Virusdorw21 Postat Mai 30, 2023 Share Postat Mai 30, 2023 Salut! Detin un KTM EXC 400 din 2007, achizitionat in urma cu cateva luni. Motocicleta a dus lipsa de putere si nu prea a tras in mintile ei de cand am cumparat-o. Ulterior, am inlocuit garniturile carburatorului si am pus jigler de 178 cum vine de fabrica fata de cel de 148 de era montat pe ea, am schimbat filtrul de aer, ulei, bujie pe iridium, reglat tachetii, inlocuit lantul, montat pinion spate de 48 dinti (asa avea, asa i-am pus). Dupa toate acestea, impreuna cu reglajul de amestec la carburator, modul in care trage s-a imbunatatit, dar nu cu mult. Din ce am observat, consuma multa benzina pe care nu o arde, dar fiind faptul ca evacuarea este neagra de fum, iar daca vreau sa o turez mai tare, da sa moara plus ca mai da niste rateuri uneori. In mod normal, un motor de 400 ar trebui sa se ridice pe o roata si in viteza a treia, dar asta al meu e puturos si in prima treapta, insa motorul are compresie buna. Ce as mai putea verifica/regla pentru a-i readuce la viata puterea si sa traga aer cum trebuie pentru a avea un amestec corespunzator? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Mai 30, 2023 Share Postat Mai 30, 2023 Pai cred ca ai scris ca i-ai dat prea multa benzina , poate deaia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virusdorw21 Postat Mai 30, 2023 Autor Share Postat Mai 30, 2023 Acum 2 ore, Ribo a spus: Pai cred ca ai scris ca i-ai dat prea multa benzina , poate deaia ! Si daca ii dau prea putina nu mai trage deloc, se opreste, da rateuri. Ori are prea multa benzina si nu o arde corect, ori are prea putina si trage ca o roabă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.