Sari la conținut

Cote Reparatie Vibrochen Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Am un vibrochen care are 2 dimensiuni diferite la manetoane (sper ca asa se numesc), a functionat 30 ani fara probleme deci e bine, dar vreau sa cumpar cuzineti si nu stiu ce sa-i cer lui Gaspar (a spus ca nu stie ce sa-mi dea). Stie cineva care sint valorile? sau un atelier (verificat) unde se pot face cuzineti?

Va multumesc mult. Noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Asa cum a scris si rat jawa astea sint cotele de reparatie. Faptul ca sint cote diferite la fusurile maneton nu are o mare influenta negativa in functionarea motorului. este neglijabila (doar este un motor rusesc proiectat si executat ptr. conditii grele).Ca noi vrem sa facem dintr-un magar un pur singe arab este cu totul altceva. Am cumparat zilele astea cuzineti de la dl. Gaspar si dupa cum arata sint O.K. Calitativ nu pot sa vorbesc pina nu pornesc motorul. Pretul e O.K. (15 ron setul) Procedezi cum crezi ca e bine. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am probleme sa cumpar de la gaspar, pana acum am luat o tona de la el dar nu stiam ce sa-i cer. Va multumesc foarte mult pentru raspuns ma-ti scos din rahat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. I-mi cer scuze de doua ori. 1.Nu am fost destul de explicit la raspuns. 2.Nu am raspuns mai repede ptr. ca am fost plecat.( Probleme de servici.) Sa revenim. Trebuie sa masori cu micrometrul in mai multe puncte cele doua fusuri maneton si functie de rezultat va trebui sa cumperi 2seturi de cuzineti, fiecare ptr. cota lui . Vei folosi jumatate de set ptr. fiecare fus maneton.(Daca ne este teama ca spargem oul nu mai facem omleta?) Gaspar vinde numai la set . Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Rocknroll multumesc.

... acum, am masurat cu micrometrul (nu eu personal ca vibrochenul este in Brasov, dar cine a masurat stie ce face) si au iesit urmatoarele valori: 47.8 si 48.5.

Vibrochenul a fost dus la un atelier si verificat (oamenii cica sint competenti) si au spus ca este perfect echilibrat si nu are nici o problema, doar diferenta asta. Si-au exprimat parerea ca o rectificare e destul de problematica datorita diferentei de aproape un milimetru intre cele 2 cote, exista posibilitatea sa se treaca ce stratul de otel dur realizat in urma tratamentului de cementare.

Care credeti ca e rezolvarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu comentez competenta, dar contest masuratoarea . Daca la cota zero fusul maneton are 48 mm , nu vad de unde au aparut 5 zecimi in plus. Cred ca este greseala la masurat s-au micrometrul cu probleme. Daca vor sa te ajute sa repete masuratoarea ca nu e asa mare inginerie. (Daca ai micrometru si stii sa lucrezi cu el in maxim 5 minute faci operatia de doua ori nu odata.) Referitor la cotele de reparatie , astea sint cotele date de producator, poti sa mergi pina in reparatia 3 fara nici un fel de grija, doar la reparatia 4 este bine sa "alinti" motorul , sa nu-i dai socuri caci atunci te va trada. Nu este nici o problema cu stratul de cementare, o data ce rusul spune 5 zecimi pe raza nu minte. ( De fapt otelul din arbore e mai tare decit tatamentul , o spun din proprie experienta) Nu vreau sa dau 'lectii" dar cu meseriasii exista o mare dilema ori s-au acrit de munca neplatita, ori au uitat ce au invatat (daca au invatat) si cea mai frumoasa ....Jecmaneala. Nu am inteles situatia , locatia, arborelui dar mai bine incearca tu personal sa vorbesti la o unitate care are multe auto (ex RATB s-au cum i-o spune) dar sa aibe propria lor baza de reparatii. Sint sigur ca personal poti rezolva situatia. La noi in Cta inca mai sint unitati unde te poti "lipi" si daca nu merge atunci oficial la ITC, acolo au intr-adevar meseriasi meseriasi dar........e mai scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e ideea, sa gasesc un atelier in Bucuresti, daca se poate sa aibe o recomandare, pentru ca nu vreau sa am de-a face cu meseriasii de care vorbeai. ma crezi sau nu dar masuratoarea e buna, omul e tanar si serios, atelierul la care a fost bun e bine dotat si nu are ciobani angajati :baldy: . daca am o recomandare in Bucuresti pentru un atelier care sa fac cuzineti dupa masura e bine, daca nu o sa ma duc unde vad cu ochii si ce-o fi o fi.

Ce e ITC?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. ITC= RATB sau transportul in comun. Nu vreau sa dau cu pietre dar crede-ma cind cota 0 este 48 mm nu are cum sa apara 48,5 nu are de unde. Nu-ti dau sfatul de a merge pe ideea cuzinetilor facuti. Eu am cautat cred ca la toate magazinele de piese auto din Constanta cuzineti care sa se "loveasca" cu astia de pe Nipru si....nimic. Dupa asta am cumparat de la Gaspar. Tot aceeasi problema un fus cota 0 un fus cota reparatie1. Norocul meu, fusurile maneton bune. Stii cum sint eu acum? Ca-n gluma aia, 10 bete la dosul altuia. Stau in taste si dau sfaturi cind tu esti suparat ca nu gasesti rezolvarea. Totusi nu vreau sa cred ca dintre colegii de breasla niprari din Bucuresti nu se gaseste cineva care are o "intrare" la un atelier de reparatii auto si sa nu ofere o mina de ajutor. Nu fi deza magit sint altii care dupa ce au cumparat un motor constata ca pe ce pun mina din el, au de reparat si n-au mers cu el 1 metru. Dar asta nu este o consolare ptr. tine. Sa revin la subiect, arborele tau trebuie rectificat in una din cotele care au fost scrise mai sus de "rat jawa" dupa aceea cuzineti in noile cote si montatul pe motor. Sper sa scrii peste 3zile ca ai rezolvat rectificatul si astepti cuzinetii. (Ar fi ceva nu?) Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

slabe sanse sa-l fac in trei zile. de suparat nu sint suparat, mtocicleta e practic la sfarsit dupa ceva munca asa ca sint mai degraba mandru, dar mai am ceva. vibrochenul este de la motorul fratelui meu si ajunge in Bucuresti peste o saptamana (cred). multumesc mult, poate ne vedem cand o sa vizitez Dobrogea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze? la ce? :baldy:

dupa cum spuneam o parte din motociclete este inca la Brasov, mai sint de facut acolo cateva mizilicuri (cutiile penru aprinderi, prinderile stopuri spate si cateva piese de vopsit), apoi vin in Bucuresti, cam vinerea viitoare estimez si trebuiesc vopsite inca o data (cu rol estetic) apoi asamblate, instalatia electrica facuta .Deci...nu am la ce sa fac poze, dar nu mai e mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ei uite d-le ca incepi sa devii si optimist. Nu-i dracu chiar asa de negru, nu stiu, cred ca nu ai timp liber sa alergi in timpul zilei, daca ai avea ti-ai rezolva problemele. Si din ce am inteles tu esti in Bucuresti si multe piese de la motocicleta la Brasov. Hai sa te mai incurajez putin, stiu pe cineva care sta pe loc cu reparatul, ca se termina " fondurile" prea repede si trebuie sa astepte de la luna la luna sa mai faca ceva. Bodogane, se mai racoreste putin si in final trece ca doar n-o sa tina o vesnicie. Sper sa-si "bage ochiul aici" in topicul asta cineva din Bucuresti care s-a ciocnit de problemele astea cu rectificatul si sa te ajute ca n-o fi foc. Doar aveti acolo o "basculanta" de niprari si nu vreau sa cred ca sint numai "conducatori moto". NIPRARI din Bucuresti uniti-va!!! Sariti ca DOAREEE! Roata e rotunda (al naibii cine a inventat asta) se si invirte. Nu conteaza ordinea, ne vine rindul la fiecare sa cerem o mina de ajutor, un sfat, ceva. Inchei. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...