Sari la conținut

Piston si cilindru gripat


Postări Recomandate

Salut,

 

Am Yamaha Majesty 180 si in mers mi a inceput sa piarda din putere dupa care s-a oprit. Nu mai porneste nicidecum.

Am desfacut motorul si am nevoie de sfatul vostru in legatura cu starea pistonului si a cilindrului. Merita sa schimb doar segmentii? Sau cu totul?

 

Astept pareri si sfaturi!

Multumesc mult!

0de05f5a-5025-481e-bda3-902f21db065a.jpg

7d29a43f-d6d4-4dc1-9fdc-3cc2009d831f.jpg

783bbadb-10ab-4a40-8f8f-c5af7ef73499.jpg

7883781c-e12a-4078-923d-e70b8da2aa57.jpg

58817275-d352-4de3-ab65-ebf77801a08f.jpg

a5f706f5-c6d3-48d8-8c17-f4b7ade3a8a7.jpg

a760cad9-5421-46a1-b0a0-209a5f92ae35.jpg

yam111111aha1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cilindrul se poate honui,pistonul nu arata bine....

 ar trebui schimbat cel putin pistonul si segmentii

verifica pompa ulei , poate nu functioneaza corect

nivelul de ulei era in regula cand s-a-ntamplat "paguba"?

spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gripat inseamna motor blocat, adica care nu se mai invarte deloc ... poate vrei sa redenumesti topicul? Descrierea corecta a problemei face parte din procesul de reparatie.

 

Altfel cilindrul arata decent, pare ca inca se vad urme de honuiala, zgarieturile axiale pe fusta pistonului sunt normale, capul pistonului si zona segmentilor e ce intereseaza. Ar trebui masurat cilindrul si  pistonul cu canalele segmentilor, abia apoi poti trage o concluzie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 20.01.2019 at 12:38, motonot said:

cilindrul se poate honui,pistonul nu arata bine....

 ar trebui schimbat cel putin pistonul si segmentii

verifica pompa ulei , poate nu functioneaza corect

nivelul de ulei era in regula cand s-a-ntamplat "paguba"?

spor la treaba!

Ma voi uita si la pompa de ulei.

 

 

6 hours ago, yo4hgx said:

Gripat inseamna motor blocat, adica care nu se mai invarte deloc ... poate vrei sa redenumesti topicul? Descrierea corecta a problemei face parte din procesul de reparatie.

 

Altfel cilindrul arata decent, pare ca inca se vad urme de honuiala, zgarieturile axiale pe fusta pistonului sunt normale, capul pistonului si zona segmentilor e ce intereseaza. Ar trebui masurat cilindrul si  pistonul cu canalele segmentilor, abia apoi poti trage o concluzie.

Ma poti sfatui te rog cum sa masor cilindrul si pistonul cu canalele segmentilor?

 

Problema noua aparuta: biela are o zona de contact cu ambielajul unde aproape ca se blocheaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
La 22.01.2019 la 15:10, adnohepentrupoponari a spus:

na, cand marinerii se cred mecanici! motorul ala a fost gripat, pistonul are urme accentuate de gripare, n-ai ce sa masori la el! cilindrul ala daca e din nikasil e cu pa iarasi...

 

Asa o fi, probabil trebuie sa maresc dioptriile... tu insa ce scuza ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...