hussa Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 Doamne...ce ma bucur ca a scapat omu nostru.O lectzie invatzata pt el shi pt noi (shi faza cu super protectziile trebe tzinuta minte...exact cum se zicea mai sus "viatza lui priceless).Te ashteptam pe forum sa ne povesteshti.El o fi intrat pe cotrasens din gresheala dar off-topic vorbind m-am saturat de catzi scuterishti vad pe contrasens....NU AVETZI MINTE????,.....tot autovehicule suntetzi.Asfalt uscat la totzi...Recuperare ushoara shi nedureroasa omului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 Insanatosire grabnica si fara urmari. Mare ghinion. Nu trebuie neaparat sa ai viteza ca sa iesi pe contrasens sau aproape sa iesi din decor. Si eu am patit-o, m-am uitat la niste damburi in curba si pana sa ma prind ce se intampla, abia am reusit sa evit iesirea in decor (noroc ca eu m-am prins de la inceput cum e cu countersteering). La fel, daca te sperii si te uiti la masinile care vin pe contrasens, ai mare sanse sa intri exact in ele. Eu am fost, pana acu cel putin, un incepator norocos si situatiile de astea le-am evitat. Da ar fi tare bine, daca cumva la scoala te-ar invata cum e cu target fixation, countersteering si cum sa franezi, si in mod special unde sa te uiti cand iei curba. Nu cumva vorbesti de damburile alea de la drumul Tulcea-Constanta la 5 km de Tl din curbe?e pericol mare,de 2 ori era sa ma dea pe contrasens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 Nu cumva vorbesti de damburile alea de la drumul Tulcea-Constanta la 5 km de Tl din curbe?e pericol mare,de 2 ori era sa ma dea pe contrasens Cred ca exact de alea e vorba. Acu am mai invatat cum se procedeaza ca lumea in curbe, chiar si cand ai denivelari etc. Pericolu totusi ramana ca oricand, daca iei curba mai tare decat trebuie, sa o patesti - oricat esti de experimentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nadir Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 am citit cam tot ce scria pe aici si m'am hotarat sa va scriu kiar eu k sa va lamuresc aveam carnet de din prin noiembrie 2006 dar rs'ul mi'a venit abia prin februarie. pe 17 martie s'a intamplat accidentul la 2 mai (veneam q vreo 60-70 , curba de dreapta , nici aqum nu pot sa imi dau seama qum am pierdut controlul si m'am trezit pe contrasens s'a rupt putzin filmul si m'am trezit q fatza in sus . am avut noroc k eram q gaska k venisera tot felul de idiotzi sa ma miste , sa imi scoate casca..m'a ajutat foarte foarte foartemult ekipamentul ( casca HJC full carbon , geaca de piele spool , prot spate dainesse , manusi piele q insertii spool si cizme gen moto gp de la XPD ) . casca a rezista f bine impactului . e doar zgarita si putzin crapta intr'o parte. motoru e cam praf , din fatza nu se mai intelege nik , furca bulita , rezervor sarit , carene zgariate si toba finala rupta . oriqum , avand casco imi scot parleala Si aqum partea najpa q leziunile , care au fost la col cervicala : tasare de vertebre , luxatie la C6-C7 si fractura coloana cervicala la C7 si un traumatism toracic acut. putea sa fie mai grav dak nu aveam ekipamentul , aja k sa nu va para rau cand dati banii pt ekipament pt k nu stiti cand vetzi avea nevoie de el asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 asfalt uscat Ne bucuram ca esti bine man! O sa tin cont de sfatul tau referitor la echipament, mai ales ca-s incepator ca si tine. Multa sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.