Treijumate Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 vine vara... si vreau sa imi rup motorul de cat o sa ma plimb cu el pentru asta vreau sa fac un upgrade. am deschis acest topic pentru a afla ce se poate face cum un motor de lc4, cata putere poti sa ii mai dai, cum? din ce stiu eu exista kit de jiglere pentru BST40 dar nu stiu practic cat te ajuta am mai citit cum ca un carburator f bun ptr lc4 ar fi Keihin FCR, dar care? fcr 41??? oricum nou costa in jur de 1000$, nu e un pret prea prietenos.. am cautat unul sh si nimic. cine se pricepe, cine are, il rog sa posteze pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 (editat) Sper sa nu fiu off-topic si sa iti ajute ce am gasit eu. Nu sunt un mare expert KTM si nu cunosc in detaliu diferentele intre KTM-ul LC4 ca al tau si Adventure. Stiu sigur doar faptul ca la Adventure este vorba de carburator Keihin FCR 41 MX. Singurul lucru pe care il pot face este sa iti recomand acest site pe care l-am gasit aseara in timp ce ma plimbam pe Advrider.com. Este vorba de FOWB.CO.UK, site al unui individ care s-a plimbat mult de tot cu un Adventure. Sper sa iti fie de folos sectiunea site-ului in care este descrisa prepararea motocicletei. O gasesti aici : PREPARAREA MOTOCICLETEI P.S. - Uita-te mai ales la sectiune "Modifications". Editat Februarie 28, 2007 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Februarie 28, 2007 Autor Share Postat Februarie 28, 2007 oaaaaau, f interesant. superbe si pozele, un adevarat pasionat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneltrica Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 (editat) Carburatoarele Keihin 41 se monteaza standard la motoarele LC4 doar la modelul 625 SXC. LC4 Enduro si Adventure vin cu carburator Mikuni. Daca nu poti sa-ti procuri Keihin se poate si la Mikuni un upgrade (set jiclere) care impreuna cu modificarea prizei de aer (capac filtru aer cu debit marit) si modificarea evacuarii (schimbata toba, eventual si galeria) pot aduce un plus de pana la 7-10 CP. In schimb va creste semnificativ si consumul de carburant. Ma poti cauta pt. detalii. Editat Martie 1, 2007 de corneltrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ostrici Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 pe http://www.ktmtalk.com gasesti tot ce vrei e f tare forumul ar trebui sa fie un exemplu pt motociclism si probike unde majoritatea membrilor.......sunt.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.