-a mai discutat pe aici). Nu se recomanda totusi folosirea unor cauciucuri mai vechi de 6 ani, indiferent ca au stat sau au fost rulate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 (editat) Nu trebuie lasat sa se "duca" de tot profilul. Trebuie sa fie de MINIM 1,6 mm asa e standard iti dai seama poti sa tragi de el si mai mult,dar totusi sub 1 mm profilul deja e cam periculos nu numai daca te prinde ploaia,dar nici nu mai este atat de rezistent la o eventuala pana. Cine stie ce efect are daca in loc de un cauciuc pe spate 150/60 se pune unul 150/70? Practic cauciucul 150/70 este mai inalt decat 150/60,nu? Editat Ianuarie 15, 2007 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.