Stau-De-6 Postat Octombrie 18, 2022 Share Postat Octombrie 18, 2022 Buna seara. Fratele meu vinde motocicleta juniorului, un Oset 16R, 2021, folosit putin. Pentru detalii suplimentare, va rog sa luati legatura direct cu el: Sorin - 0748768581. Motocicleta poate fi vazuta si probata in Bistrita. Pretul este 2.300 Euro, negociabil. Citat Motocicleta a fost achizitionata de noua, anul trecut, din Austria. Detin factura doveditoare. Se afla intr-o stare foarte buna, avand doar 20-25 cicluri de incarcare. Practic, e ca noua. Bateria tine 1-2 ore, in functie de setarile facute. Motocicleta electrica este ideala ca prima motocicleta pentru copii. Modelul 16R (Racing) este recomandat pentru varsta cuprinsa intre 5-7 ani, dar eu mi-am urcat copilul pe ea inca de la 4 ani, fara probleme. Varianta Racing beneficiaza de suspensii reglabile fata si spate, frane hidraulice si pe discuri, ghidon si jante speciale, mai usoare si rezistente. Cateva dintre motivele pentru care am ales Oset-ul ca prima motocicleta pentru copil si nu un motor termic: 1. Oset-ul are un management incredibil de usor de setat, versatil, cand vine vorba de puterea motorului, viteza maxima si raspunsul la acceleratie. Practic, poti seta motocicleta sa mearga cum vrei tu, in cateva secunde. Dintre toate cele 3 reglaje, cel de raspuns la acceleratie il consider indispensabil pt juniori. Cand sunt mici si la inceput, ei nu dozeaza acceleratia. Practic, o folosesc pe post de "buton ON/OFF". Cu acest reglaj, poti seta sa-i livreze puterea constant, liniar, cu "delay", astfel incat sa nu-l surprinda. Chiar daca el deschide gazul maxim, instant, motocicleta pleaca frumos, la puterea reglata, pana intra limita de viteza. Dat pe full, raspunde instant. 2. La motoarele electrice nu exista sunetul motorului. Copiii mici tind sa se sperie cand motocicleta cu motor termic accelereaza. Mai mult, cu Oset-ul te poti plimba si prin parcuri, fara probleme. 3. La motoarele electrice nu ai componente fierbinti. Cel putin la inceput, juniorii o sa cada. Am preferat sa ma asigur ca n-o sa cada o motocicleta peste el cu motorul, toba sau radiatoarele fierbinti, provocandu-i rani ce pot sa-l urmareasca o viata intreaga. 4. Pozitia pe Oset. In motociclismul offroad, trial-ul este o baza sanatoasa pe care sa cladesti. Majoritatea campionilor din hard enduro au plecat de la trial. Lipsa seii te obliga sa stai in picioare, sa cobori centrul de greutate si sa controlezi mai bine motocicleta. 5. Inaltimea la sa. Cand juniorul opreste motocicleta, trebuie sa poata pune picioarele jos fara probleme. Oset-ul, datorita "lipsei" seii, are doar 550 mm. 6. Greutatea motocicletei. Oset-ul are 34 kg, orice motocicleta cu motor termic e cu cel putin 20% mai grea. 7. Mentenanta. La Oset, doar il bagi in priza, ii cureti lantul, il ungi si ai plecat. La celelalte motociclete trebuie sa schimbi pistoane, bujii, ulei cutie, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 8, 2023 Autor Share Postat Martie 8, 2023 Hai cu primavara, UP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.