Bogdan Serban Postat Ianuarie 19, 2019 Share Postat Ianuarie 19, 2019 Salut, Am Yamaha Majesty 180 si in mers mi a inceput sa piarda din putere dupa care s-a oprit. Nu mai porneste nicidecum. Am desfacut motorul si am nevoie de sfatul vostru in legatura cu starea pistonului si a cilindrului. Merita sa schimb doar segmentii? Sau cu totul? Astept pareri si sfaturi! Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Ianuarie 20, 2019 Share Postat Ianuarie 20, 2019 cilindrul se poate honui,pistonul nu arata bine.... ar trebui schimbat cel putin pistonul si segmentii verifica pompa ulei , poate nu functioneaza corect nivelul de ulei era in regula cand s-a-ntamplat "paguba"? spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 20, 2019 Share Postat Ianuarie 20, 2019 Uleiul a ramas depus pe segmentul de ungere, o fi infundat tot prin motor, mineral, neschimbat de ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 21, 2019 Share Postat Ianuarie 21, 2019 Gripat inseamna motor blocat, adica care nu se mai invarte deloc ... poate vrei sa redenumesti topicul? Descrierea corecta a problemei face parte din procesul de reparatie. Altfel cilindrul arata decent, pare ca inca se vad urme de honuiala, zgarieturile axiale pe fusta pistonului sunt normale, capul pistonului si zona segmentilor e ce intereseaza. Ar trebui masurat cilindrul si pistonul cu canalele segmentilor, abia apoi poti trage o concluzie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Serban Postat Ianuarie 21, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2019 On 20.01.2019 at 12:38, motonot said: cilindrul se poate honui,pistonul nu arata bine.... ar trebui schimbat cel putin pistonul si segmentii verifica pompa ulei , poate nu functioneaza corect nivelul de ulei era in regula cand s-a-ntamplat "paguba"? spor la treaba! Ma voi uita si la pompa de ulei. 6 hours ago, yo4hgx said: Gripat inseamna motor blocat, adica care nu se mai invarte deloc ... poate vrei sa redenumesti topicul? Descrierea corecta a problemei face parte din procesul de reparatie. Altfel cilindrul arata decent, pare ca inca se vad urme de honuiala, zgarieturile axiale pe fusta pistonului sunt normale, capul pistonului si zona segmentilor e ce intereseaza. Ar trebui masurat cilindrul si pistonul cu canalele segmentilor, abia apoi poti trage o concluzie. Ma poti sfatui te rog cum sa masor cilindrul si pistonul cu canalele segmentilor? Problema noua aparuta: biela are o zona de contact cu ambielajul unde aproape ca se blocheaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 22, 2019 Share Postat Ianuarie 22, 2019 Pistonul se schimba usor, dar cilindrul are niste zgarieturi facute de piston. Sus-jos. Cu ambielajul gripat partial,recomand tot motorul schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Serban Postat Ianuarie 23, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2019 Va voi asculta sfaturile si voi cauta alt motor. Asadar, cumpar motor de Yamaha Majesty 180cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 14, 2019 Share Postat Februarie 14, 2019 La 22.01.2019 la 15:10, adnohepentrupoponari a spus: na, cand marinerii se cred mecanici! motorul ala a fost gripat, pistonul are urme accentuate de gripare, n-ai ce sa masori la el! cilindrul ala daca e din nikasil e cu pa iarasi... Asa o fi, probabil trebuie sa maresc dioptriile... tu insa ce scuza ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.