Sari la conținut

Vresu Sa Delimitez Un Speedfight


adi_ms
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Eu sunt cam nou in domeniul scuterelelor si as vrea sa stiu exact ce am de facut ca sa delimitez un Peugeot Speedfight I. Stiu ca s-a mai discutat pe tema asta ( am rasfoit forumul) dar as vrea sa-mi spuneti exact ce e de facut daca ati mai facut careva asta.

Mersi mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Eu sunt cam nou in domeniul scuterelelor si as vrea sa stiu exact ce am de facut ca sa delimitez un Peugeot Speedfight I. Stiu ca s-a mai discutat pe tema asta ( am rasfoit forumul) dar as vrea sa-mi spuneti exact ce e de facut daca ati mai facut careva asta.

Mersi mult.

 

poi daca ai rasfoit forumul, ai vazut si cum se delimiteaza...

 

cea mai intalnita limitare este la variator. are o saiba intre cele 2 roti conice de la roata... saiba aia trebuie scoasa :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi daca ai rasfoit forumul, ai vazut si cum se delimiteaza...

 

cea mai intalnita limitare este la variator. are o saiba intre cele 2 roti conice de la roata... saiba aia trebuie scoasa :eek:

 

 

 

Variator?? :cheers:

Partea de la motor sau partea de lo roata.

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Variator?? :hug:

Partea de la motor sau partea de lo roata.

Mersi.

 

Acum nici eu nu stiu sigur care parte (presupun k la motor)...dar iti zic cele mai sigure variante, intalnite cel mai des la peugeot sp si sp2:

 

1) CDi=aprinderea electronica s-ar putea sa fie limitata si in cazul asta tre skimbata(asta am facut eu si la sp si la sp2 k erau ambele limitate)...in cazul in care nu o gasesti k am mai vazut un post cu cineva care nu stia unde e,o gasesti langa baterie intr-un suport mic...este k un releu paralelipiped-dreptunghic :finger: ,negru si cu o mufa in fund...

 

2) Limitare in toba, caz in care tre sa te duci la un service,sa iti scoata cu autogenul tzeava aia mik pe care ies gazele si sa iti bage unu mai groasa...in cazul asta o sa ti se skimbe si sunetul...(ai grija sa nu iti taie tzeava aia cu flexul si sa iti sudeze una dekt pe afara k nu ai facut nimic,vezi k mai e vreo 8cm inauntru si tre scoasa toata tzevitza aia subtzire)

 

Ar mai fi si alta varianta dar de care nu prea am auzit la peugeot in carburator dar nu stiu ce tre facut...un meserias ar trebui sa stie...

 

Sper sa iti fie de folos ce ti-am zis si astept pm sa imi zici dupa ce l-ai facut cat prinde si dak am avut dreptate...

 

:cheers: Bafta,sanatate,asfalt uscat si salutari cu farul... :hug:

:angry: :moto: :eek: :D :moto: :kiss: :D :P :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Variator?? :what:

Partea de la motor sau partea de lo roata.

Mersi.

Acum nici eu nu stiu sigur care parte (presupun k la motor)...dar iti zic cele mai sigure variante, intalnite cel mai des la peugeot sp si sp2:

 

1) CDi=aprinderea electronica s-ar putea sa fie limitata si in cazul asta tre skimbata(asta am facut eu si la sp si la sp2 k erau ambele limitate)...in cazul in care nu o gasesti k am mai vazut un post cu cineva care nu stia unde e,o gasesti langa baterie intr-un suport mic...este k un releu paralelipiped-dreptunghic :D ,negru si cu o mufa in fund...

 

2) Limitare in toba, caz in care tre sa te duci la un service,sa iti scoata cu autogenul tzeava aia mik pe care ies gazele si sa iti bage unu mai groasa...in cazul asta o sa ti se skimbe si sunetul...(ai grija sa nu iti taie tzeava aia cu flexul si sa iti sudeze una dekt pe afara k nu ai facut nimic,vezi k mai e vreo 8cm inauntru si tre scoasa toata tzevitza aia subtzire)

 

Ar mai fi si alta varianta dar de care nu prea am auzit la peugeot in carburator dar nu stiu ce tre facut...un meserias ar trebui sa stie...

 

Sper sa iti fie de folos ce ti-am zis si astept pm sa imi zici dupa ce l-ai facut cat prinde si dak am avut dreptate...

 

:scratch: Bafta,sanatate,asfalt uscat si salutari cu farul... :moto:

:) :ok: :blbl: :eek: :hurt: :D :) :ok: :lol:

 

Mersi de sfaturi . Cred ca weekendul urmator o sa incerc sa modific ceva. Va tin la curent.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

partea cu roti conice de la motor se numeste variator...iar partea de la roata cu roti conice se numeste ambreiaj centrifugal....limitatorul tau este pe variator din cate stiu eu si se gaseste intre cele 2 "roti" ale variatorului...

 

Ps cand dai cureaua jos sa tragi spre tine de roata din exterior a variatorului si de cea a ambreiajului pt a slabi cureaua iar cand montezi variatorul la loc ai mare grija sa il strangi bine ca se poate desface....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

partea cu roti conice de la motor se numeste variator...iar partea de la roata cu roti conice se numeste ambreiaj centrifugal....limitatorul tau este pe variator din cate stiu eu si se gaseste intre cele 2 "roti" ale variatorului...

 

Ps cand dai cureaua jos sa tragi spre tine de roata din exterior a variatorului si de cea a ambreiajului pt a slabi cureaua iar cand montezi variatorul la loc ai mare grija sa il strangi bine ca se poate desface....

 

Mersi mult pt. detalii :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yocorni,si de unde ai luat CDI delimitat?m-ar interesa si pe mine una...

 

De la un magazin specializat din oras de la mine...

Am dat 1mil si mi-a adus pe comanda,am asteptat cam 3 zile si mi-a venit...

Dak te intereseaza intri pe mess k am acelasi id si vb...eu sunt din caracal,aproape de craiova,vb si poate iti dau comanda si knd vine iti zic si vi u la caracal si o iei...

Bafta si numai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau daca nu-i nici d la aprindere atunci ii din cauza rolelor de la variator din fabrica is puse prea mici si nu fac cursa completa,nu impinge cat trebe cureaua in sus si daca-i asta problema atunci trebuie si o curea noua mai larga ca si cureaua ii facuta mai scurta. Cam 80 ron te-ar costa depinde de la cine cum le iei.....sau s-ar putea sa mai ai o obturare in toba la intrarea in clindru. desfa toba si uita-te si acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau daca nu-i nici d la aprindere atunci ii din cauza rolelor de la variator din fabrica is puse prea mici si nu fac cursa completa,nu impinge cat trebe cureaua in sus si daca-i asta problema atunci trebuie si o curea noua mai larga ca si cureaua ii facuta mai scurta. Cam 80 ron te-ar costa depinde de la cine cum le iei.....sau s-ar putea sa mai ai o obturare in toba la intrarea in clindru. desfa toba si uita-te si acolo

 

asa ceva inca nu am mai auzit... rolele nu imping cureaua destul de sus :cheers:

daca nu sti, intreaba, nu il incurca pe om... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un prieten de-al meu a avut un sp2 206 wrc din 2005 si un sp 2 din sau 1 era cred din 2001 si lam ajutat sa le delimiteze si stiu k de pe toba am taiat o bucata de teava si la variator am scos saiba aia si am taiat din el o parte ca sa se deschida mai mult....si asa delimitat mergea cam 80 km/h

post-14351-1171830986_thumb.jpg asta e cel din 2005 . cu cel din 2001 nam poze

post-14351-1171831020_thumb.jpg

post-14351-1171831062_thumb.jpg

post-14351-1171831115_thumb.jpg

Editat de baiatu_tony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...